~November~

Hvilken dag regner dere som dpo 1?
Den dagen dere hadde uttak? :bookworm:

Oi, 3 uker var lenge! Hvorfor så lenge før test?
Skal du ha blodprøve. Jeg har bare fått beskjed om å
Bare ta hjemmetest o_O Er så mange tester og velge mellom at jeg brukte jo en halvtime bare på og bestemme meg for hvem jeg skulle bruke :hilarious:
Da håper jeg at det betyr positiv test for meg også, og at den lille klorer seg fast frem til juli/august :D
Vet ikke hvorfor man må vente 3 uker i Tromsø, har alltid vært sånn. Blodprøve som skal tas ja. Men om jeg ikke er gravid så kommer jo mensen før den tid. Og om den ikke kommer så tar jeg en gtest selv dagen etter ikm.

Vet ikke hvorfor man må vente 3 uker i Tromsø, har alltid vært sånn. Blodprøve som skal tas ja. Men om jeg ikke er gravid så kommer jo mensen før den tid. Og om den ikke kommer så tar jeg en gtest selv dagen etter ikm.

Aha, rart. Ja, det er jo sant at mensen kommer før det. Det har den vært fall alltid gjort for meg selv med 16 dager. Når har du testdag?

4 dpo, herreguuuuuud så treigt det går. Hvordan skal jeg klare å holde ut 8 dager til før jeg tester :arghh:

4 dpo, herreguuuuuud så treigt det går. Hvordan skal jeg klare å holde ut 8 dager til før jeg tester :arghh:

akkurat samme som meg du då! Og eg kløøør allerede etter og begynne! Når har du offisiell tast dato?

Testdag 7 desember. Står 5. på papiret, men det er jo en lørdag......

Ah ok. Har fått testdag på
En lørdag jeg også. Men skal jo ha hjemmetest, så kommer nok til og sende inn svaret på mandagen.
Krysser fingrene for at det blir positivt blodprøve den 5 desember :happy:

Har testdag om 8 dager jeg og, men kommer nok ikke til og teste før. Er livredd for negativ test :dead:
Så blir nok og vente til testdag, pleier som regel og få TR før testdag uannsett hvis den er negativ.

akkurat samme som meg du då! Og eg kløøør allerede etter og begynne! Når har du offisiell tast dato?

Samme her, men jeg skal prøve å holde meg lengst mulig! Har fått testdag mandag 30.11, men kommer nok til å teste på lørdag :)

Har testdag om 8 dager jeg og, men kommer nok ikke til og teste før. Er livredd for negativ test :dead:
Så blir nok og vente til testdag, pleier som regel og få TR før testdag uannsett hvis den er negativ.

Jeg er også livredd for negativ test :nailbiting: Hvis jeg venter lengst mulig kan jeg i hvert fall leve i håpet :oops:

Noen som har opplevd at de har en litt rar følelse på den ene siden. Hadde noe stikking på høyre side på tirsdagen, og har hatt en slik stølhetsfølelse der siden. veit ikke om det er positivt eller ikke :confused:
Håper jo selvfølgelig at det er egget som har klora seg fast :rolleyes:
Men har i tillegg veldig vondt i korsryggen, og det hadde jeg de andre gangene også :dead:
Lange dager til testdag merker jeg. Porsgrunn har jo 16 dager før testing, føler at det er sååå lenge :dead:
Høres lovende ut❤️ Hvor mange dpo er du?

Høres lovende ut❤️ Hvor mange dpo er du?

Åh.. Det beroliger vært fall et bekymra sinn litt :happy:
Satte inn et 3 dagers egg sist torsdag, så blir vel 11 eller 12 dpo.
Er 3 innsetter og første fryseforsøket, og kan ikke huske den stikkingen de to siste gangene, så håper det er et godt tegn :smiley-angelic001

Åh.. Det beroliger vært fall et bekymra sinn litt :happy:
Satte inn et 3 dagers egg sist torsdag, så blir vel 11 eller 12 dpo.
Er 3 innsetter og første fryseforsøket, og kan ikke huske den stikkingen de to siste gangene, så håper det er et godt tegn :smiley-angelic001
Syns du er veldig flink å ikke teste, hadde jeg bare hatt den viljestyrken :yuck::woot::wtf:

20201120_210755.jpg Altså, hva tenker dere? Bestemte meg før dette forsøket at jeg skal starte tidlig med testing og tok derfor en nå i kveld. Tror jeg er 8 dpo? Satte inn blasto på tirsdagen. :bored:o_O:) Vet det er tidlig, men synes jeg faktisk ser noe. (Synes bedre i virkeligheten)

Er på CD13 og eggløsningstesten er nesten helt blank!!:arghh: Pleier å få positiv cd14 eller 15.. Noen som har opplevd at den kan bli sterk veldig veldig fort?:hilarious: Venter på innsett..................:wacky:

Er på CD13 og eggløsningstesten er nesten helt blank!!:arghh: Pleier å få positiv cd14 eller 15.. Noen som har opplevd at den kan bli sterk veldig veldig fort?:hilarious: Venter på innsett..................:wacky:

ja mine el-tester kan gå fra veldig svak til megapositiv neste dag! Krysser fingrene for deg :D

Back
Topp