Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagen etterHvilken dag regner dere som dpo 1?
Den dagen dere hadde uttak?![]()
Vet ikke hvorfor man må vente 3 uker i Tromsø, har alltid vært sånn. Blodprøve som skal tas ja. Men om jeg ikke er gravid så kommer jo mensen før den tid. Og om den ikke kommer så tar jeg en gtest selv dagen etter ikm.Oi, 3 uker var lenge! Hvorfor så lenge før test?
Skal du ha blodprøve. Jeg har bare fått beskjed om å
Bare ta hjemmetestEr så mange tester og velge mellom at jeg brukte jo en halvtime bare på og bestemme meg for hvem jeg skulle bruke
Da håper jeg at det betyr positiv test for meg også, og at den lille klorer seg fast frem til juli/august![]()
Vet ikke hvorfor man må vente 3 uker i Tromsø, har alltid vært sånn. Blodprøve som skal tas ja. Men om jeg ikke er gravid så kommer jo mensen før den tid. Og om den ikke kommer så tar jeg en gtest selv dagen etter ikm.
Dagen etter![]()
Testdag 7 desember. Står 5. på papiret, men det er jo en lørdag......Aha, rart. Ja, det er jo sant at mensen kommer før det. Det har den vært fall alltid gjort for meg selv med 16 dager. Når har du testdag?
4 dpo, herreguuuuuud så treigt det går. Hvordan skal jeg klare å holde ut 8 dager til før jeg tester![]()
Testdag 7 desember. Står 5. på papiret, men det er jo en lørdag......

akkurat samme som meg du då! Og eg kløøør allerede etter og begynne! Når har du offisiell tast dato?
Har testdag om 8 dager jeg og, men kommer nok ikke til og teste før. Er livredd for negativ test
Så blir nok og vente til testdag, pleier som regel og få TR før testdag uannsett hvis den er negativ.
Hvis jeg venter lengst mulig kan jeg i hvert fall leve i håpet Høres lovende utNoen som har opplevd at de har en litt rar følelse på den ene siden. Hadde noe stikking på høyre side på tirsdagen, og har hatt en slik stølhetsfølelse der siden. veit ikke om det er positivt eller ikke
Håper jo selvfølgelig at det er egget som har klora seg fast
Men har i tillegg veldig vondt i korsryggen, og det hadde jeg de andre gangene også
Lange dager til testdag merker jeg. Porsgrunn har jo 16 dager før testing, føler at det er sååå lenge![]()
Jeg er også livredd for negativ testHvis jeg venter lengst mulig kan jeg i hvert fall leve i håpet
![]()
Så blir ikke no testing før testdata her i hvertfall Høres lovende utHvor mange dpo er du?

Syns du er veldig flink å ikke teste, hadde jeg bare hatt den viljestyrkenÅh.. Det beroliger vært fall et bekymra sinn litt
Satte inn et 3 dagers egg sist torsdag, så blir vel 11 eller 12 dpo.
Er 3 innsetter og første fryseforsøket, og kan ikke huske den stikkingen de to siste gangene, så håper det er et godt tegn![]()

Syns du er veldig flink å ikke teste, hadde jeg bare hatt den viljestyrken![]()

Er på CD13 og eggløsningstesten er nesten helt blank!!Pleier å få positiv cd14 eller 15.. Noen som har opplevd at den kan bli sterk veldig veldig fort?
Venter på innsett..................
![]()