~November~

Takk :Heartred 13dpo. Jeg tør ikke feire helt før testdato 18., men lover godt. Synes dine streker i går var sterkere enn min, tenker du å ta ny test i kveld?
Vet du, jeg blir så skuffet og lei meg så Håoer jeg klarer legge det litt bort. Har du frys? Husker ikke helt..

Vet du, jeg blir så skuffet og lei meg så Håoer jeg klarer legge det litt bort. Har du frys? Husker ikke helt..

Frys, ikke ovitrelle. Det skjønner jeg veldig godt, ta vare på deg selv oppi dette :Heartred Vært mange nedturer på deg nå, lov å være både lei og frustrert.

Lite action mellom UL dag 10 og 12, nøyaktig som sist... Ny UL mandag. Litt skuffet, 3 timers kjøring hver vei lizm:shifty: Håper på uttak onsdag 18.11 nå da!

Lite action mellom UL dag 10 og 12, nøyaktig som sist... Ny UL mandag. Litt skuffet, 3 timers kjøring hver vei lizm:shifty: Håper på uttak onsdag 18.11 nå da!
Uff den ventingen er dritt altså. For ikke å snakke om mange timer i bil som man føler er bortkastet. Håper du klarer å kose deg litt i helga og at den går fort. Krysser fingrene for at det blir snarlig uttak på deg.

Lykke til i dag @Lille-bille :Heartred
Håper uttaket ikke blir for smertefullt uten medisiner og at du får ut mange modne fine egg!

Frys, ikke ovitrelle. Det skjønner jeg veldig godt, ta vare på deg selv oppi dette :Heartred Vært mange nedturer på deg nå, lov å være både lei og frustrert.
Så lenge klarte jeg , tok test nå etter jobb. Slik ser den ut. 11 dpo , kan det være ovitrelle enda etter 13 dager?

Vedlegg

• 65790521-FDF5-4BFF-8E80-A18F384E4762.jpeg
    65790521-FDF5-4BFF-8E80-A18F384E4762.jpeg
    25,1 KB · Visninger: 94

Synes den var ganske synlig til å være 13 dager etter.. jeg har ikke testet ut ovitrelle selv, men etter bilder jeg har sett ellers på forum.. :S

Lykke til i dag @Lille-bille :Heartred
Håper uttaket ikke blir for smertefullt uten medisiner og at du får ut mange modne fine egg!
Tusen takk:D uttaket gikk utrolig bra, ingen smerter eller noe :) fikk ut hele 16 egg, så nå gjenstår det bare å se hvor mange som overlever til onsdag :D og håpe jeg slipper unna overstimuleringen :p

Back
Topp