~November~

Håper det ikke er skygge, har blitt lurt før. Men kanskje ikke så tydelig da.

Synes det var litt vel tydelig.. også sterkere enn det andre du hadde synes jeg. Lover godt i alle fall!

Blir veldig overrasket om tester er så skygge, vært borti det på noen tester?

Jeg har aldri opplevd skygge, men jeg har ikke testet mye, så har ikke mye erfaring. Har sett bilde av mange tester da, og dine er i mine øyne både for tydelige og for rosa til å være skyggestreker. Når har du offisiell testdato?

Jeg har aldri opplevd skygge, men jeg har ikke testet mye, så har ikke mye erfaring. Har sett bilde av mange tester da, og dine er i mine øyne både for tydelige og for rosa til å være skyggestreker. Når har du offisiell testdato?
Ikke før 18.11. Ryker på en til i kveld, og i morgen tidlig..

Ja, ikke sant! Og spesielt nå med medisiner for 13000 innabords, så er det greit å få fullføre:p

Vet ikke helt eksakt, men skal til UL mandag som er stimuleringsdag 10.

De to forrige gangene skulle jeg sette EL-sprøyta på stimuleringsdag 11 og 10. Har jo litt høyere dose nå, men er jo ikke så innmari mye eldre, så satser på det blir noe lignende.

En av dagene onsdag-torsdag er vel sannsynlig da. Hvis det blir onsdag får jeg lov til å få satt inn 2 dagers som jeg ønsker, så det er mitt drømmescenario:)

Høres ikke urimelig ut å håpe på det :) Får håpe de økte dosene har gjort susen! Jeg er forøvrig også veldig fan av todagers :joyful:

Fant nettopp ut at det e tomt for tester i skapet! Så må bestille og fylle opp igjen så eg e klar til testing ❤️ Noen som har ei bra side og anbefale? Eller er det billigtester.no alle bruker?

Fant nettopp ut at det e tomt for tester i skapet! Så må bestille og fylle opp igjen så eg e klar til testing ❤️ Noen som har ei bra side og anbefale? Eller er det billigtester.no alle bruker?

Sist handlet jeg make sure fra farmasiet. Men da var det 30% på alt.

Jeg prøver å fylle hodet mitt med TING, men alt som surrer oppi der, er det egguttaket på tirsdag. Jeg er veldig spent, for jeg aner ingenting om hva jeg kan forvente meg. ><

Dagens test :joyful: Mer rosa i virkeligheten, så jeg har trua :Heartred

Vedlegg

• 20201113_081813.jpg
    20201113_081813.jpg
    14,5 KB · Visninger: 100
Back
Topp