Salamander
Forelsket i forumet
Strek!Måtte ta en vanlig test og en ny tidlig test nå. Syns dere dette er skygge?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Strek!Måtte ta en vanlig test og en ny tidlig test nå. Syns dere dette er skygge?

Måtte ta en vanlig test og en ny tidlig test nå. Syns dere dette er skygge?
Håper det ikke er skygge, har blitt lurt før. Men kanskje ikke så tydelig da.Ser ut som strek, det der! Skal mye til for skygge på flere ulike tester, da!
Håper det ikke er skygge, har blitt lurt før. Men kanskje ikke så tydelig da.
Måtte ta en vanlig test og en ny tidlig test nå. Syns dere dette er skygge?
Håper du har rett, om ikke skal jeg sende inn klage på alle testeneDen e klart positiv
Og av min egen erfaring er det best og ta test på kvelden og ikke på morgenen![]()

Blir veldig overrasket om tester er så skygge, vært borti det på noen tester?
Ikke før 18.11. Ryker på en til i kveld, og i morgen tidlig..Jeg har aldri opplevd skygge, men jeg har ikke testet mye, så har ikke mye erfaring. Har sett bilde av mange tester da, og dine er i mine øyne både for tydelige og for rosa til å være skyggestreker. Når har du offisiell testdato?
Ja, ikke sant! Og spesielt nå med medisiner for 13000 innabords, så er det greit å få fullføre
Vet ikke helt eksakt, men skal til UL mandag som er stimuleringsdag 10.
De to forrige gangene skulle jeg sette EL-sprøyta på stimuleringsdag 11 og 10. Har jo litt høyere dose nå, men er jo ikke så innmari mye eldre, så satser på det blir noe lignende.
En av dagene onsdag-torsdag er vel sannsynlig da. Hvis det blir onsdag får jeg lov til å få satt inn 2 dagers som jeg ønsker, så det er mitt drømmescenario![]()

Ja, det er viLigger jo helt likt vi![]()
Blir spennende å følge med
Ikke før 18.11. Ryker på en til i kveld, og i morgen tidlig..
Fant nettopp ut at det e tomt for tester i skapet! Så må bestille og fylle opp igjen så eg e klar til testingNoen som har ei bra side og anbefale? Eller er det billigtester.no alle bruker?
Hvordan gikk det?Håper det ikke er skygge, har blitt lurt før. Men kanskje ikke så tydelig da.

GratulererDagens testMer rosa i virkeligheten, så jeg har trua
![]()
Bare svak skygge i dag, så ble lurt..Hvordan gikk det?![]()
GratulererHvor mange dpo er du?
13dpo. Jeg tør ikke feire helt før testdato 18., men lover godt. Synes dine streker i går var sterkere enn min, tenker du å ta ny test i kveld?Så utrolig leit å leseBare svak skygge i dag, så ble lurt..