Testet i mange dager![]()
Oi, neimen ikke godt å si, men syntes den ser litt sterkere ut den siste der?? Spennende med testing fremover da. Håper det er babystrek!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testet i mange dager![]()
Jeg har en 1 åring som har vært hjemme fra barnehagen nå i 3 dager pga hoste og snørr.... prøver å passe på å ikke være for nære, men vanskelig når han bare vil være inntil om dagene. Håper så inderlig at jeg skal holde meg frisk i alle fall til etter innsett.Åååh, er så nervøs for at noen av oss i heimen skulle bli forkjøla eller noe sånt denne uka. Ganske store konsekvenser hvis en får symptomer....
Jeg har en 1 åring som har vært hjemme fra barnehagen nå i 3 dager pga hoste og snørr.... prøver å passe på å ikke være for nære, men vanskelig når han bare vil være inntil om dagene. Håper så inderlig at jeg skal holde meg frisk i alle fall til etter innsett.

Da var ovitrelle og gonapeptyl sattså nå håper jeg dagen i morgen går fort sånn at uttaket kan bli gjort
![]()

Gratulerer som rugerUttak på meg mandag, innsett av ett fint 4-cellers igår. Fikk vite av mine fjuttige 4 egg som ble plukket ut ble 3 befruktet og delte seg videre med ICSI. Så får håpe at de to siste havner i frys i tilfelle dette ikke skulle gå veien.
Så jeg har blitt ruger. Av noe jeg håper blir et augustbarn
Hvordan går det med dere andre? I hvilken fase er dere?

Lykke tilDa var ovitrelle og gonapeptyl sattså nå håper jeg dagen i morgen går fort sånn at uttaket kan bli gjort
![]()

Ligger jo helt likt viKontroll i dag og slimhinnen var på 11mm så da blir det innsett på Tirsdagstartet på lutinus i dag. Spennende dager femover for mange her
![]()

Lykke til i dagTestet positiv eggløsning i dag, og kommer til og sette inn fryse egg på torsdagKrysser fingrene for at egget tåler opptiningen
![]()

11 dager siden ovitrelle...

Hvordan går det med rugerne våre? Noen som har en god følelse?
Uggen, trøtt, frøsen og tunge pupper, i tillegg til hodepine, men den er jeg helt sikker på at skyldes lutinusen. Vet at uggenheten også kan skyldes lutinusen, men den roer seg når jeg får i meg litt mat, akkurat som da jeg var gravid, så håpet er her. Røk nesten på en test i dag, men klarte å styre meg, så nå er det bare å telle timer til test i morgen, 13dpo 
Jo skal bare ta den formelle blodprøven: fortsatt negativ test@Lillelottoventer hvordan går det med deg? Hadde ikke du testdag i dag?
Blank i dag, så da er håpet ute.Jeg synes også den siste er sterkere, ville ikke mistet motet helt enda![]()
Flink du er som venterHer begynner jeg å bli farlig optimistisk, har en god følelse, og da er fallhøyden så storUggen, trøtt, frøsen og tunge pupper, i tillegg til hodepine, men den er jeg helt sikker på at skyldes lutinusen. Vet at uggenheten også kan skyldes lutinusen, men den roer seg når jeg får i meg litt mat, akkurat som da jeg var gravid, så håpet er her. Røk nesten på en test i dag, men klarte å styre meg, så nå er det bare å telle timer til test i morgen, 13dpo
![]()
Ååå nei det var ikke det jeg håpet på!!Blank i dag, så da er håpet ute.
Gratulerer som rugerUttak på meg mandag, innsett av ett fint 4-cellers igår. Fikk vite av mine fjuttige 4 egg som ble plukket ut ble 3 befruktet og delte seg videre med ICSI. Så får håpe at de to siste havner i frys i tilfelle dette ikke skulle gå veien.
Så jeg har blitt ruger. Av noe jeg håper blir et augustbarn
Hvordan går det med dere andre? I hvilken fase er dere?