Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Dagens testMer rosa i virkeligheten, så jeg har trua
![]()
Ser lovende ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Vet du, jeg blir så skuffet og lei meg så Håoer jeg klarer legge det litt bort. Har du frys? Husker ikke helt..Takk13dpo. Jeg tør ikke feire helt før testdato 18., men lover godt. Synes dine streker i går var sterkere enn min, tenker du å ta ny test i kveld?
For du har ikke ovitrelle?Vet du, jeg blir så skuffet og lei meg så Håoer jeg klarer legge det litt bort. Har du frys? Husker ikke helt..
Vet du, jeg blir så skuffet og lei meg så Håoer jeg klarer legge det litt bort. Har du frys? Husker ikke helt..
Vært mange nedturer på deg nå, lov å være både lei og frustrert.Da er du gravid kjære deg, nyt helgenFrys, ikke ovitrelle. Det skjønner jeg veldig godt, ta vare på deg selv oppi detteVært mange nedturer på deg nå, lov å være både lei og frustrert.
Håper på uttak onsdag 18.11 nå da!Uff den ventingen er dritt altså. For ikke å snakke om mange timer i bil som man føler er bortkastet. Håper du klarer å kose deg litt i helga og at den går fort. Krysser fingrene for at det blir snarlig uttak på deg.Lite action mellom UL dag 10 og 12, nøyaktig som sist... Ny UL mandag. Litt skuffet, 3 timers kjøring hver vei lizmHåper på uttak onsdag 18.11 nå da!
Lite action mellom UL dag 10 og 12, nøyaktig som sist... Ny UL mandag. Litt skuffet, 3 timers kjøring hver vei lizmHåper på uttak onsdag 18.11 nå da!
Blir det endringer i behandlingen, eller bare vente og se?Så lenge klarte jeg , tok test nå etter jobb. Slik ser den ut. 11 dpo , kan det være ovitrelle enda etter 13 dager?Frys, ikke ovitrelle. Det skjønner jeg veldig godt, ta vare på deg selv oppi detteVært mange nedturer på deg nå, lov å være både lei og frustrert.
![]()
håper håper håper!
Så lenge klarte jeg , tok test nå etter jobb. Slik ser den ut. 11 dpo , kan det være ovitrelle enda etter 13 dager?
Glemte legge det medSer ikke noe bilde... veldig interessert i å se![]()

Ser ikke noe bilde... veldig interessert i å se![]()
Ser ikke noe bilde... veldig interessert i å se![]()
Ble bare tull den der quoten. Se post over
Tusen takkLykke til i dag @Lille-bille
Håper uttaket ikke blir for smertefullt uten medisiner og at du får ut mange modne fine egg!