~November~

Haukeland har det inne :) sykehusapoteket har medisin til den behandling sykehusets poliklinikker tilbyr.
Haukeland har det inne :) sykehusapoteket har medisin til den behandling sykehusets poliklinikker tilbyr.

Ringte Haukeland nå, og di hadde 2 inne :)
Så då får vi hentet di etter uttak på mandag ❤️
Så nå har jeg bare ei sprøyte igjen og sette og det er ovitrellen i kveld ❤️ Lykke!

Plutselig havner jeg visst her sammen med dere etter å plutselig få rask oppstart hos St. Olavs og at tr kom tidligere enn ventet i går:wideyed: Dette blir utrolig spennende:nailbiting: Håper jeg har gjort det riktig:

Sol.i.hjertet - 27 år - IVF#1 - B1 - St. Olavs - Bemfola/Fyremadel/Ovitrelle/Lutinus - Uttak/innsett ca u48? - Ultralydkontroll fredag 20/11

Last edited:
Plutselig havner jeg visst her sammen med dere etter å plutselig få rask oppstart hos St. Olavs og at tr kom tidligere enn ventet i går:wideyed: Dette blir utrolig spennende:nailbiting: Håper jeg har gjort det riktig:

Sol.i.hjertet - 27 år - IVF#1 - B1 - St. Olavs - Bemfola/Fyremadel/Ovitrelle/Lutinus - Uttak/innsett ca u48? - Ultralydkontroll fredag 20/11

Herlig at du blir med her ♥️

Spørsmål; hvordan "ser" de egentlig an mtp totalfrys eller fersk forsøk ved uttak? Siden de "venter og ser" enkelte steder, ser det ut til..? Hva ser de etter, altså :p
Jeg fikk bare beskjed om at det kom til å bli totalfrys, men er jo lenge til tirsdag, sånn sett.
ER det en sjanse for at det går an at de ombestemmer seg for at det ser 'fint ut', liksom?

Lurer på det samme... På meg, nå på UL nr 2, dag 12, brukte hun ULgreia og så etter væske i magen og det så bra ut sa hun.
Jeg har hørt at enkelte klinikker har som standard å totalfryse ved 15+ egg, mens andre ser an formen.

Lurer på det samme... På meg, nå på UL nr 2, dag 12, brukte hun ULgreia og så etter væske i magen og det så bra ut sa hun.
Jeg har hørt at enkelte klinikker har som standard å totalfryse ved 15+ egg, mens andre ser an formen.

Ja, for.. altså, jeg forstår jo at 21 eggposer er mye, men de fleste var jo små enda. Og formen min er jo ganske fin NÅ i alle fall :P annet enn litt trykk i magen. Jeg ble bare veldig skuffet da de sa det ble totalfrys >< For jeg ser jo ikke for meg at de blir å hente 20 modne egg, liksom..

Ny strimmel og digital så kom dette:woot:

Vedlegg

• AC2E432D-E9AF-4E0B-B13F-FFC8D90D7C5B.jpeg
    AC2E432D-E9AF-4E0B-B13F-FFC8D90D7C5B.jpeg
    28,3 KB · Visninger: 104
Dag 4 med nesespray. Ingen bivirkninger enda, bare litt trøtt. Dere som har hatt lang protokoll, når fikk dere bivirkninger?

Dag 4 med nesespray. Ingen bivirkninger enda, bare litt trøtt. Dere som har hatt lang protokoll, når fikk dere bivirkninger?
Jeg fikk det fra dag 1-2, så håper du er heldig❤️ Jeg drakk mye vann og gikk mye ute. Det hjalp veldig på hodeverken, men jeg svettet så mye at jeg bestemmer meg for at jeg aldri skal komme i overgangsalderen :wtf::D:yuck: Hvilken andre medisiner skal du ta denne gangen?

Jeg fikk det fra dag 1-2, så håper du er heldig❤️ Jeg drakk mye vann og gikk mye ute. Det hjalp veldig på hodeverken, men jeg svettet så mye at jeg bestemmer meg for at jeg aldri skal komme i overgangsalderen :wtf::D:yuck: Hvilken andre medisiner skal du ta denne gangen?

Ok. Ja, får håpe jeg slipper unna. Skal gå på menopur 350 E og cyclogest + klexane etter innsett. Har alltid brukt Lutinus så det blir spennende. Hadde du noen endringer på dine medisiner denne runden?

Ok. Ja, får håpe jeg slipper unna. Skal gå på menopur 350 E og cyclogest + klexane etter innsett. Har alltid brukt Lutinus så det blir spennende. Hadde du noen endringer på dine medisiner denne runden?
Startet på fyremadel før mens, og opphold fra menstrasjon til dag 6 så startet opp med den igjen. Hadde 450 Menopur og en lav dose rekovelle fra dag 2. Funker veldig med de medisinene , lite bivirkninger. Lutinus kjenner jeg ikke mye til, bare litt gris da.

Back
Topp