Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her våknet vi 6 ogsåGod morgen.
Kunne ønske mini sov litt lenger enn til 6…

Vi får se det i kveld, for vi så skal vi danse i går.Så klar for Maskorama !
Mini ble syk sist fredag, spøy én gang natt til lørdag, tre andre i hjemme ble <syke> typ hadde litt kvalme og de typiske jeg må spy smerter i magen men det ble med detJeg tror heldigvis at mellomste ikke fikk omgangssyke. Hun har ikke kastet opp, og føler seg bedre i dag. Fortsatt litt kvalm, men hun har jo nesten ikke spist noe i går så den magen trenger litt å jobbe med.
Vi vet jo desverre at ibs påvirker magen hennes både opp og ned. Kvalm og dårlig i magen. Men jeg vet ikke om noe hun har spist som hun pleier reagere på.
Vi får se hvordan det går.
Plan for dagen er i alle fall shopping. Finne litt jule-ønsker, farsdagsgaver etc.
Hvor stor er mini?God morgen.
jeg har ikke vært så aktiv her inni de siste par år
5.15 herGod morgen.

Her i huset er heldigvis alle friske nåMini ble syk sist fredag, spøy én gang natt til lørdag, tre andre i hjemme ble <syke> typ hadde litt kvalme og de typiske jeg må spy smerter i magen men det ble med det
Usj5.15 her![]()
Vi har også begynt. Det er så deilig å være ute i god tid!Snakk om å blakke seg. Kortet mitt hyler. Men nå er juleshoppingen over snart![]()
Jeg vurderer en tur på tirsdag. Får vurdere tilbudene i kveld. Amfi kjører den pre-korona tradisjonelle kundekvelden. (De siste årene har de i lys av å ikke tettpakke folk spredd det over en uke, men nå i år tilbake til gamle tradisjoner, langåpent en dag med kundekveld og gode tilbud fra 18. (Før var det 20-24, i år er det 18-22)Vi har også begynt. Det er så deilig å være ute i god tid!
KoseligSnart helg. Gleder meg veldig til hver helg. Imorgen kveld skal meg og barne se på film.
Funnet noen gode tilbud?Snakk om å blakke seg. Kortet mitt hyler. Men nå er juleshoppingen over snart![]()

Helt enig.Vi har også begynt. Det er så deilig å være ute i god tid!
Jeg handlet på normal til adventskalenderen hennes, så nettshopping på julegavene. På apoteket fant jeg fine gaver også. Om det er tilbud er jeg ikke sikker på, men jeg kjøper det jeg syntes er en ok pris å handle for.Funnet noen gode tilbud?
Shopper det meste til jul, bortsett fra til egne barn![]()
Aldri hatt tørketrommel viDet forkludrer en effektiv husarbeidsdag å ikke ha tørketrommel. Nå er vaskemaskina straks ferdig med bukser, undertøy er allerede vasket før. Da tenker jeg kjapt at "neste blir håndklær for de trenger ikke plass å henge".
Feil.
Tørketrommelen vår er nemlig død. Så da må også håndklær henge. Og de lett bortskjemte ungene mine klager på harde håndklær
Men det gjør også at jeg nå må ta en pause til jeg har ledig tørkeplass.
Vi har hatt det egentlig hele vårt samliv. Brukes til håndklær og sengetøy. (og en god del kluter og tøybleieinnlegg de årene vi hadde tøybleieunger)Aldri hatt tørketrommel vi