Vi har helgebesøk langtifra - fullt hus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braJa. Smertenivået er ikke så ille enda, fikk en langtidsvirkende smertestillende før jeg dro.
Skal jeg ta jevnlig i 2-3 dager. De var imponert fordi jeg kunne det heftet utenat omtrent og kom godt forberedt.takktakk

Så koseligVi har helgebesøk langtifra - fullt hus
Koselig daVi har helgebesøk langtifra - fullt hus

Gleder oss til lørdag vi, maskorama. Skal dere se det?Snart helg. Gleder meg veldig til hver helg. Imorgen kveld skal meg og barne se på film.
Her gleder vi oss også til MaskoramaGleder oss til lørdag vi, maskorama. Skal dere se det?![]()
.
Ååh så spennende!Her gleder vi oss også til Maskorama.
Snart 6 åringen og 8 åringen har vært maskorama frelst fra første sesong omtrent.
De gleder seg nok litt ekstra til denne lørdagen fordi vi skal være puplikum![]()
Håper på gode resultater. Lykke tilLegetime bestilt. Uten å gå for langt innpå det, så skal jeg sjekkes for kreft eller andre sykdommer i underlivet. I natt hadde jeg syke smerter nedentil at jeg nesten svimte av. Skal sjekke andre ting samtidig, blodprøve osv, for har oppfølging mtp kolesterolet mitt begynte å stige litt. Greit å ta en generell sjekk før jul, slippe tenke mer på det. Har sjekket brystene og armhulene etter kuler å, fant en i brystet men den satt så godt at tror er fettkul.
Lykke til. Håper de finner utav det og at det ikke er noe alvorligLegetime bestilt. Uten å gå for langt innpå det, så skal jeg sjekkes for kreft eller andre sykdommer i underlivet. I natt hadde jeg syke smerter nedentil at jeg nesten svimte av. Skal sjekke andre ting samtidig, blodprøve osv, for har oppfølging mtp kolesterolet mitt begynte å stige litt. Greit å ta en generell sjekk før jul, slippe tenke mer på det. Har sjekket brystene og armhulene etter kuler å, fant en i brystet men den satt så godt at tror er fettkul.
Her også gledes det til Maskorama, men vi ser "skal vi danse" også og det er finale i morgen, så det ene må vi se i opptak.Gleder oss til lørdag vi, maskorama. Skal dere se det?![]()
Fortsatt god bedringDa har jeg fått time til fjerning av bandasjer og pasientreiser.
Det gjør vondt men trodde det skulle være verre. Har fått sove litt men ikke mye
God bedring til mellomsteJeg tror heldigvis at mellomste ikke fikk omgangssyke. Hun har ikke kastet opp, og føler seg bedre i dag. Fortsatt litt kvalm, men hun har jo nesten ikke spist noe i går så den magen trenger litt å jobbe med.
Vi vet jo desverre at ibs påvirker magen hennes både opp og ned. Kvalm og dårlig i magen. Men jeg vet ikke om noe hun har spist som hun pleier reagere på.
Vi får se hvordan det går.
Plan for dagen er i alle fall shopping. Finne litt jule-ønsker, farsdagsgaver etc.