November-skravling

Torsdag -2 grader solen skinner og jeg er glad det ble sol ja da minste har uteskole i hele dagen idag.
Han fant Igår endelig en adventskalender han ville ha men finner den ikke i fysisk butikk så ble bestilt på nett. Han er medveten at det tar noen dager for me får den men det godkjenner han fint. Da fekk han den han ønsket seg.

Noen som har tips til en blender som er veldig god på å knuse is? Ønsker å lage mer smoothie framover, men er veldig misfornøyd med blenderen jeg har. Og er det noen blendere som klarer å knuse/fjerne frø som er i diverse bær? Yngste er veldig sær:p
Raw sine skal være gode

Torsdag -2 grader solen skinner og jeg er glad det ble sol ja da minste har uteskole i hele dagen idag.
Han fant Igår endelig en adventskalender han ville ha men finner den ikke i fysisk butikk så ble bestilt på nett. Han er medveten at det tar noen dager for me får den men det godkjenner han fint. Da fekk han den han ønsket seg.
Mine vet alltid hva de ønsker seg.

Mamma-kslender. Det har jeg laget til dem siden de var små.
Det er gjerne noen faste ting som gjenstar seg år etter år.
Og noen ting er et tema. Noen vil ha en pakke Lego fordelt over mange av dagene, mellomste vil ikke det lenger, hun får perlerier til å lage armbånd i år. Ekstremt mye armbånd som lages for tiden, grunnet Taylor Swift går hun i dag på skolen med 13 selvlagde plast-perle armbånd....

Og så kom mellomste hjem fra skolen med feber.

Jada. Sånn går nå dagene.

Imorgen er det desember
Jepp. Så i kveld skal jeg pakke inn 72 små gaver og planlegge for første innlegg i julestemningskalenderen.

Og se om rampenissen ligger sammen med kalenderene og kommer opp og finner på noe sprell men det er mannens ansvar å styre med de sprellene. Det 3r han som dro den i hus litt uti desember i fjor.

Mine vet alltid hva de ønsker seg.

Mamma-kslender. Det har jeg laget til dem siden de var små.
Det er gjerne noen faste ting som gjenstar seg år etter år.
Og noen ting er et tema. Noen vil ha en pakke Lego fordelt over mange av dagene, mellomste vil ikke det lenger, hun får perlerier til å lage armbånd i år. Ekstremt mye armbånd som lages for tiden, grunnet Taylor Swift går hun i dag på skolen med 13 selvlagde plast-perle armbånd....
Her fant han en adventskalender legoklosser med dyr. Han elsker dyr og han har brukt vanlige lego og laget dyr av fantasien så det var kjekt for han når vi endelig fant det han ønsker seg

Her fant han en adventskalender legoklosser med dyr. Han elsker dyr og han har brukt vanlige lego og laget dyr av fantasien så det var kjekt for han når vi endelig fant det han ønsker seg
Vi har hatt Duplo med dyr når de var små og lego etterhvert og ja, pudelspill. De fikk playmobil-julekrybbe et år som kommer opp hvert år.

Jepp. Så i kveld skal jeg pakke inn 72 små gaver og planlegge for første innlegg i julestemningskalenderen.

Og se om rampenissen ligger sammen med kalenderene og kommer opp og finner på noe sprell men det er mannens ansvar å styre med de sprellene. Det 3r han som dro den i hus litt uti desember i fjor.
er stas med små i hus da blir jul koselig

Offisielt sett et kvarter inn i desember er 72 små pakker pakket inn. Og 24 sjokolader puttet i poser og en større gave (ta med på jobb, trekkes til julelunsj) pakket inn. Vi er rimelig klare. Jeg legger meg og mannen har i oppdrag å finne åpnet lite trekk med fantenissen. (Og aller helst en eller annen løsning på at han sier han ikke har ordnet kalender til meg for det trodde han at jeg hadde gjort, da jeg lot ham velge mellom kindersjokoaldene eller en sånn "10 kr sjokoladekake der" som kostet 16 kr i år. Vi kan evt veksle på å åpne den og hans annenhver dag eller noe da?)

Back
Topp