November-skravling

Tips til baby som hater bilkjøring? Han er 6 mnd og har gått helt ok så lenge han sover, men ikke aktuelt med langkjøring når han er våken. Prøver alt av leker, speil o.l men han blir så varm i ryggen og så utilpass/liker ikke å ligge i stolen.

Hjemmeeksamen idag, ønsk meg lykke til :) (Og selvsagt får jeg ikke logget på, HATER alt av innlogging og drit).

Tips til baby som hater bilkjøring? Han er 6 mnd og har gått helt ok så lenge han sover, men ikke aktuelt med langkjøring når han er våken. Prøver alt av leker, speil o.l men han blir så varm i ryggen og så utilpass/liker ikke å ligge i stolen.

Hos oss hjalp det litt å bytte til småbarnsstolen, bakovervendt stol nummer 2. Da satt hun mer opp og se bedre rundt seg. Før det skrek hun nesten hele turen og sov maks 15-20 min før hun våknet og begynte å skrike igjen.
Du har kanskje allerede prøvd sånn aeromoove-innlegg i stolen og ta av sokker så han ikke blir så svett?
Ingen av mine som har elsket bil i våken tilstand før etter ett år da.

Bahh. Bil på verksted med uviss diagnose igjen. Det er bare noen mnd siden den eldste bilen ble definert som "vraket". Nå er jeg spent på den andre.
Vi har jo erstattet den eldste med en søt liten turkis elbil, men vi trenger to biler i hverdagen og vi trenger en som har plass til tre unger i baksetet. Så jeg håper den s maxen ikke må vrakes enda.

Diagnose på bilen med tilhørende prisestimat får vi forhåpentligvis i løpet av uka, men ikke i dag så langt mannen fikk høre på telefon. De har ikke tid til å se på den i dag.

Bilkjøring var helt pyton med minsten min :dead: ble ikke bedre før bytte av stol når hun var ca året

Ser ut til at det ikke bare er junior som ble smitta i helgen, har begynnende forkjølelse selv, sår hals, tett nese/bihuler og lett hodepine (hjelper nok ikke at jeg ikke sov i natt fordi junior gråt når han snudde seg) - og dette passer veeeeelig dårlig ettersom jeg har eksamen denne uka….

Det kjipe er at jeg blir så sjeldent forkjølet, fikk feber i 1/2 dag av korona (ellers merket jeg ingenting) i des 2021, og før det kan jeg ikke huske sist gang jeg var syk, men det er mange år siden. Så teit å bli forkjølet nå som jeg har eksamen, er det mulig

Last edited:
Ser ut til at det ikke bare er junior som ble smitta i helgen, har begynnende forkjølelse selv, sår hals, tett nese/bihuler og lett hodepine (hjelper nok ikke at jeg ikke sov i natt fordi junior gråt når han snudde seg) - og dette passer veeeeelig dårlig ettersom jeg har eksamen denne uka….
Huff da, kjedelig. God bedring og lykke til med eksamen

Takk! Mest spent på juniors første runde med sykdom, jeg skal alltids klare meg!
Slitsomt med syke unger. Særlig sånne små. Men om det er en trøst, det pleier gå helt fint. Dette kommer fra en som ble innlagt på sykehus med syk baby ca 6 uker gammel med nr 2 (rs) og ca 3 uker gammel med nr 3 (vannkopper). Det er slitsomt mens det pågår, men heldigvis går det stort sett bra.

Slitsomt med syke unger. Særlig sånne små. Men om det er en trøst, det pleier gå helt fint. Dette kommer fra en som ble innlagt på sykehus med syk baby ca 6 uker gammel med nr 2 (rs) og ca 3 uker gammel med nr 3 (vannkopper). Det er slitsomt mens det pågår, men heldigvis går det stort sett bra.
Ja, jeg ble selv innlagt på respirator med rs da jeg var 2 mnd, gått veldig fint (så og si aldri syk)

Ja, jeg ble selv innlagt på respirator med rs da jeg var 2 mnd, gått veldig fint (så og si aldri syk)
Mi slapp respirator, bare litt puste -støtte (de blåste luft opp nesa eller noe sånn)

At hun aldri er syk vil være å lyve, men det er lite eller ikke noe som kan relateres til den sykdommen. Bare andre ting som har kommet langs veien.

Noen som har tips til en blender som er veldig god på å knuse is? Ønsker å lage mer smoothie framover, men er veldig misfornøyd med blenderen jeg har. Og er det noen blendere som klarer å knuse/fjerne frø som er i diverse bær? Yngste er veldig sær:P

Skulle etter planen ha hjemmekontor i dag. Siden bilen min står på verksted.

Effektivt hjemmekontor og en plan om å kanskje begynne å se på kalendergavene i lunsjen.

Eller nei. Yngste har feber så her er det effektivt hjemmekontor innimellom mammakos og har lovet å spille et spill med henne når jeg har gjort det jeg nå før et møte i dag. Evt etter møtet.

Og kanskje rydde badekaret og sette henne oppi.

Kalendergaver får vente til ungene er i seng. Eller. Til hun er i seng, de to andre får holde seg nede etter kveldsmat så vi kommer igang for det er allerede 30.11 8g det er 72 pakker å pakke inn.

Jeg liker helst å dele det over flere dager av den grunn. Jaja. Jul skal det bli i år også.

Skulle etter planen ha hjemmekontor i dag. Siden bilen min står på verksted.

Effektivt hjemmekontor og en plan om å kanskje begynne å se på kalendergavene i lunsjen.

Eller nei. Yngste har feber så her er det effektivt hjemmekontor innimellom mammakos og har lovet å spille et spill med henne når jeg har gjort det jeg nå før et møte i dag. Evt etter møtet.

Og kanskje rydde badekaret og sette henne oppi.

Kalendergaver får vente til ungene er i seng. Eller. Til hun er i seng, de to andre får holde seg nede etter kveldsmat så vi kommer igang for det er allerede 30.11 8g det er 72 pakker å pakke inn.

Jeg liker helst å dele det over flere dager av den grunn. Jaja. Jul skal det bli i år også.
God bedring til yngste .

Back
Topp