Ja det er virkelig det. I tillegg får jeg fibroanfall, så ja blitt litt ekstra smertestillende idag.Hodepine er så grusomt vondt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er virkelig det. I tillegg får jeg fibroanfall, så ja blitt litt ekstra smertestillende idag.Hodepine er så grusomt vondt..
Såpass ja. Alt i ett stakkars! Sender klemJa det er virkelig det. I tillegg får jeg fibroanfall, så ja blitt litt ekstra smertestillende idag.

Lykke til!Hjemmeeksamen idag, ønsk meg lykke til(Og selvsagt får jeg ikke logget på, HATER alt av innlogging og drit).
Takk, virker som veldig grei oppgave, så skal nok bli ferdig! Problemet er at jeg har bestilt bøker til biblioteket - som skulle komme idag, men seeeeeelvsagt er biblioteket stengt idag og i morgen grunnet sykdom. Jaja, heldigvis 7 dagers eksamen og ikke bare 5.Lykke til!
Tips til baby som hater bilkjøring? Han er 6 mnd og har gått helt ok så lenge han sover, men ikke aktuelt med langkjøring når han er våken. Prøver alt av leker, speil o.l men han blir så varm i ryggen og så utilpass/liker ikke å ligge i stolen.
Bilkjøring var helt pyton med minsten minTips til baby som hater bilkjøring? Han er 6 mnd og har gått helt ok så lenge han sover, men ikke aktuelt med langkjøring når han er våken. Prøver alt av leker, speil o.l men han blir så varm i ryggen og så utilpass/liker ikke å ligge i stolen.
ble ikke bedre før bytte av stol når hun var ca åretHuff da, kjedelig. God bedring og lykke til med eksamenSer ut til at det ikke bare er junior som ble smitta i helgen, har begynnende forkjølelse selv, sår hals, tett nese/bihuler og lett hodepine (hjelper nok ikke at jeg ikke sov i natt fordi junior gråt når han snudde seg) - og dette passer veeeeelig dårlig ettersom jeg har eksamen denne uka….
Takk! Mest spent på juniors første runde med sykdom, jeg skal alltids klare meg!Huff da, kjedelig. God bedring og lykke til med eksamen
Slitsomt med syke unger. Særlig sånne små. Men om det er en trøst, det pleier gå helt fint. Dette kommer fra en som ble innlagt på sykehus med syk baby ca 6 uker gammel med nr 2 (rs) og ca 3 uker gammel med nr 3 (vannkopper). Det er slitsomt mens det pågår, men heldigvis går det stort sett bra.Takk! Mest spent på juniors første runde med sykdom, jeg skal alltids klare meg!
Ja, jeg ble selv innlagt på respirator med rs da jeg var 2 mnd, gått veldig fint (så og si aldri syk)Slitsomt med syke unger. Særlig sånne små. Men om det er en trøst, det pleier gå helt fint. Dette kommer fra en som ble innlagt på sykehus med syk baby ca 6 uker gammel med nr 2 (rs) og ca 3 uker gammel med nr 3 (vannkopper). Det er slitsomt mens det pågår, men heldigvis går det stort sett bra.
Mi slapp respirator, bare litt puste -støtte (de blåste luft opp nesa eller noe sånn)Ja, jeg ble selv innlagt på respirator med rs da jeg var 2 mnd, gått veldig fint (så og si aldri syk)
God bedring til yngste .Skulle etter planen ha hjemmekontor i dag. Siden bilen min står på verksted.
Effektivt hjemmekontor og en plan om å kanskje begynne å se på kalendergavene i lunsjen.
Eller nei. Yngste har feber så her er det effektivt hjemmekontor innimellom mammakos og har lovet å spille et spill med henne når jeg har gjort det jeg nå før et møte i dag. Evt etter møtet.
Og kanskje rydde badekaret og sette henne oppi.
Kalendergaver får vente til ungene er i seng. Eller. Til hun er i seng, de to andre får holde seg nede etter kveldsmat så vi kommer igang for det er allerede 30.11 8g det er 72 pakker å pakke inn.
Jeg liker helst å dele det over flere dager av den grunn. Jaja. Jul skal det bli i år også.