November-skravling

Ja. Smertenivået er ikke så ille enda, fikk en langtidsvirkende smertestillende før jeg dro.
Skal jeg ta jevnlig i 2-3 dager. De var imponert fordi jeg kunne det heftet utenat omtrent og kom godt forberedt. :) takktakk
Så bra :Heartbigred

Snart helg. Gleder meg veldig til hver helg. Imorgen kveld skal meg og barne se på film.

Legetime bestilt. Uten å gå for langt innpå det, så skal jeg sjekkes for kreft eller andre sykdommer i underlivet. I natt hadde jeg syke smerter nedentil at jeg nesten svimte av. Skal sjekke andre ting samtidig, blodprøve osv, for har oppfølging mtp kolesterolet mitt begynte å stige litt. Greit å ta en generell sjekk før jul, slippe tenke mer på det. Har sjekket brystene og armhulene etter kuler å, fant en i brystet men den satt så godt at tror er fettkul.

Hvem hadde ant at "tegn til diktet" skulle være krisa i leksa.
For all del, vi har skrevet om og om og om igjen bokstaver som ikke er pene nok, så det tok en liten time å skrive det diktet i går. Men å tegne til trodde jeg skulle være en lett sak å gjøre når hun sto opp, siden tiden løp for fort mellom middag og speider.

Men en snart 8 år gammel perfeksjonist er krevende å gjøre lekser med....

(Broren på 15 kunne hatt litt av henne i seg. Han synes det er "godt nok" med minimal innsats. ("problemet" er at han får stort sett gode karakterer så vi kan ikke protestere heller...))

Legetime bestilt. Uten å gå for langt innpå det, så skal jeg sjekkes for kreft eller andre sykdommer i underlivet. I natt hadde jeg syke smerter nedentil at jeg nesten svimte av. Skal sjekke andre ting samtidig, blodprøve osv, for har oppfølging mtp kolesterolet mitt begynte å stige litt. Greit å ta en generell sjekk før jul, slippe tenke mer på det. Har sjekket brystene og armhulene etter kuler å, fant en i brystet men den satt så godt at tror er fettkul.
Håper på gode resultater. Lykke til

Lykke til. Håper de finner utav det og at det ikke er noe alvorlig

Og der går mellomste hjem fra skolen med mulig omgangssyke. I alle fall er hun så kvalm at hun ikke klarer spise matpakken sin og føler seg dårlig, og det går omgangssyke "på arealet her" på skolen som læreren sa. Det er vel oppe i andre etasje der de tre eldste trinnene holder til som er arealet da, eller området med 7, klasse, eller jeg vet ikke, men de går omgangsyke på skolen da i alle fall.

Juhu, kjenner ag jeg blir kvalm bare av tanken.

Da har jeg fått time til fjerning av bandasjer og pasientreiser.
Det gjør vondt men trodde det skulle være verre. Har fått sove litt men ikke mye
Fortsatt god bedring

Jeg tror heldigvis at mellomste ikke fikk omgangssyke. Hun har ikke kastet opp, og føler seg bedre i dag. Fortsatt litt kvalm, men hun har jo nesten ikke spist noe i går så den magen trenger litt å jobbe med.

Vi vet jo desverre at ibs påvirker magen hennes både opp og ned. Kvalm og dårlig i magen. Men jeg vet ikke om noe hun har spist som hun pleier reagere på.

Vi får se hvordan det går.

Plan for dagen er i alle fall shopping. Finne litt jule-ønsker, farsdagsgaver etc.

Jeg tror heldigvis at mellomste ikke fikk omgangssyke. Hun har ikke kastet opp, og føler seg bedre i dag. Fortsatt litt kvalm, men hun har jo nesten ikke spist noe i går så den magen trenger litt å jobbe med.

Vi vet jo desverre at ibs påvirker magen hennes både opp og ned. Kvalm og dårlig i magen. Men jeg vet ikke om noe hun har spist som hun pleier reagere på.

Vi får se hvordan det går.

Plan for dagen er i alle fall shopping. Finne litt jule-ønsker, farsdagsgaver etc.
God bedring til mellomste :Heartred
Idag har jenta hatt fotball turnering. Hadde en venninne som sko sitte på og hun ville ikke hjem etterpå så her sitter de oppe og hører mye latter helt ned. De koser seg veldig sammen. Ellers hadde jeg naboen over på kaffi. Så har jeg og minste laget Pavlova som som står i ovnen og tørker.
Blir vel at me fyller den opp imorgen når vi står opp.
Vondt i hode har jeg og. Sko helst lagt meg ned en stund men må sikkert gjør litt her hjemme.

Back
Topp