November-skravling

Kjøper julegaver fra tidlig starten av året, så derfor blir jeg fortere ferdig :)
Jeg kjøper det aller meste i november og desember.
Og koser meg med det, selv om jeg fortviler litt over ungdom som ikke svarer når jeg spørr hva de ønsker, eller ønsker ingen ting. (eller voksne, for den del)

Sliiiiiiten i går når jeg gikk på senteret fra 1730 til 2130, gikk vel nesten 18 000 skritt ifølge klokka og svært mange av dem altså på harde gulv og med mange poser. La ut i bilen et par ganger underveis, fem flanellsengesett veier litt, f.eks.
Jeg glemte noen ting jeg hadde tenkt å ordne, lista mi ble borte underveis (og dukket opp i morges)

Men det er greit. Skal ta med mellomste og bytte skoa jeg kjøpte til henne mens yngste er på korøving i dag. De var for små. Ikke så lett å kjøpe sko uten foten.

Da kan vi ordne noen andre ting også, for kor varer halvannen time.

Kun noen små julegaver igjen + pakke inn alt. Orker virkelig ikke styre med dette i desember, da skal det være hygge og god stemning :P

blæ laget fotokalender på Fotoknudsen , glemte å sjekke frakt.. 140 kr er ikke aktuelt å betale kjenner jeg for en kalender

Kun noen små julegaver igjen + pakke inn alt. Orker virkelig ikke styre med dette i desember, da skal det være hygge og god stemning :p
Å pakke inn gaver ER hygge og god stemning for meg. Det gjøres med julemusikk i bakgrunnen, unger som er med på jobben og litt julebrus/julekaker. Å HANDLE de gavene til de som ikke ønsker seg noe, det er ikke helt kos, å handle til de jeg har en god plan for, det ER kos.

(Men desember inneholder mye annet som ikke er kos for meg. Det er fordi jeg aldri er ajour med huset til jul før desember, så det er mye dyprydding og vasking. I tillegg til tusen juleavslutnigner og konserter (unger i korps og kor) og baking og alt det koselige. Derved blir det stress. Og jeg ender med at huset er kaos lille julaften om morgenen og alt står på hodet føles det som, og utpå kvelden når roen senker seg og lillejulaftenmagien har virket, så er det jul! Det er bare kjedelig de årene den roen ikke senker seg før et par timer etter jeg har hatt lyst til på legge meg. Så jeg skal forsøke å jobbe for å være litt mer frempå i år )

Back
Topp