November-skravling

Vi kjøper mange gaver men siden jeg kjøper hele årer merkes det ikle så godt:) hadde jeg kjøpt alle nå sp hadde jeg blitt blakk. Vi kutter ikke ut noen heller
Kutter ikke noen vi heller.

Enten det eller p sette inn penger hver mnd tiltenkt gavekjøp , mange gjør det også
Jeg har ikke en spesifikk gavekonto, men tar høyde for at det går mer penger på slutten av året. Betaler alltid med Trumf kortet så det forfaller i hovedsak i desember og januar. Men regningskontoen får mer penger inn enn det går ut på det jevne så der er rom for dette også. Det er jo bevisst fordi det er en del mnd som er dyrere enn vanlig og da er det greit at det er litt på gå på der.

For meg er det ikke noe poeng å spre kostnadene utover året, da blir det jo bare mindre overskudd de mnd som står igjen til jul, i forhold til om jeg handlet rundt jul. Jeg kjøper ikke så mye tidlig fordi jeg ikke er så god på å planlegge sånn. Så jeg tar heller et raid eller to før jul.

Ser den, det tar litt plass ja . Min står i gangen:)
I gangen.... Hmm.... Ingen naturlig plass å ha det det heller, men jeg har jo egentlig bare tenkt på stua, så jeg skal helt klart utvide tankegangen.

Jeg er også glad i at bake. Eller rett og slett elsker baking:) gleder meg hver gang jeg skal ha et bakeprosjekt. Baking er terapi for meg. Spesielt når jeg skal bake fondant kaker/figurer mm
Helt enig. Terapi for sjelen :happy:

Oversette
voiceover
network marketing
?
mange muligheter men jeg veit ikke helt hvordan det blir mtp uføre
Er nok mange muligheter, føler meg kanskje ikke super-språksterk, men oversetter høres jo litt spennende ut da:) VoiceOver også forsåvidt! Men network marketing er ikke helt for meg, prøvd før:)

Er nok mange muligheter, føler meg kanskje ikke super-språksterk, men oversetter høres jo litt spennende ut da:) VoiceOver også forsåvidt! Men network marketing er ikke helt for meg, prøvd før:)
Du får melde deg inn som statist også hvis det kunne være noe

I gangen.... Hmm.... Ingen naturlig plass å ha det det heller, men jeg har jo egentlig bare tenkt på stua, så jeg skal helt klart utvide tankegangen.
Vi har en dobbel kommode der, sp legger jeg en gammel bordplate oppå der igjen:)

Mulig vi kutter venners barn etterhvert men ikke ennå. Kanskje når de blir 18, men ellers vil familie alltid få
Jeg fortsetter så lenge jeg kan :santa
er blitt litt ingen gave etter konf hos mange og det er ikke noe hyggelig synes jeg så blir å fortsette

Vi har en dobbel kommode der, sp legger jeg en gammel bordplate oppå der igjen:)
Vi har relativt mye gang, men der er trangt, så jeg kan ikke legge noe oppå kommoden som gjør det trangere. Men jeg kan muligens legge boe så det blir bredere, om jeg ryddet vekk noe annet som ikke trenger stå der, men altså ikke dypere så det blir ikke så god plass likevel.

Jeg fortsetter så lenge jeg kan :santa
er blitt litt ingen gave etter konf hos mange og det er ikke noe hyggelig synes jeg så blir å fortsette
Ingen gave etter konf var standard i familien min fra tanter og onkler. Utenom de som var fadder på oss. Også ble det noen til pga nabo og tette forhold, som vi får av enda. Noen gir tips ungene og noen til familien.
Men altså, jeg har over 30 søskenbarn så da ble søskenflokken enig om en sånn grense.
Mine unger har 3 søskenbarn så jeg ser ikke for meg å slutte å gi dem gave

Ingen gave etter konf var standard i familien min fra tanter og onkler. Utenom de som var fadder på oss. Også ble det noen til pga nabo og tette forhold, som vi får av enda. Noen gir tips ungene og noen til familien.
Men altså, jeg har over 30 søskenbarn så da ble søskenflokken enig om en sånn grense.
Mine unger har 3 søskenbarn så jeg ser ikke for meg å slutte å gi dem gave
Jeg kommer fra stor familie og der ble det etterhvert laget litt individuelle avtaler :)
men jeg tenker at så lenge søskenbarn gir så bryr jeg meg ikke om de er 10 eller 20 år

Vi har relativt mye gang, men der er trangt, så jeg kan ikke legge noe oppå kommoden som gjør det trangere. Men jeg kan muligens legge boe så det blir bredere, om jeg ryddet vekk noe annet som ikke trenger stå der, men altså ikke dypere så det blir ikke så god plass likevel.
Skjønner, vi har vår under trappa så det er liksom ikke noe sted den er i veien

Back
Topp