Normal ja har masse dill dall. Stort utvalg av face mask.Tips til julegave til jenter 11-14? Tenkte litt ansiktsmaske, pusesokker og diverse dilldall fra normal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal ja har masse dill dall. Stort utvalg av face mask.Tips til julegave til jenter 11-14? Tenkte litt ansiktsmaske, pusesokker og diverse dilldall fra normal
He heOi det har jeg ikke tenkt på.![]()
Kommer jo helt an på hva de likerTips til julegave til jenter 11-14? Tenkte litt ansiktsmaske, pusesokker og diverse dilldall fra normal
Kutter ikke noen vi heller.Vi kjøper mange gaver men siden jeg kjøper hele årer merkes det ikle så godthadde jeg kjøpt alle nå sp hadde jeg blitt blakk. Vi kutter ikke ut noen heller
Jeg har ikke en spesifikk gavekonto, men tar høyde for at det går mer penger på slutten av året. Betaler alltid med Trumf kortet så det forfaller i hovedsak i desember og januar. Men regningskontoen får mer penger inn enn det går ut på det jevne så der er rom for dette også. Det er jo bevisst fordi det er en del mnd som er dyrere enn vanlig og da er det greit at det er litt på gå på der.Enten det eller p sette inn penger hver mnd tiltenkt gavekjøp , mange gjør det også
I gangen.... Hmm.... Ingen naturlig plass å ha det det heller, men jeg har jo egentlig bare tenkt på stua, så jeg skal helt klart utvide tankegangen.Ser den, det tar litt plass ja . Min står i gangen![]()
Helt enig. Terapi for sjelenJeg er også glad i at bake. Eller rett og slett elsker bakinggleder meg hver gang jeg skal ha et bakeprosjekt. Baking er terapi for meg. Spesielt når jeg skal bake fondant kaker/figurer mm

Er nok mange muligheter, føler meg kanskje ikke super-språksterk, men oversetter høres jo litt spennende ut daOversette
voiceover
network marketing
?
mange muligheter men jeg veit ikke helt hvordan det blir mtp uføre
Du får melde deg inn som statist også hvis det kunne være noeEr nok mange muligheter, føler meg kanskje ikke super-språksterk, men oversetter høres jo litt spennende ut daVoiceOver også forsåvidt! Men network marketing er ikke helt for meg, prøvd før
![]()
God ide!Du får melde deg inn som statist også hvis det kunne være noe
Takk for tips ang spare opp jaHe he

Mulig vi kutter venners barn etterhvert men ikke ennå. Kanskje når de blir 18, men ellers vil familie alltid fåKutter ikke noen vi heller.
Vi har en dobbel kommode der, sp legger jeg en gammel bordplate oppå der igjenI gangen.... Hmm.... Ingen naturlig plass å ha det det heller, men jeg har jo egentlig bare tenkt på stua, så jeg skal helt klart utvide tankegangen.
Jeg fortsetter så lenge jeg kanMulig vi kutter venners barn etterhvert men ikke ennå. Kanskje når de blir 18, men ellers vil familie alltid få
Vi har relativt mye gang, men der er trangt, så jeg kan ikke legge noe oppå kommoden som gjør det trangere. Men jeg kan muligens legge boe så det blir bredere, om jeg ryddet vekk noe annet som ikke trenger stå der, men altså ikke dypere så det blir ikke så god plass likevel.Vi har en dobbel kommode der, sp legger jeg en gammel bordplate oppå der igjen![]()
Ingen gave etter konf var standard i familien min fra tanter og onkler. Utenom de som var fadder på oss. Også ble det noen til pga nabo og tette forhold, som vi får av enda. Noen gir tips ungene og noen til familien.Jeg fortsetter så lenge jeg kan![]()
er blitt litt ingen gave etter konf hos mange og det er ikke noe hyggelig synes jeg så blir å fortsette
Jeg kommer fra stor familie og der ble det etterhvert laget litt individuelle avtalerIngen gave etter konf var standard i familien min fra tanter og onkler. Utenom de som var fadder på oss. Også ble det noen til pga nabo og tette forhold, som vi får av enda. Noen gir tips ungene og noen til familien.
Men altså, jeg har over 30 søskenbarn så da ble søskenflokken enig om en sånn grense.
Mine unger har 3 søskenbarn så jeg ser ikke for meg å slutte å gi dem gave
Skjønner, vi har vår under trappa så det er liksom ikke noe sted den er i veienVi har relativt mye gang, men der er trangt, så jeg kan ikke legge noe oppå kommoden som gjør det trangere. Men jeg kan muligens legge boe så det blir bredere, om jeg ryddet vekk noe annet som ikke trenger stå der, men altså ikke dypere så det blir ikke så god plass likevel.