November-skravling

Håper du finner noe etterhvert. Er jo greit å ha noe å "gå til" i hverdagen, og.
ja, det er det! Så lenge jeg føler at jeg mestrer det, og samtidig har overskudd til hjem og familie❤️
Er utdannet lærer, så noe må jeg vel kunne brukes til;)

Savner vel mest å ha kollegaer, og kunne svare hva jeg jobber med når man kommer i snakk med «nye» folk!

ja, det er det! Så lenge jeg føler at jeg mestrer det, og samtidig har overskudd til hjem og familie❤️

Savner vel mest å ha kollegaer, og kunne svare hva jeg jobber med når man kommer i snakk med «nye» folk!
Overskudd, ja.. Det har ikke jeg heller; jeg funker egentlig aller best i permisjon, men i lengden betaler det litt dårlig. :bag: Jeg har et hode jeg blir så sliten av.

Åå, den siste biten der kjenner jeg meg veldig godt igjen på :bag:
Jeg er også ufør, og synes det er ubehagelig å måtte snakke med nye folk nettopp pga at man som regel får det jobb-spørsmålet :wtf:
Svarer som regel bare det jeg utdannet meg som, og prøver å snakke om noe annet :angelic:

Er ufør og har ingen jobb, men kjenner at jeg håper jeg blir frisk nok til å klare å jobbe litt etterhvert.. men da som selvstendig (hva skulle jeg finne på da?) eller vikar. Kan ikke ha noe der det forventes oppmøte jevnt :hungry:
Oversette
voiceover
network marketing
?
mange muligheter men jeg veit ikke helt hvordan det blir mtp uføre

Typisk at en vekkerklokke skal ringe en lørdags morgen kl 7 og vedkommende ikke et stått opp ennå. Bare jeg som våkne og fikk ikke sove igjen

Da blir det hjemmedag og gode muligheter for litt online shopping til jul :santa

Får bare se det postive ved omgangs ja

Hva er dagens planer? Vet ikke helt. Sko vart ute en stund idag. Trenger litt frisk luft og lufte tankene litt

Hva er dagens planer? Vet ikke helt. Sko vart ute en stund idag. Trenger litt frisk luft og lufte tankene litt
Ble handletur alene for meg, så fikk sneket inn bittelitt kalender -shopping.

Skal hjem og spise litt og ja med yngste på svømming.

Da blir det hjemmedag og gode muligheter for litt online shopping til jul :santa

Får bare se det postive ved omgangs ja
God bedring til de(n) syke. Kjedelig med slikt, men du gjør det beste utav det ser jeg.

Typisk at en vekkerklokke skal ringe en lørdags morgen kl 7 og vedkommende ikke et stått opp ennå. Bare jeg som våkne og fikk ikke sove igjen
Øhh, kjedelig. Mannen har fast vekking på 9 i helga men jeg er våken før det uansett

Ble handletur alene for meg, så fikk sneket inn bittelitt kalender -shopping.

Skal hjem og spise litt og ja med yngste på svømming.
Kjekt at få handle litt aleine uten barn.
Prioriterer sånt i uke dagene når barna er på skolen

Kjekt at få handle litt aleine uten barn.
Prioriterer sånt i uke dagene når barna er på skolen
Da er jeg på jobb så det er bare evt snakk om å stoppe på butikken på vei hjem til middag dersom det mangler noe. Onsdag gikk jeg på senteret, men jeg gikk ikke så lenge og mye og handlet stort, jeg skal ha meg en runde til kalender-shopping også er det jo julegaver etterhvert.

Bare noen småting jeg plukket med meg i dag.

Back
Topp