Vet akurrat hvordan det er. Gikk lenge og telte ned dager til operasjon i hånden så kom corona og alt ble kaos. Og operasjon ble utsatt. Lang ventetid daJepp..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet akurrat hvordan det er. Gikk lenge og telte ned dager til operasjon i hånden så kom corona og alt ble kaos. Og operasjon ble utsatt. Lang ventetid daJepp..
Jeg bare håper jeg ikke blir sjuk eller noe utsetter det. Vil bare bli ferdig.Vet akurrat hvordan det er. Gikk lenge og telte ned dager til operasjon i hånden så kom corona og alt ble kaos. Og operasjon ble utsatt. Lang ventetid da
Stått på kjøkkenet i nesten hele dag, i tillegg til å ha trilla tur til butikken med minstemor.

Koselig! jeg hadde felt, glitter fleece og noen hus og figurer men det måtte på oppbevaring pga flytting lang vei og er nå borteHer har vi vært ute på en lang runde i dag, nesten 5 t på farten.
Fått kjøpt inn litt til julebyen min, ett par elstragaver og litt diverse annet
My kind of birthday party! bra med nok kakeEr helt gåen i bena nåStått på kjøkkenet i nesten hele dag, i tillegg til å ha trilla tur til butikken med minstemor.
Men er ferdig med det meste til mellomste sin bursdagsfeiring i morgen i alle fall.
Har bakt Silviakake (link til oppskrift i en tidligere kommentar her), bakt bunnen til Budapestrull, lagd vaniljemuffins med sjokoladebiter, slengt sammen en Toro brownies (for det er visst den beste) og lagd kanelsnurrer/boller med sjokoladebiter i midten
Vi blir ikke såå mange at alt er nødvendig, men når den ene vil ha det, og den andre vil ha det, og mannen plutselig fikk lyst på kanelsnurrer, så ble det visst sånn![]()
Skjønner det veldig godt .Jeg bare håper jeg ikke blir sjuk eller noe utsetter det. Vil bare bli ferdig.
Wow så flink du erEr helt gåen i bena nåStått på kjøkkenet i nesten hele dag, i tillegg til å ha trilla tur til butikken med minstemor.
Men er ferdig med det meste til mellomste sin bursdagsfeiring i morgen i alle fall.
Har bakt Silviakake (link til oppskrift i en tidligere kommentar her), bakt bunnen til Budapestrull, lagd vaniljemuffins med sjokoladebiter, slengt sammen en Toro brownies (for det er visst den beste) og lagd kanelsnurrer/boller med sjokoladebiter i midten
Vi blir ikke såå mange at alt er nødvendig, men når den ene vil ha det, og den andre vil ha det, og mannen plutselig fikk lyst på kanelsnurrer, så ble det visst sånn![]()
Føler november er sånn ventemåned. Man venter på julen, venter på at været (forhåpentligvis) stabiliserer seg. Kald og sur er den også
Her skal november brukes til å fullføre diverse prosjekter hjemme før jul, jeg har planer om å handle de fleste julegavene ved neste lønning og vi skal ha litt før-julehygge med tanke på at søsteren min som eeeeelsker jul har termin i desember.
Vi (jegFøler november er sånn ventemåned. Man venter på julen, venter på at været (forhåpentligvis) stabiliserer seg. Kald og sur er den også
Her skal november brukes til å fullføre diverse prosjekter hjemme før jul, jeg har planer om å handle de fleste julegavene ved neste lønning og vi skal ha litt før-julehygge med tanke på at søsteren min som eeeeelsker jul har termin i desember.
) er godt i gang med julegavene, digger å fordele kostnaden litt utoverJeg har mye , i fjor var den ikke oppe mrn i år skal den opp igjen, mye jobb men gleder megKoselig! jeg hadde felt, glitter fleece og noen hus og figurer men det måtte på oppbevaring pga flytting lang vei og er nå borte
Jeg tror jeg her kjøpt en halv. Dvs, jeg vet jeg har kjøpt en halv. Jeg tror ikke jeg har kjøpt flere.Bare 1 julegave igjen å skaffe nå!![]()
Hvordan kjøpe du en halv? Noe jeg ikke forstår nå?Jeg tror jeg her kjøpt en halv. Dvs, jeg vet jeg har kjøpt en halv. Jeg tror ikke jeg har kjøpt flere.

Setter du altid opp på samme sted i huset?Jeg har mye , i fjor var den ikke oppe mrn i år skal den opp igjen, mye jobb men gleder meg
Kjøper ofte halve og kvarte gaver jegHvordan kjøpe du en halv? Noe jeg ikke forstår nå?![]()
Ååh sånn jaKjøper ofte halve og kvarte gaver jegdu veit når du skal gi en gave i flere deler
Ja nå gjør jeg det, siden den er såpass stor så begrenser deh endel Hvor den kan ståSetter du altid opp på samme sted i huset?
Fordi jeg bomma litt på budsjettet da jeg kjøpte bursdagsgave til min niese, og la igjen litt av gaven til jul, men det er for lite til å være julegaven hennes, så jeg skal altså legge inni noe mer. Derav at jeg har en halv gave. For jeg er ikke ferdig med gaven hennes. Men jeg har deler av den.Hvordan kjøpe du en halv? Noe jeg ikke forstår nå?![]()