November 2025

Ja har uttak om 2 timer, så holder på å gjøre oss klar for å hoppe i bilen :Heartbigred

Da skal jeg ligger her og krysse alt og sende alt mitt håp jeg ikke lengre trenger, over til deg! Selvom jeg fikk det til å høres lite og stusselig ut i denne runden, så har jeg alltid et solid "grunnhåp" som aldri gir seg. Så du skal ikke kimse av det frynsete håpet mitt!

Jeg håper så innmari du får ut flere gode egg og at dette blir mnd din/deres ♡♡♡♡♡

Da skal jeg ligger her og krysse alt og sende alt mitt håp jeg ikke lengre trenger, over til deg! Selvom jeg fikk det til å høres lite og stusselig ut i denne runden, så har jeg alltid et solid "grunnhåp" som aldri gir seg. Så du skal ikke kimse av det frynsete håpet mitt!

Jeg håper så innmari du får ut flere gode egg og at dette blir mnd din/deres ♡♡♡♡♡
Tusen takk for håpet ditt, det var snillt :shy: :Heartbigred Skal sende både mitt og ditt tilbake når du er klar for det :hug003 Du er sterk og det håpet ditt og pågangsmotet skal man i kimse av nei:smiley-angelic003:Heartbigred Mantraet mitt idag er kvalitet over kvantitet :smiley-angelic001

Last edited:
Er du fornøyd der? :happy: Ja, 5 dagers! Er det ditt første frys?
Ja, syns de svarer raskt og er generelt flinke. Men pga trøblete eggløsning så har jeg også oppfølging privat, det gir ekstra trygghet. Nei, dette blir andre frys. Hadde et innsett i september også.

Syns onsdag ikke kan komme raskt nok nå :happy090

Ser jeg har 10 mg jeg også, det skal bli show idag :sick006:schocked028 Men gleder meg til saltsjuke etterpå, etter sist uttak spiste jeg en hel pakke ritz kjeks uten noe på :laughing002
Hahaha, eg o kjente på saltesjuke!!! Men trodde kun det var pga de sa jeg ikke burde spise unødvendig salt, eller for mye salt etterpå for det gav større kjangs for å bli overstimulert etterpå :hilarious:

Var så bekymra for kontrollen i dag, men alt var supert med 8mm slimhinne og innsett på onsdag :D
Ble også beroliget med at de vil henvise meg for tett oppfølging hvis jeg blir gravid, og det er vel min største bekymring hvis dette skulle lykkes nå.
Men! Først innsett :nailbiting:
Høres perfekt ut! Hvor mange dager har du stimulert hittil?

Jeg fikk også 10 mg. Det var nok litt meget for min del, ble veldig kvalm :smiley-ashamed004
Ja ble veldig kvalm også men fikk 2 kvalmestillende tabletter. Fikk også blodtrykksfall, og måtte vente en ekstra halvtime før det stabiliserte seg. Men redd for å ta mindre smertestillende hvis det da blir smerter…

Æsj altså. Testdag i dag... Negativ!
Tok test på søndag og tirsdag. Så regnet egentlig med at denne også var negativ men hadde et håp.
Har virkelig kjent på symptomer denne gangen. Fikk til og med jernsmak i munnen rett før jeg skulle legge meg dagen jeg hadde innsett. Men men, nå venter jeg egentlig bare på at avdelingen skal ringe å hørre hvordan det går for så å vite veien videre. Har jo 3 blasto på frys, så håper virkelig vi får satt inn en før jul!

Æsj altså. Testdag i dag... Negativ!
Tok test på søndag og tirsdag. Så regnet egentlig med at denne også var negativ men hadde et håp.
Har virkelig kjent på symptomer denne gangen. Fikk til og med jernsmak i munnen rett før jeg skulle legge meg dagen jeg hadde innsett. Men men, nå venter jeg egentlig bare på at avdelingen skal ringe å hørre hvordan det går for så å vite veien videre. Har jo 3 blasto på frys, så håper virkelig vi får satt inn en før jul!
Så trist med negativ test :sorry::Heartbigred Men tre fine blasto på frys gir jo godt med håp :smiley-angelic003 Vil tro de klarer å skvise deg inn før jul, men spørs litt på sykluslengden din og kapasitet, men heng på de sånn at de kan få planlagt deg inn så fort som mulig :Heartbigred

Håper ikke jeg jinxer dette, men jeg føler meg altså i så mye bedre form enn forventet Jeg er selvfølgelig slapp og sliten, øm, litt småkvalm og har hodepine, men jeg føler virkelig ikke jeg kan klage. Hittil har definitivt ventetiden vært det verste med prosessen. Satser på at jeg er ved like godt mot på UL på mandsg. Dersom jeg kan ha uttak neste uke og ikke er for overstimulert, kan jeg rekke innsett i desember :smiley-angelic001

Så trist med negativ test :sorry::Heartbigred Men tre fine blasto på frys gir jo godt med håp :smiley-angelic003 Vil tro de klarer å skvise deg inn før jul, men spørs litt på sykluslengden din og kapasitet, men heng på de sånn at de kan få planlagt deg inn så fort som mulig :Heartbigred
Ja det gir jo håp. Nå har jeg bestilt flere eggløsningstester, graviditetstester og vitaminer. Fant også videoer på tiktok som skal øke blodgjennomstrømming til livmoren! And i will try it! :hilarious:

Jeg har 28 dagers syklus.
Og sist jeg satt inn fryst blasto startet jeg med femar ved 3 dag menstruasjon og gikk på dem i 5 dager. Så satser på det blir det samme greiene denne gangen også, og at jeg kan starte opp nå snart. Vis de sier at di ikke har kapasitet tror jeg at jeg bare tar femar anyway å kaster meg over samboeren rundt eggløsning! (kaster meg over han utenom eggløsning også altså) :laughing025

Back
Topp