Eplejuice
Andre møte med forumet
Nå blei jeg skikkelig glad og rørt på dine vegneEgguttak overstått
Åh herregud så takknemlig jeg er, ligger nå til observasjon og griner og spiser ritz kjeks
Det var en skikkelig vond opplevelse denne gangen. Tror ikke smertestillende hadde så god effekt på meg denne gangen og eggstokken på høyre side lå gjemt bak livmoren så de kom ikke til ordentlig. Det gikk helt fint på venstre side, men høyre side var kjempevond! Til slutt måtte legen stikke gjennom livmorenLegen spurte om jeg hadde endometriose og sa hun så noen sammenvoksninger utenfor livmoren. Jeg begynte å grine fordi det er så sårt å ikke vite hva som er galt, men at noe er galt. Hun mente at sammenvoksningene ikke skulle ha noe å si for implantasjon siden det var utenfor livmoren. De er iallefall verdens snilleste og omsorgsfulle mennesker, legene og sykepleierne på HUS
Men herregud dere, vet dere hva?
De fikk ut 6 egg
Jeg er så sinnsykt takknemlig og ydmyk, jeg hadde jo håpt på 2 egg utDet er uansett kvalitet fremfor kvantitet som betyr noe, så håper det er 1 gullegg blant de eggene på labben nå
![]()
Skikkelig kjipt at det ble en vond opplevelse, men det er jo helt supert med 6 egg ut! Krysser fingrene for at de er skikkelig gode alle sammen
god bedring! Gleder meg til å høre hvordan de klarer seg 

Legen spurte om jeg hadde endometriose og sa hun så noen sammenvoksninger utenfor livmoren. Jeg begynte å grine fordi det er så sårt å ikke vite hva som er galt, men at noe er galt. Hun mente at sammenvoksningene ikke skulle ha noe å si for implantasjon siden det var utenfor livmoren. De er iallefall verdens snilleste og omsorgsfulle mennesker, legene og sykepleierne på HUS 

Du må ikke grue deg til egguttaket ditt, det kan enten gå smertefritt eller så kan det bli litt knot eller en del smerter, men de hjelper jo underveis som sagt med ekstra smertestillende ved behov. Jeg er ikke skremt fra å gjøre det gijen selv med dagens opplevelse, men håper jo jeg ikke får behov for det
Får vite befruktningsraten imorgen formiddag så gir en oppdatering da 

Jeg har begynt på protulex idag for ferskinnsett på mandag. Kan jeg spørre hvorfor du scratchet? Var det i livmoren?
Fikk ut 8 egg ut sist med Gonal F og IVF hvor 2 embryoer overlevde til innsett, nå fikk jeg ut 6 egg på pergoveris og blir spennende å se om ICSI hjelper. Sist hadde jeg 3 av 8 egg som fikk 2 sædceller i seg, så vi må kontrollere de villbassene til hubby litt med ICSI