November 2025

Har liksom gjort begge deler. Første gang då va me overalt, va mye som skjedde så hadde nesten kje tid å tenka på at me hadde satt inn eingong.

Andre gang så blei eg sjukemeldte å holdt meg stortsett i ro.

Men tenke denne gangen vil eg gå tur, å spisa regelmessig og sunt. Det jere eg forsåvidt nå o da.

Har o dreve med yoga øvelser fra etter mensen te nå, som skal hjelpe på blodgjennomstrømmningen. (ja, blitt heilt saiko denne gangen) alle gode ting er 3!!! :Heartpink

Har virkelig trua for dette innsette... E akkurat der eg skal vær i min "egentlige" syklus o!
Har liksom kutta pepsi max heilt, kaffi heilt, og har begynt me multivitaminer og b vitamin, tok bara folat før... Så satse på det o hjelpe. Drikke eindel vann, å e obs på å drikka eindel.
Høres ut som du har en god plan og tar godt vare på deg selv med de endringene, håper for deg :smiley-angelic003:Heartbigred

@En_gang_kanskje
Spennende! Det er veldig individuelt med otrivelle hvor lenge den henger igjen. For meg hang den igjen 14 dager +, test var negativ først ved 16 dager (testet ikke dag 15). Her er dag 14 på meg etter otrivelle, veldig svake streker men likevel streker:
Vis vedlegget 475271

Så jo, det er sjanse for at otrivelle henger igjen 12 dager etterpå, eneste måten å vite om det er graviditet er å teste daglig og se etter stigning. Hvis det er tydelig stigning så tyder det på at kroppen produserer hcg. Som du ser på mine tester er det litt variasjon i styrke men det er nok bare grunnet urinkonsentrasjon.

Håper masse for deg, men mitt beste råd er å ikke rope hurra før man ser tydelig stigning :smiley-angelic001 :Heartred

Basert på dette testet jeg ikke neste gang før 16 dpo, 18 dager etter otrivelle, for å unngå å bli lurt av otrivelle og skyggestreker. Samt også å leve mest mulig dager i uvissthet/håp frem til blodprøven.
Ser nesten ingenting på de testene der, men de er jo noen dager eldre enn mine. Hadde sterkere strek i dag, så vi får se. Roper ikke hurra, men liker ikke uvisshet :sour: Blodprøven endrer seg jo ikke basert på om jeg tester eller ikke. Men vi er alle forskjellige der!

Back
Topp