November 2025

Jeg synes du skal nyte det. Har funnet ut at jeg blir like jævla skuffet hvis det går dårlig, uavhengig av om jeg har vært positiv eller negativ. Så da heller ha noen gode uker med god følelse :gen014
Ja vet du, det stemmer jo 100%! Skuffelsen blir jo ikke mindre uansett hvordan man tilbringer de ukene :dead:

Satt første sprøyte fyremadel i dag. Føles bra å være i gang med den :gen014Vi endte opp med å sette i magen. Selve stikket gjorde ikke vondt, men jeg ble overrasket over hvor vondt det gjorde i etterkant. Det var helt overkommelig, men fortsatt mye mer merkbart enn rekovelle. Og det svei ei stund etterpå. Har fått blåmerke og er hoven. Det må sies at jeg har veldig lav smerteterskel :joyful: Gubben syns også den var litt ekkel å sette, da man ikke kan trykke spissen helt inn som med rekovelle.

Den ene gangen tok det litt tid før folliklen var stor nok, men setter du inn bare på EL test? Du har vel ultralyd for å sjekke at det er follikel stor nok?
Jeg mener ikke syklusen man skal ha fryseforsøk. Men syklus etter egguttak?

Var så bekymra for kontrollen i dag, men alt var supert med 8mm slimhinne og innsett på onsdag :D
Ble også beroliget med at de vil henvise meg for tett oppfølging hvis jeg blir gravid, og det er vel min største bekymring hvis dette skulle lykkes nå.
Men! Først innsett :nailbiting:

12 egg er bra! Og har akkurat samme erfaring som deg, ble verre av medisinene enn selve uttaket, skal ha mindre oxynorm hvis det blir flere uttak :smiley-ashamed004

Tipper det går fint å vente noen måneder. Hvorfor vil du det? De fleste her inne er jo motsatt og kan ikke få satt inn de egga fort nok!
Husker du hvor mye oxynorm du har fått? :smiley-ashamed004

Var så bekymra for kontrollen i dag, men alt var supert med 8mm slimhinne og innsett på onsdag :D
Ble også beroliget med at de vil henvise meg for tett oppfølging hvis jeg blir gravid, og det er vel min største bekymring hvis dette skulle lykkes nå.
Men! Først innsett :nailbiting:
Hurra! Da har vi faktisk innsett samme dag :smiley-bounce012 Så gøy!

Noe avtagende stigning idag. Så skal sutre meg til ny blodprøve :/ engstelsen slipper Fader ikke taket :/
Håper det bare er urinkonsentrasjon eller noe! ikke alltid lett å skille fra dag til dag, jeg hadde varierende styrke av ovitrelle grunnet urinkonsetrasjon. :Heartred Lurt å få tatt en blodprøve - Keep us posted :Heartbigred

12 egg er bra! Og har akkurat samme erfaring som deg, ble verre av medisinene enn selve uttaket, skal ha mindre oxynorm hvis det blir flere uttak :smiley-ashamed004

Tipper det går fint å vente noen måneder. Hvorfor vil du det? De fleste her inne er jo motsatt og kan ikke få satt inn de egga fort nok!
Siden fryseinnsettet vårt uansett ikke blir før i januar, så er planen å vente litt. Jeg kan sikkert endre mening underveis, men foreløpig passer det best sånn – også med tanke på jobb. Vi får se :profileleft

Syns Oktober endte som en veldig dårlig IVF-mnd i år... veldig mange av oss som hørte til oktober-gruppa som endte på ikke-gravid-lista.. :heartbroken:

Håper så innmari at november blir en bedre mnd for alle som fortsatt håper på positiv test ♡♡♡

@Petit.cookie og resten med blenda tester rundt testdag; Jeg tenker så på dere..

Back
Topp