November 2024

Jeg gikk på en testesmell :bag: hadde noen tidlig testes liggende fra tidligere, metode-testen er kritthvit og babyplan-testen synes jeg at jeg kan skimte noe,men viste seg at den er utgått på dato :nailbiting: hva tror dere? Vis vedlegget 449976Vis vedlegget 449977
Ser strek på babyplan :love017
Tok du ovitrelle for 12 dager siden? Den kan være en liten luring og henge i en stund den. Men lovende ut dette! Hvis testen er sterkere i morgen er det noe annet enn ovitrelle her ihvertfall :joyful:

Ser strek @SnartBabyNå♥️ !! Håper den sitter :love7

Tok test i dag 13dpo, syns ikke den er så mye sterkere enn 11dpo.. var på do kl 2 i natt men burde vel fortsatt vært litt sterkere, eller overtenker jeg? :facepalm: Aldri hatt kjemisk før, mistet senere sist men frykten sitter jo i.
Første er 11 og andre er i dag 13

Vedlegg

• IMG_0553.jpeg
    IMG_0553.jpeg
    872,3 KB · Visninger: 59
  • IMG_0577.jpeg
    IMG_0577.jpeg
    265,7 KB · Visninger: 51
Ser strek på babyplan :love017
Tok du ovitrelle for 12 dager siden? Den kan være en liten luring og henge i en stund den. Men lovende ut dette! Hvis testen er sterkere i morgen er det noe annet enn ovitrelle her ihvertfall :joyful:
Ja, ovitrelle 23.nov. tenkte det var trygt siden det var over 10 dager siden (og jeg er sååå utålmodig nå):smiley-ashamed005

Tok test i dag 13dpo, syns ikke den er så mye sterkere enn 11dpo.. var på do kl 2 i natt men burde vel fortsatt vært litt sterkere, eller overtenker jeg? :facepalm: Aldri hatt kjemisk før, mistet senere sist men frykten sitter jo i.
Ser lovende ut! Har du digital så kan du kanskje prøve den om du er usikker?

Makesure kan ha litt varierende fargestoff. Er de fra samme batch? Hcg er så individuelt, så akkurat hvor sterk streken bør være, er vanskelig å si, men syns det er grei forskjell på dem til å være så tidlig. Mener @Maja82 skreiv om svak eller ikke klar stigning på strimmel, men fin stigning på blodprøve likevel.

Håper spira sitter - kanskje prøve en digital ukesindikator på 14-15 dpo?

IMG_6946.jpeg
I dag kom streken med en gang, og ble raskt mørk, på både babyplan-stav og rfsu-strimmel. Vet rfsu er håpløst, men har bare disse enn så lenge :) Må hele tida minne meg på at de må være 15 sek i glasset i motsetning til de fleste andre strimler som bare trenger 3 sekunder…

Tror det, er 10 dager siden uttak (25nov) :think005
Så denne nå, uttak er vel dag null? Så befruktes de over natta og dagen etter uttak er dag 1, så tror du er 9 dpo da? Uansett såpass lenge siden Ovitrelle at det forhåpentligvis ikke er rester? Har du testa den ut av systemet og fått blank test?

Ja, ovitrelle 23.nov. tenkte det var trygt siden det var over 10 dager siden (og jeg er sååå utålmodig nå):smiley-ashamed005
Som regel skal ovitrelle være ute. Men for noen kan den sitte i lengre. Holder en knapp på at det er en spire på vei hos deg, men kan ikke si for sikkert før streken blir sterkere :) Krysser fingre for at den er sterkere i morgen :Heartred

Så denne nå, uttak er vel dag null? Så befruktes de over natta og dagen etter uttak er dag 1, så tror du er 9 dpo da? Uansett såpass lenge siden Ovitrelle at det forhåpentligvis ikke er rester? Har du testa den ut av systemet og fått blank test?
Nei, har ikke det. Får prøve igjen i morgen eller lørdag, forhåpentligvis har jeg noen som ikke er utgått liggende også :laughing002

Jeg tror jeg ser skyggestrek på denne jeg nettopp tok... det er vel ikke ansett som positiv? Jeg vil så gjerne se noe så jeg stoler ikke på meg selv.

Vedlegg

• 20241205_094920.jpg
    20241205_094920.jpg
    245,7 KB · Visninger: 86
Er det noen annen tidligtest enn makesure som er ok? Jeg har bare 3 makesure igjen (trodde jeg hadde bestilt 10stk) og jeg vil teste igjen i kveld.. er metode like rævva som rfsu tidlig? Er så begrenset utvalg her..

Er det noen annen tidligtest enn makesure som er ok? Jeg har bare 3 makesure igjen (trodde jeg hadde bestilt 10stk) og jeg vil teste igjen i kveld.. er metode like rævva som rfsu tidlig? Er så begrenset utvalg her..
Syns alle tidlig testene er dårlige. Metode sine er kjempe dårlige. Stressa veldig sist jeg brukte dem, for trodde jeg hadde mista (kjemisk) det skjedde senere da.

Skal man gå for tidlig, hadde jeg valgt Clearblue sine. Men igjen, tidlig test er dårlig generelt :smiley-ashamed004 er min erfaring

Syns alle tidlig testene er dårlige. Metode sine er kjempe dårlige. Stressa veldig sist jeg brukte dem, for trodde jeg hadde mista (kjemisk) det skjedde senere da.

Skal man gå for tidlig, hadde jeg valgt Clearblue sine. Men igjen, tidlig test er dårlig generelt :smiley-ashamed004 er min erfaring
Ok.. da roer jeg ned.. takk for svar. Ser du noe på den jeg la ut eller er det bare ønsketenkning fra meg?

Back
Topp