November 2024

Jeg tror jeg ser skyggestrek på denne jeg nettopp tok... det er vel ikke ansett som positiv? Jeg vil så gjerne se noe så jeg stoler ikke på meg selv.
Jeg ser noe på den, men jeg tror den testen er defekt, jeg synes det ser ut som hele stripen er hvit?

Ok.. da roer jeg ned.. takk for svar. Ser du noe på den jeg la ut eller er det bare ønsketenkning fra meg?
Vanskelig å si, syns jeg ser en strek, men er usikker på om det er skygge eller om det er noe. Men det er jo fortsatt tidlig, så kan hende en test dem neste dagene er best :joyful:

Makesure kan ha litt varierende fargestoff. Er de fra samme batch? Hcg er så individuelt, så akkurat hvor sterk streken bør være, er vanskelig å si, men syns det er grei forskjell på dem til å være så tidlig. Mener @Maja82 skreiv om svak eller ikke klar stigning på strimmel, men fin stigning på blodprøve likevel.

Håper spira sitter - kanskje prøve en digital ukesindikator på 14-15 dpo?
Ja jeg hadde minimal stigning på makesure strimmel mellom 10-12 dpo, men hcg var 47 på 11 dpo og 13 dpo 180.

Jeg er 11dpo i dag og føler det burde vært en strek nå om det er noe.. så føler meg pessimistisk. Jeg har bestilt flere makesure og kjøper en clearblue tidlig test nå. Ble bare så satt ut at det var "noe". Har alltid bare hatt helt blanke tester og nå så jeg jo noe. Så ble litt for optimistisk med en gang. Takk for at dere gidder å svare :Heartpink

Jeg er 11dpo i dag og føler det burde vært en strek nå om det er noe.. så føler meg pessimistisk. Jeg har bestilt flere makesure og kjøper en clearblue tidlig test nå. Ble bare så satt ut at det var "noe". Har alltid bare hatt helt blanke tester og nå så jeg jo noe. Så ble litt for optimistisk med en gang. Takk for at dere gidder å svare :Heartpink
Veldig forståelig :Heartred men ta heller en test 12 dpo. Jeg har aldri fått strek før 12 dpo da det fester seg senere hos meg. Har også fått veldig mange negative tester, så forstår at du tenker at det ikke går nå. Men er det ikke noe der i morgen, har det mest sannsynlig ikke gått :/

Veldig forståelig :Heartred men ta heller en test 12 dpo. Jeg har aldri fått strek før 12 dpo da det fester seg senere hos meg. Har også fått veldig mange negative tester, så forstår at du tenker at det ikke går nå. Men er det ikke noe der i morgen, har det mest sannsynlig ikke gått :/
Takk :Heartpink Jeg dro selvfølgelig å kjøpte clearblue tidligtest og den var negativ. Jeg skal prøve å skru av tankene litt.

Jeg tror jeg ser skyggestrek på denne jeg nettopp tok... det er vel ikke ansett som positiv? Jeg vil så gjerne se noe så jeg stoler ikke på meg selv.
Jeg syns jeg ser strek.

Kom borti send før jeg hadde tagget alle og skrevet ferdig :bored:
@KaosFjellVind @1984håp

Om dere orker/har noe å oppdatere :love2
Her går det fint. Har påtatt meg litt mye frykt og angst for MA/SA (da det ofte er mye snakk om det i disse gruppene) at jeg generelt er livredd for å gå på do. Litt slitsomt. Men jeg jobber aktivt med å dytte naiviteten min på frykten, for det er jo ingenting som tilsier at det skal skje, selv om det kan skje.. så kan det jo også ikke skje. Mye rare følelser.

Gøy å være med i gravid-klubben uansett, men fysj så sakte tiden går. Følte den løp fra meg da vi holdt på med stimulering og alt gikk så fort og nå kryper dagene så langsomt... bare 15 altfor lange dager igjen til TUL.

Krysser fingrene for deg og resten selvfølgelig :Heartred

Litt blodig (brunt) slim på dopapiret i dag. Prøver å holde meg rolig og positiv, men det er vanskelig. 16 dpo, 4+2. Fikk 1-2 på digital test på 4+0, har to digitale tester liggende, og håper å få 2-3 snart. Kanskje i morgen? Ellers er strimmeltest tydelig og sterk og streken kommer med en gang. IMG_6959.jpeg

Litt blodig (brunt) slim på dopapiret i dag. Prøver å holde meg rolig og positiv, men det er vanskelig. 16 dpo, 4+2. Fikk 1-2 på digital test på 4+0, har to digitale tester liggende, og håper å få 2-3 snart. Kanskje i morgen? Ellers er strimmeltest tydelig og sterk og streken kommer med en gang.Vis vedlegget 450071
De ser jo fantastisk fine ut da :love017

Fikk skyggestrek igjen... bare sterkere/tydeligere enn i går. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg må få det nå. Har aldri fått det på noen tester noensinne, men selfølgelig får jeg det NÅ. Jeg tror nok håper er borte for min del da siden jeg er 12dpo i dag.. gruer meg bare til blodprøve på mandag nå.

Vedlegg

• Messenger_creation_16177C88-509C-4719-A683-889004D014A4.jpeg
    Messenger_creation_16177C88-509C-4719-A683-889004D014A4.jpeg
    286 KB · Visninger: 31
De ser jo fantastisk fine ut da :love017
Det er RFSU, så jeg tenker at det må være ganske mye hcg for at de skal slå ut såpass. Samtidig vet jeg jo at dette ikke er metoden for å måle stigning. Og likevel holder vi på :hilarious:

Klinikken vil at jeg skal ta blodprøve først 13. desember. Prøver å være positiv og smøre meg med tålmodighet til da. Det er vanskelig! Sliter litt med å komme meg på jobb når jeg skal og er veldig trøtt om kveldene. Nå er jeg redd for å miste på julebord i kveld. Må prøve å finne en god måte å ankre meg i hverdagen og roe tankene. Mange har blødninger uten at det går galt. Det er bare så veldig tidlig ennå.

Det er RFSU, så jeg tenker at det må være ganske mye hcg for at de skal slå ut såpass. Samtidig vet jeg jo at dette ikke er metoden for å måle stigning. Og likevel holder vi på :hilarious:

Klinikken vil at jeg skal ta blodprøve først 13. desember. Prøver å være positiv og smøre meg med tålmodighet til da. Det er vanskelig! Sliter litt med å komme meg på jobb når jeg skal og er veldig trøtt om kveldene. Nå er jeg redd for å miste på julebord i kveld. Må prøve å finne en god måte å ankre meg i hverdagen og roe tankene. Mange har blødninger uten at det går galt. Det er bare så veldig tidlig ennå.
Skjønner godt at du stresser og ikke klarer å slappe av. Det kjipe er at sånn vil det nok være en stund uansett om testene holder seg fine.. :Heartpink dette er tortur om man ikke finner en måte å koble ut tankene på. Sender over en klem :Heartpink

Litt blodig (brunt) slim på dopapiret i dag. Prøver å holde meg rolig og positiv, men det er vanskelig. 16 dpo, 4+2. Fikk 1-2 på digital test på 4+0, har to digitale tester liggende, og håper å få 2-3 snart. Kanskje i morgen? Ellers er strimmeltest tydelig og sterk og streken kommer med en gang.Vis vedlegget 450071
Fikk rosa/brun blod 13 dpo, så kanskje blod fra festeblødning eller fra cyclogest. Det varte i to dager. Krysser for at det går bra :Heartred

Fin økning på test!

Hvis jeg husker riktig så var denne runden annerledes da du er på støttemedisiner? Kom på at denne runden er første gang jeg også er på støttemedisiner (cyclogest) ved positiv test:Heartred krysser for at det går bra denne gangen!

Fikk rosa/brun blod 13 dpo, så kanskje blod fra festeblødning eller fra cyclogest. Det varte i to dager. Krysser for at det går bra :Heartred

Fin økning på test!

Hvis jeg husker riktig så var denne runden annerledes da du er på støttemedisiner? Kom på at denne runden er første gang jeg også er på støttemedisiner (cyclogest) ved positiv test:Heartred krysser for at det går bra denne gangen!
Takk for trøstende ord :Heartred Dette er min første positive test etter et IVF-forsøk, så jeg går på både progesteron og østrogen nå. Har tatt progesteron før, men da var det etter egen prøving. Er 16 dpo i dag, og hadde tydelige festesmerter 6-7 dpo, men det kan jo være gammelt blod. Og det var ikke mye. Nå kjenner jeg jo etter på alt, må prøve å roe ned.

Skjønner godt at du stresser og ikke klarer å slappe av. Det kjipe er at sånn vil det nok være en stund uansett om testene holder seg fine.. :Heartpink dette er tortur om man ikke finner en måte å koble ut tankene på. Sender over en klem :Heartpink
Tusen takk :Heartred

Back
Topp