Hehe, ja. Jeg går også i Porsgrunn og er godt fornøyde med dem altså. Men synes det er veldig sent å ha testdag når man er 21 dpo. Det er jo allerede 5+0 hvis man er blitt gravid.Ja stemmer, porsgrunn. Er de kjent for å ha sen testdag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ja. Jeg går også i Porsgrunn og er godt fornøyde med dem altså. Men synes det er veldig sent å ha testdag når man er 21 dpo. Det er jo allerede 5+0 hvis man er blitt gravid.Ja stemmer, porsgrunn. Er de kjent for å ha sen testdag?
Tusen takk! Så hyggelig å høreDet gir mening! Takk for svar, igjen! Du er alltid så flink til å besvare spørsmål på en god og forklarende måte
Jeg har 23 dpoHehe, ja. Jeg går også i Porsgrunn og er godt fornøyde med dem altså. Men synes det er veldig sent å ha testdag når man er 21 dpo. Det er jo allerede 5+0 hvis man er blitt gravid.
Du spør godtJeg har også testdag 19 dpo. Men sluttet på Cyclogest 15 dpo denne gangen, med negativ test. Fikk beskjed om å slutte på progesteron 14 dpo med negativ test og blødning sist gang (privat klinikk), så da tenkte jeg det er greit nå også. Hvorfor er testdagene så sene? Er det fordi de vil vente ut de kjemiske graviditetene? Det er vel ikke mulig å være ikke gravid 14 dpo og så få positiv test dagn etter?
Tror det er pga kjemiske graviditeter. Jeg ringte inn med negativ test 14-15 dpo i mai og fikk også beskjed om å droppe progesteron og droppe blodprøve.Jeg har også testdag 19 dpo. Men sluttet på Cyclogest 15 dpo denne gangen, med negativ test. Fikk beskjed om å slutte på progesteron 14 dpo med negativ test og blødning sist gang (privat klinikk), så da tenkte jeg det er greit nå også. Hvorfor er testdagene så sene? Er det fordi de vil vente ut de kjemiske graviditetene? Det er vel ikke mulig å være ikke gravid 14 dpo og så få positiv test dagn etter?
Her synes jeg faktisk de gjør en feilvurdering. Det er av stor interesse å finne ut om man gjennomgår kjemisk graviditet, da mange av disse kan gi en indikasjon på implantasjonsproblemer hos kvinnen. Man kvalifiserer til utredning dersom man har 3 kjemiske eller aborter på rad og da er det jo viktig å fange dem opp.Du spør godt
Jeg spurte Porsgrunn på test dagen om jeg er 5+0 da jeg fikk positiv test. Dem sa at det er ikke sikkert, men vi finner ut hvor langt jeg er på vei når vi har tatt en UL. Så slik jeg har forstått det, så kan jeg havne 3 dager tilbake eller være der jeg tror jeg er. Noen får kanskje senere positiv test ved IVF forsøkt? Ikke vet jeg.
Jeg spurte hun ene sykepleieren og hun sa at det var for å unngå å bli skuffet om en fikk kjemisk. Så ved å vente med å ta, så vet man mest sannsynlig ikke om en har hatt kjemisk og hun mente at man kom til å få mensen uansett selv om en går på progesteron. For testdatoen er en uke etter forventet mens og da vil ikke progesteron klarer å holde igjen mente hun.
Om det er flere grunner vet jeg ikke.
Vis vedlegget 450131
2-3 i dag! Glad og letta. Har ikke blødd noe mer enn de få millimeterne med brunt slim i går morges, så puster litt lettere igjen nå
Jeg ser en liten strek!!Måtte teste likevel. Ser jeg syner nå?
Her er det absolutt en strek! Så fantastisk!Måtte teste likevel. Ser jeg syner nå?
Jeg ser strek!!!Måtte teste likevel. Ser jeg syner nå?
Cyclogest skal ikke påvirke, eneste som kan påvirke er Ovitrelle, og jeg kan ikke se for meg at du ville fått så sterk strek 15 dpo med Ovitrelle, den bør være ute av systemet for lengst (om du har tatt den i det hele tatt). Gratulerer!Jeg hadde egentlig tenkt å vente til uka med å teste, men etter å ha fulgt forumet og hørt fra dere at det ikke er for tidlig å teste, måtte jeg bare teste selv nå også! Eneste tilgjengelig var en rfsu test, men ja ja..
Har sovet dårlig inatt og bare tenkt "Hvordan reagerer jeg om det er negativt?" Plutselig følte jeg meg ikke klar for å se svaret liksom.
Men se!! Vet ikke om jeg tror på det?? Cyclogest kan ikke ha noen innvirkning på resultatet eller?
15 dpo.
Teller kjemiske med i utredning av habituell abort? Trodde det var så vanlig at det ikke var god nok grunn til å få utredning.Her synes jeg faktisk de gjør en feilvurdering. Det er av stor interesse å finne ut om man gjennomgår kjemisk graviditet, da mange av disse kan gi en indikasjon på implantasjonsproblemer hos kvinnen. Man kvalifiserer til utredning dersom man har 3 kjemiske eller aborter på rad og da er det jo viktig å fange dem opp.
På meg gjorde det det.Teller kjemiske med i utredning av habituell abort? Trodde det var så vanlig at det ikke var god nok grunn til å få utredning.
Jeg ser en strekMåtte teste likevel. Ser jeg syner nå?
Nei cyclogest kan ikke påvirke resultatet! Gratulerer!Jeg hadde egentlig tenkt å vente til uka med å teste, men etter å ha fulgt forumet og hørt fra dere at det ikke er for tidlig å teste, måtte jeg bare teste selv nå også! Eneste tilgjengelig var en rfsu test, men ja ja..
Har sovet dårlig inatt og bare tenkt "Hvordan reagerer jeg om det er negativt?" Plutselig følte jeg meg ikke klar for å se svaret liksom.
Men se!! Vet ikke om jeg tror på det?? Cyclogest kan ikke ha noen innvirkning på resultatet eller?
15 dpo.