November 2024

Teller kjemiske med i utredning av habituell abort? Trodde det var så vanlig at det ikke var god nok grunn til å få utredning.
Ja det teller med. Jeg har mistet 4+3, 5+0 og 9+4 og jeg får utredning gjennom det offentlige for habituell abort nå. Håper veldig at du slipper, for denne spiren skal sitte! ♥️

Jeg hadde faktisk gitt opp så jeg klarer ikke tro på det ennå. Kjøper cb digital etterpå og ser hva den mener, og så må jeg bare fortsette og teste og krysse alt jeg har. Takknemlig for dere i tråden her :Heartpink
Husk å ta cb digital på morgenen, den slår ut seinere enn mange andre tester, syns jeg.

Jeg tror jeg er forstoppet, ikke totalt men hvert fall noe som skjer i tarmene tror jeg.. Våkner om natten av intense smerter, det er grusomt og jeg blir jo redd. Noen andre som har opplevd noe lignende?

Jeg tror jeg er forstoppet, ikke totalt men hvert fall noe som skjer i tarmene tror jeg.. Våkner om natten av intense smerter, det er grusomt og jeg blir jo redd. Noen andre som har opplevd noe lignende?
Ja, er 9 uker på vei, og jeg har hatt treg mage og mye luft siden positiv test. Spesielt usunn mat gir meg vondt i magen. Var visstnok vanlig i følge jordmor

Jeg har det samme :Heartred 5+4 Intense smerter om kveld/natt/morgen, blir sittende på do å gynge og masere magen frem til det kommer litt ut.

Last edited:
Ja, er 9 uker på vei, og jeg har hatt treg mage og mye luft siden positiv test. Spesielt usunn mat gir meg vondt i magen. Var visstnok vanlig i følge jordmor
Jeg har det samme :Heartred 5+4 Intense smerter om kveld/natt/morgen, blir sittende på do å gynge og masere magen frem til det kommer litt ut. Har tidligere slitt med ibs, mistenker at det er den som skaper seg nå :yuck: (Er veldig stresset og bekymret.)
Åhh det var «godt» å høre, selvom jeg ikke unner dere å ha det sånn! Men det var jo litt beroligende :Heartred Har dere funnet noe som hjelper? Jeg tok akkurat laktulose, håper det kan få sakene i gang.

Åhh det var «godt» å høre, selvom jeg ikke unner dere å ha det sånn! Men det var jo litt beroligende :Heartred Har dere funnet noe som hjelper? Jeg tok akkurat laktulose, håper det kan få sakene i gang.

Ja, det er nok dessverre vanligere enn mange tror. Bøtter innpå med vann, Biola og smoothie. Kutter også ut noen matvarer fra "low fodmap" for å se om kan hjelpe :dance008

Jeg prøver å være i bevegelse og drikke mye vann, men ikke bestandig like lett :joyful: Jeg har gått til innkjøp av grovt brød, mye fiberrik mat skal være bra. Jordmor sa det beste er trening og vann. Kanskje jeg skal kjøpe surmelk og Biola. Svisker skal jo og få fart på magen:D

Jeg klarte ikke å høre på deg @1984håp :facepalm:
Men seeeee :sad010:Heartpink

Vedlegg

• 20241207_160656.jpg
    20241207_160656.jpg
    1 MB · Visninger: 28
Jeg blir ikke noe klokere på testingen. Brukte opp den siste utgåtte strimmeltesten i går, den så bittelitt sterkere ut enn torsdag, og i dag ble det babyplan stav da jeg stod opp. Svak strek der også, men svakere enn strimmelen. Håper det bare er forskjell på fargestoff i stav vs strimmeltesten, men er redd for kjemisk :dead:

Ovenfra og nedover
Metode tidlig
Babyplan tidlig (utgått)
Babyplan tidlig (utgått)
Babyplan tidlig stav

1000005193.jpg
1000005194.jpg

Jeg blir ikke noe klokere på testingen. Brukte opp den siste utgåtte strimmeltesten i går, den så bittelitt sterkere ut enn torsdag, og i dag ble det babyplan stav da jeg stod opp. Svak strek der også, men svakere enn strimmelen. Håper det bare er forskjell på fargestoff i stav vs strimmeltesten, men er redd for kjemisk :dead:

Ovenfra og nedover
Metode tidlig
Babyplan tidlig (utgått)
Babyplan tidlig (utgått)
Babyplan tidlig stav

Vis vedlegget 450200Vis vedlegget 450201
Hvor mange dpo er du? Skjønner du ikke blir klok, var jo veldig forskjellige resultater!

Beroligende å få en skikkelig sterk strek i dag også, 18 dpo. Tester nok til jeg er fri for strimmeltester (har ennå noen igjen av disse rfsu-testene) og så skal jeg ta en ny digital ukesindikator 21 eller 22 dpo med håp om å få 3+ på den. Blir blodprøve 13/12, 23 dpo :Heartred
IMG_6966.jpeg

Last edited:
Beroligende å få en skikkelig sterk strek i dag også, 18 dpo. Tester nok til jeg er fri for strimmeltester (har ennå noen igjen av disse rfsu-testene) og så skal jeg ta en ny digital ukesindikator 21 eller 22 dpo med håp om å få 3+ på den. Blir blodprøve 13/12, 23 dpo :Heartred
Vis vedlegget 450219

Dette er så gøy å se!!! :love017 :love017

Tror jeg er 13 i dag, dvs 12 og 10 på (de utgåtte) strimmeltestene.
Mine er svake også. Er 14dpo i dag. Skjønner godt at du er redd for kjemisk, jeg er det selv. Har en veldig god fastlege og hun skrev at det var mange som ikke fikk sterkere strek før etter forventet mens uten at det betyr noe negativt. Jeg prøver å tro på henne.

Jeg skal ta blodprøve i morgen. Når hadde du testdag igjen? :Heartpink

Back
Topp