November 2024

Mine er svake også. Er 14dpo i dag. Skjønner godt at du er redd for kjemisk, jeg er det selv. Har en veldig god fastlege og hun skrev at det var mange som ikke fikk sterkere strek før etter forventet mens uten at det betyr noe negativt. Jeg prøver å tro på henne.

Jeg skal ta blodprøve i morgen. Når hadde du testdag igjen? :Heartpink
Har testdag på onsdag,da er det 2 uker siden innsett

Håper dere ikke syns jeg spammer med testene mine :angelic: Er bare så letta og glad hver morgen nå!
Her er dagens:
IMG_6970.jpeg

Uff, må bare dele med dere. Jeg testet igjen idag og nå er det bare en svak strek. Skal sies at jeg ikke tok fra morgenurin. Men har det mye å si?
Redd jeg har mistet nå :(
Skal definitivt ta fra morgenurin imorgen.

Vedlegg

• 20241209_124238.jpg
    20241209_124238.jpg
    363,7 KB · Visninger: 47
Uff, må bare dele med dere. Jeg testet igjen idag og nå er det bare en svak strek. Skal sies at jeg ikke tok fra morgenurin. Men har det mye å si?
Redd jeg har mistet nå :(
Skal definitivt ta fra morgenurin imorgen.
Sniker

Jeg personlig testet alltid mye dårligere på alt annet enn morgenurin. Ikke gi opp håpet enda :Heartred

Dette er jo beste typen spam!! :love017
Veldig gøy å se! Når er det du skal på UL igjen?
Har ikke fått time til UL ennå. Klinikken vil ha blodprøve først på fredag, så har ikke snakka med dem ennå. Uke 7 (6+0) er 18/12 og to dager før jeg drar på juleferie til Tromsø, så håper litt at jeg kan få UL på UNN mens jeg er på juleferie, men det spørs om de har åpent på IVF-klinikken. Visste ikke om jeg skulle ringe dem, men nå er jo snart datoen for blodprøve der.

Kan jeg få spørre hva hcg var på? Og hvilken dpo du er?
Jeg greide ikke å få det med meg.. mener det var 12-13, men mannen mener hun sa 17.. vi ble så satt ut så hjernen koblet ut. Hun sa jeg måtte ta blodprøve om en uke og at de gjør det med alle som er over 0,5 ellernoe. Forsto ikke helt så jeg spurte to ganger om det betydde at det fortsatt var en mikroskopisk sjanse. Da sa hun tydelig nei at det var det ikke. Det var bare rutine..

Beklager upresist svar, men jeg ble, og er, helt rar i hodet..

Jeg greide ikke å få det med meg.. mener det var 12-13, men mannen mener hun sa 17.. vi ble så satt ut så hjernen koblet ut. Hun sa jeg måtte ta blodprøve om en uke og at de gjør det med alle som er over 0,5 ellernoe. Forsto ikke helt så jeg spurte to ganger om det betydde at det fortsatt var en mikroskopisk sjanse. Da sa hun tydelig nei at det var det ikke. Det var bare rutine..

Og 15dpo i dag..

Blodprøven var negativ.. altfor lavt hcg-nivå. Skulle nok ha tatt prednisolon og antibiotika. Det hadde festet seg, men kroppen dyttet det fra seg... kan settes på ikke gravid.
Det var veldig leit å lese at det ble sånn :shaking :Heartred
Ligner på min kjemiske denne runden, jeg hadde da 18 i hcg på 13 dpo, og den hadde sunket til hcg på 10 to dager senere. Mensen kom 3 dager etter der igjen. Bare deler så du vet litt hva du kan forvente fremover.
Vet ikke om det er en liten trøst, men det sies at 90-95 % av alle spontanaborter er pga embryokvalitet, og ikke noe feil med livmoren din :Heartred

Uff så trist, jeg har også opplevd det, men jeg må si jeg blir glad for at de er realistiske, første gang jeg hadde dårlig hcg svar var sykepleier super positiv og det var også helt grusomt, for jeg skjønte jo at det ikke gikk bra, men ble jo veldig forvirra.
Det positive er jo at egget forsøkte å feste seg, det gir gode odds!!

Blodprøven var negativ.. altfor lavt hcg-nivå. Skulle nok ha tatt prednisolon og antibiotika. Det hadde festet seg, men kroppen dyttet det fra seg... kan settes på ikke gravid.
Masse varme tanker til deg :Heartpink

Nå er det litt under 3 dager til første ultralyd og jeg er så nervøs:nailbiting: det går sikker mest sannsynlig bra, men wæææ. Skal være 7+5 på torsdag, men regner med det er en sannsynlighet for å bli satt en eller flere dager tilbake.

Mensen har vært merkelig denne gangen. Tre dager nå med veldig lite blødning, mer som spotting og ikke rødt ferskt blod. Kun brukt truseinnlegg (den tynne typen). Og nå virker det som om det er over? Har vanligvis veldig lett mens, men denne gangen var det ekstremt lett, da. Ikke gravid.

Så utrolig trist å høre.:Heartred Så sårt når man har fått forventninger.

Det var trist å høre! Stor klem til deg :Heartred

Så synd, hadde håpet det klaffet for deg.. :Heartred Har dere tenkt noe på veien videre eller tar dere det etter neste blodprøve?

Jeg tror de følger opp med ny blodprøve dersom den er over 5 forresten. De gangene jeg mistet sank det "heldigvis" fort til under 5, sånn at det iallefall ikke tok så lang tid.. Mager trøst, men..:sorry:

Back
Topp