Hei har ikke skrevet på en stund. Jeg hadde egguttak mandag 25 november å fikk ut 12 egg. Mandag 02 desember fikk eg tlf om at jeg har fått 3 stk gode embryo på frys
Så i januar skal eg få satt inn et embryo håper bare tiden går fort det vil nokk det siden det vil være rundt midten på januar å med jul å nyttår så går tiden fort
Det har vært veldig fint å lese å følge med på alt som skjer her i gruppen. Gratulerer så mye til dere som er gravide
å til dere som ble men mistet lykke til til videre på reisen
Jeg synes hormon behandling var vanskelig på grunn av usikkerheten, plutselig måtte jeg blande den siste dosen med pulver på grunn av overstimulering, å måtte ha en annen type å fikk det ikke til å grein å følte meg håpløs. Sønnen min på 5 fikk se meg veldig sårbar å ble selv lei seg når han så hvor lei meg å frustrert jeg var. Siden vi gjør dette i Porsgrunn å bor i Stavanger så var sønnen vår med oss å han vet at vi er i en situasjon der vi trenger hjelp til å få en lillebror eller lillesøster. Håper veldig at denne reisen blir vellykket å at vi får en lillebror eller lillesøster til vår sønn. Vi ser hvordan han lyser opp rundt de små barna/babyer å jeg vet at han vil bli den beste storebror