November 2024

dere som er gravide har dere noen symptomer?
Ja! Jeg er 5+0 i dag.
  • Sjukt ømme og store pupper - Kan ikke bruke BH og merker det når jeg sover!
  • Blir litt uvel hvis det går lenge mellom måltider, så må spise mye oftere for å ikke føle meg kvalm.
  • Supertrøtt på kvelden, kan godt køye 20.30 og sove sammenhengende i 7-8 timer.
  • Varme hender og føtter, blir fort varm i ansiktet.
Noe av dette kan så klart være forsterka av at jeg går på progesteron og østrogen.

Fant plutselig en klinikk som hadde ledig time når jeg er 7+4! Samme dagen jeg reiser hjem, men i god tid før flyet går.
Hurra!! For en god nyhet! Husk å få klinikken til å sende deg brevet du må få fylt ut, kanskje få dem til å sende det på epost på fredag hvis du er på reise før jul også. :Heartred

Jeg er i Tromsø på juleferie fra 6+2 til 7+4, og hele det tidsrommet er utelukka for UNN. Har sjekka private tjenester i Tromsø også, men det er ingenting ledig. Vil helst ikke ha ultralyd før det er "sikkert" at de ser hjertelyd hvis alt er normalt, så da tenker jeg at jeg må smøre meg med tålmodighet og ta det på nyåret.
Prøv å nyt at du ER gravid nå i jula :) :Heartpink

Hurra!! For en god nyhet! Husk å få klinikken til å sende deg brevet du må få fylt ut, kanskje få dem til å sende det på epost på fredag hvis du er på reise før jul også. :Heartred
Hvilket brev?

Tenkt egentlig bare ta denne privat og så ta den jeg får i det offentlige når de setter meg opp. Da trenger jeg vel ikke ha med noe til ultralyden privat?

Tenkt egentlig bare ta denne privat og så ta den jeg får i det offentlige når de setter meg opp. Da trenger jeg vel ikke ha med noe til ultralyden privat?
Aha, ja hvis du tar den i tillegg så er det nok ikke så viktig. Jeg fikk tilsendt et brev (etter positiv blodprøve) som gynekolog måtte fylle ut om hvor mange embryoanlegg man så, hvor mange fostersekker etc og om det så greit ut (tror jeg). Men hvis du tar denne bare i tillegg til en på sykehuset så trenger du sikkert ikke stresse med det

Det var synd :Heartpink
Håper du klarer å samle litt motivasjon og styrke i tiden fram til januar. Du er ikke alene. Jeg skal også i gang med stimulering i januar så vi ses nok i en gruppe da:Heartpink
Takk, nå blir det et skifte i fokus fremover mot jul tenker jeg (jobb, eksamen i neste uke,julehandel, etc), så blir det å prøve å roe ned i julen så vi er klare med nytt mot over nyttår :)

Kommer nok garantert tilbake i januar, så da håper jeg det treffer for oss begge (og alle andre som blir med videre over nyttår) , det hjelper veldig å få lufte litt her,og alle er så gode og støttende i prosessen :Heartbigred

Hei. Hadde Ovitelle den 28.11. IUI 29.11. Hvilken dpo kan jeg vare? 13? I alle fall har jeg testet i dag og man ser ingenting. Skulle teste 14.12 men har ikke håp lenger. :arghh:

Hehe, ja. Jeg går også i Porsgrunn og er godt fornøyde med dem altså. Men synes det er veldig sent å ha testdag når man er 21 dpo. Det er jo allerede 5+0 hvis man er blitt gravid.
Testa 3 dager etter innsett jeg og da var den svak positiv
Ja Porsgrunn har visst forlenget med noen dager hørte jeg , altså 16 dager etter innsett er leeenge men forstår klinikken da , de må ha et tidspunkt og såpass " sent " kan jo utelukke blant annet kjemisk

Testa 3 dager etter innsett jeg og da var den svak positiv
Ja Porsgrunn har visst forlenget med noen dager hørte jeg , altså 16 dager etter innsett er leeenge men forstår klinikken da , de må ha et tidspunkt og såpass " sent " kan jo utelukke blant annet kjemisk
UNN har testdag 23 dpo… iallfall fikk jeg det.

Oi såpass ja
Sniker

22 dpo her fra Tromsø! Virker som de vil utelukke alt av kjemisk etc, men det er umenneskelig lenge å vente... Nesten tre uker etter innsett for min del

Jaja men man kan jo uansett teste når man vil og så mye man vil , greit følge med på strekene fra tidlig av , så man ser utviklingen

Jaja men man kan jo uansett teste når man vil og så mye man vil , greit følge med på strekene fra tidlig av , så man ser utviklingen
Absolutt, men tror mange av oss er veldig spente på hvor høyt hcg er på testdag. Skal visst være noe korrelasjon mellom hcg-nivå og suksessrate uten at jeg har sett noe nærmere på det :happy:

Absolutt, men tror mange av oss er veldig spente på hvor høyt hcg er på testdag. Skal visst være noe korrelasjon mellom hcg-nivå og suksessrate uten at jeg har sett noe nærmere på det :happy:
Men et eksakt hcg nivå vil ikke annet enn en blodprøve vise

Sniker

22 dpo her fra Tromsø! Virker som de vil utelukke alt av kjemisk etc, men det er umenneskelig lenge å vente... Nesten tre uker etter innsett for min del
Ja virkelig lenge. Lurer på hvordan de da skiller de med «bra» og «dårlig» hcg tall da det ikke er noe forskning etc på hcg tall så sent.

Kan settes som ikke gravid

Back
Topp