November 2024

Tusen takk! Dette blir mitt tredje uttak på fire måneder, så er i det minste blitt rutinert. :blackeye

Lykke til med fryseforsøk!
Takk!
Regner med du har dreisen på sprøytene da :happy:
Har du fått innsett etter de tidligere stimuleringene?
Krysser alt for at tredje gangen er det som skal til :Heartred

Takk!
Regner med du har dreisen på sprøytene da :happy:
Har du fått innsett etter de tidligere stimuleringene?
Krysser alt for at tredje gangen er det som skal til :Heartred
Ja, jeg hadde innsett etter første forsøk, gikk en runde privat først og fikk bare en blasto som ikke ga noe positiv test. St Olavs ville akkumulere flere egg fordi jeg har litt lav AMH, så der ble det Gonapeptyl og totalfrys sist. Men fikk tre blasto på frys, så jeg håper jeg får innsett etter denne runden :Heartred

Ja, jeg hadde innsett etter første forsøk, gikk en runde privat først og fikk bare en blasto som ikke ga noe positiv test. St Olavs ville akkumulere flere egg fordi jeg har litt lav AMH, så der ble det Gonapeptyl og totalfrys sist. Men fikk tre blasto på frys, så jeg håper jeg får innsett etter denne runden :Heartred
Tre blasto er jo kjempebra! Da krysser vi fingre for at det blir minst like mange denne runden :smiley-bounce012 :Heartred

CD13 og første UL-kontroll i dag, spent!!:nailbiting: Negative tester nå, men tempdropp, så eggløsning nærmer seg kanskje?!:dance011

Jeg er på CD30 og venter ennå på mensen. Har hatt litt sånn mensmurringer og andre symptomer på at det nærmer seg. Håper noe skjer snart! Med eggløsning som sannsynligvis var CD21 er det vel ennå en 4-5 dager til det skjer noe. Skal bli godt å få et slags tidsperspektiv på november.

CD13 og første UL-kontroll i dag, spent!!:nailbiting: Negative tester nå, men tempdropp, så eggløsning nærmer seg kanskje?!:dance011
Spennende! Høres lovende ut! Håper alt ser fint ut og at du bare skal teste videre selv etter EL eller får sette ovitrelle. Du må oppdatere oss her etterpå da :D

Jeg er på CD30 og venter ennå på mensen. Har hatt litt sånn mensmurringer og andre symptomer på at det nærmer seg. Håper noe skjer snart! Med eggløsning som sannsynligvis var CD21 er det vel ennå en 4-5 dager til det skjer noe. Skal bli godt å få et slags tidsperspektiv på november.
Krysser alt for at den kommer innen en 5 dagers tid! :smiley-bounce012

Slimhinne 8,3 mm og ledende follikkel 15mm. Det går fremover :dance011

Enda en oppdatering :hilarious:
Skal fortsette å teste etter eggløsning, hvis den ikke er positiv på torsdag så skal jeg gi beskjed! Spennende dette, men mest sannsynlig så blir det faktisk innsett neste uke!! :woot::woot::woot:

Enda en oppdatering :hilarious:
Skal fortsette å teste etter eggløsning, hvis den ikke er positiv på torsdag så skal jeg gi beskjed! Spennende dette, men mest sannsynlig så blir det faktisk innsett neste uke!! :woot::woot::woot:
Spennende!! Til meg sa de at egget vokser 2-3 mm hver dag, så tipper du får positiv EL test på torsdag :hello2

Spennende!! Til meg sa de at egget vokser 2-3 mm hver dag, så tipper du får positiv EL test på torsdag :hello2

Hvordan var det igjen.. Jeg må unngå positiv el-test på tirsdag for å unngå at det krasjer med helg? :hilarious:

Hvordan var det igjen.. Jeg må unngå positiv el-test på tirsdag for å unngå at det krasjer med helg? :hilarious:
Nei det er positiv EL-test mandager som kan gi avbrutt i Porsgrunn, så den er du jo over uansett :) Men så kan de jo styre det litt med ovitrelle også, så mulig det kan gå på mandager også med ovitrelle :bookworm:

Min var 15 mm tirsdag uka før og 23 mm på fredagen samme uke :joyful: så el kommer nok sikkert snart da!

Oii, vokste så mye på bare 3 dager?:wideyed: Iiiik, nå er jeg rett bak altså! Hurra!

Back
Topp