Velkommen hit og masse lykke til med stimuleringHei alle, melder meg inn her da jeg begynner å få behov for et støttenettverk.
Spettmeis - 35 - B1 - St Olavs - IVF#3 - Progynova, Menopur, Ganirelix - Oppstart uke 45, forhåpentligvis innsett uke 47.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen hit og masse lykke til med stimuleringHei alle, melder meg inn her da jeg begynner å få behov for et støttenettverk.
Spettmeis - 35 - B1 - St Olavs - IVF#3 - Progynova, Menopur, Ganirelix - Oppstart uke 45, forhåpentligvis innsett uke 47.

Tusen takk! Dette blir mitt tredje uttak på fire måneder, så er i det minste blitt rutinert.Velkommen hit og masse lykke til med stimulering![]()
Takk!Tusen takk! Dette blir mitt tredje uttak på fire måneder, så er i det minste blitt rutinert.
Lykke til med fryseforsøk!

Ja, jeg hadde innsett etter første forsøk, gikk en runde privat først og fikk bare en blasto som ikke ga noe positiv test. St Olavs ville akkumulere flere egg fordi jeg har litt lav AMH, så der ble det Gonapeptyl og totalfrys sist. Men fikk tre blasto på frys, så jeg håper jeg får innsett etter denne rundenTakk!
Regner med du har dreisen på sprøytene da
Har du fått innsett etter de tidligere stimuleringene?
Krysser alt for at tredje gangen er det som skal til![]()

Tre blasto er jo kjempebra! Da krysser vi fingre for at det blir minst like mange denne rundenJa, jeg hadde innsett etter første forsøk, gikk en runde privat først og fikk bare en blasto som ikke ga noe positiv test. St Olavs ville akkumulere flere egg fordi jeg har litt lav AMH, så der ble det Gonapeptyl og totalfrys sist. Men fikk tre blasto på frys, så jeg håper jeg får innsett etter denne runden![]()

Spennende! Høres lovende ut! Håper alt ser fint ut og at du bare skal teste videre selv etter EL eller får sette ovitrelle. Du må oppdatere oss her etterpå daCD13 og første UL-kontroll i dag, spent!!Negative tester nå, men tempdropp, så eggløsning nærmer seg kanskje?!
![]()
Krysser alt for at den kommer innen en 5 dagers tid!Jeg er på CD30 og venter ennå på mensen. Har hatt litt sånn mensmurringer og andre symptomer på at det nærmer seg. Håper noe skjer snart! Med eggløsning som sannsynligvis var CD21 er det vel ennå en 4-5 dager til det skjer noe. Skal bli godt å få et slags tidsperspektiv på november.

Slimhinne 8,3 mm og ledende follikkel 15mm. Det går fremover![]()

Spennende!! Til meg sa de at egget vokser 2-3 mm hver dag, så tipper du får positiv EL test på torsdagEnda en oppdatering
Skal fortsette å teste etter eggløsning, hvis den ikke er positiv på torsdag så skal jeg gi beskjed! Spennende dette, men mest sannsynlig så blir det faktisk innsett neste uke!!![]()

Spennende!! Til meg sa de at egget vokser 2-3 mm hver dag, så tipper du får positiv EL test på torsdag![]()

Nei det er positiv EL-test mandager som kan gi avbrutt i Porsgrunn, så den er du jo over uansettHvordan var det igjen.. Jeg må unngå positiv el-test på tirsdag for å unngå at det krasjer med helg?![]()

Velkommen og masse lykke tilMuseline - 32 - B1 - hus - #1 - Rekovelle og fyremadel - innsett 45/46

Min var 15 mm tirsdag uka før og 23 mm på fredagen samme ukeSlimhinne 8,3 mm og ledende follikkel 15mm. Det går fremover![]()
så el kommer nok sikkert snart da!Spennende! Masse lykke til!Vært på kontroll i dag og alt så bra ut. Hadde 5 store og noen små eggposer. Skal sette ovitrelle i dag og så blir det egguttak på onsdag![]()
Krysser fingre for minst 5 egg da 
Min var 15 mm tirsdag uka før og 23 mm på fredagen samme ukeså el kommer nok sikkert snart da!
Iiiik, nå er jeg rett bak altså! Hurra!