Blir med for første gang: Ing-K - 33 - B1 - Riksen - Forsøk nr 1 - Lang protokoll: Gonapeptyl, Gonal F, Ovitrelle, Cyclogest - Uttak 4.11, innsett 7.11
Fikk 6 egg på uttak, og 4 som ble befruktet. De kunne kun hente fra den ene eggstokken, fordi de hadde utviklet seg i forskjellig tempo. Kun 9 stimuleringsdager, men så måtte de ta det før den dårlige hadde klart å ta igjen den gode siden. Utrolig frustrerende siden den dårlige hadde mange egg som akkurat var i grenseland og kunne blitt fine follikler hadde de fått en dag til på seg.
Oppdaget også i brevet fra Riksen at de har brukt ICSI til befruktning, uten at jeg visste om det på forhånd. Sædprøvene til mannen har alltid vært veldig fine før, noen som har opplevd før at de gjør det sånn uten videre? Rart at han plutselig skulle hatt en dårlig prøve akkurat nå som vi får første uttak.. Eller kan det ha med at eggene mine ikke har blitt befruktet på vanlig vis av en eller annen grunn?
Får vite i morgen ved innsett hvor mange av de fire som har overlevd til dag tre. Er en utrolig ekkel følelse at alt er sånn ute av min kontroll.