Hurra! Gratulerer som rugerDa kan jeg også settes som ruger
Overlevde opptining og resten er på frys om det ikke skulle gå denne runden. Men krysser for at den sitter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Gratulerer som rugerDa kan jeg også settes som ruger
Overlevde opptining og resten er på frys om det ikke skulle gå denne runden. Men krysser for at den sitter!
Hurra! Ser du har andre fryseforsøk fra første ivf, betyr det at barn 1 satt på første innsett sist?Jeg ruger også Så da er det bare ventetiden igjen
Ja, hadde totalfrys etter overstimulering første runde, og fryseforsøk 2 sykluser etter. Barnet satt på første forsøk Skal vel ikke være mulig å ha sååå flaks at det sitter på 2 av 2, men har hatt litt uflaks også - så håper joHurra! Ser du har andre fryseforsøk fra første ivf, betyr det at barn 1 satt på første innsett sist?
Kan jo hende det går like enkelt denne gangen, krysser fingrene!Ja, hadde totalfrys etter overstimulering første runde, og fryseforsøk 2 sykluser etter. Barnet satt på første forsøk Skal vel ikke være mulig å ha sååå flaks at det sitter på 2 av 2, men har hatt litt uflaks også - så håper jo
Altfor spennende Krysser fingrene for oss begge.Gratulerer som ruger!! Spennende dager fremover
Da vet du at de har valgt ut den beste sædcellen de fant! Kvaliteten kan jo variere mye og det tar jo flere måneder å virkelig modne cellene hvis jeg har skjønt den prosessen rett. Så en dag eller to med litt feber ila de siste to mnd kan jo gjøre utslag på denne prøven. Så er det godt icsi finnes i de tilfellene der.
Gratulerer som ruger!