Tusen takk for alle svar ang prednisolon
Veldig frustrerende at det skal være så forskjellig og ikke minst at vi selv må finne ut av og være på ballen med ALT. OM det fortsatt skulle være mulig å få ut flere egg om dette innsettet mislykkes, så vil vi låne penger av familie for å gå privat. Dette går ikke en gang til. Jeg har vært igjennom mye på sykehus, men så utrygg jeg føler meg på ivf-avdelingen på Riksen er det lite som kan måle seg med. Jeg vet legene gjør så godt de kan og det er ikke de jeg er bitter på, med selve systemet som er lagt opp sånn at mange opplever å utsettes for uforsvarlig helsehjelp.
Jeg skal fortelle fastlegen hva planen min er mtp prednisolon så hun ihvertfall vet. Og jeg tenker jeg kanskje skal si til Riksen at jeg tilfeldigvis følte jeg trengte en kur akkurat ved innsett
En annen ting jeg har lest er at i de fleste andre land er det praksis å gi valium ved innsett fordi det også kan bedre sjansen for implantasjon. Noe med at livmor osv ikke trekker seg sammen og cellene er "mer tilgjengelig". Om det gir mening? Har dere andre hørt noe om det?
Ps. Dere er en fantastisk gjeng her i november-gruppa og jeg håper virkelig jeg er så heldig at jeg får bli med dere videre i samme termin-gruppe