November 2024

Lykke til! Det kjennes skummelt ut første gang, men det går seg til som regel altså :happy: Nålene er ganske tynne og enkle å stikke med.
Takk, da var sprøyta satt, dette gikk veldig bra :D men svei litt. Kjenner jeg gruer meg litt til fyrmadel nå da de sa den var litt vond:nailbiting: jeg er tydeligvis pyse på sånne ting :knegg: blir dere veldig ømme rundt navlen etter alle disse sprøytene?

Takk, da var sprøyta satt, dette gikk veldig bra :D men svei litt. Kjenner jeg gruer meg litt til fyrmadel nå da de sa den var litt vond:nailbiting: jeg er tydeligvis pyse på sånne ting :knegg: blir dere veldig ømme rundt navlen etter alle disse sprøytene?
Så bra med vellykket første stikk! Fyremadel sved litt etterpå ja, men det varte bare i 5 sekunder, helt overkommelig. Men er jo uvant såklart. Ble ikke øm, men fikk blåmerker rundt noen av stikkene etterhvert. Men gikk veldig fint altså, hele prosessen med stimulering :happy:

Fyrmadel er lettere å sette om du setter den litt på skrå. Da gjør det ikke vondt! Kan svi litt men ikke veldig. Jeg har trua på at du klarer det der bra:joyful:

Så bra med vellykket første stikk! Fyremadel sved litt etterpå ja, men det varte bare i 5 sekunder, helt overkommelig. Men er jo uvant såklart. Ble ikke øm, men fikk blåmerker rundt noen av stikkene etterhvert. Men gikk veldig fint altså, hele prosessen med stimulering
Takk, godt å høre :) hvordan går det med deg? Må du ta medisiner i forkant av innsett uten stimulering også?

Fyrmadel er lettere å sette om du setter den litt på skrå. Da gjør det ikke vondt! Kan svi litt men ikke veldig. Jeg har trua på at du klarer det der bra:joyful:
Takk for tips! Må prøve å huske det til den skal settes :). Berner seg innsett for deg også?

Jeg har litt fett på magen:smiley-ashamed004 så ble ikke så blå og øm. Kun litt svie og rød etter Fyrmadel, men det forsvant etter kort tid. Kun øm etter hvert som flere follikkel vokste.

Fikk bivirkninger som svimmelhet, og litt sliten. Ingen humørsvingning, var verre med gubben som måtte slutte å snuse i prøveperioden:laughing002

Takk, godt å høre :) hvordan går det med deg? Må du ta medisiner i forkant av innsett uten stimulering også?
Nei har ikke tatt noen medisiner i forkant av fryseforsøk. Fikk positiv eggløsningstest i dag og har UL kontroll i morgen. Så forhåpentligvis får jeg innsett i neste uke :happy:

Haha ja mener vi var veldig likt det også ja :hilarious: Gøy hvis vi får innsett med en dag mellom!
Du får svar i morgen om når det blir innsett da?

Er så redd for at livmorslimhinnen er for tynn her :dead: vet ikke hva dem sier om den er i grenseland. Syns ikke den blir noe særlig tykk og har ikke fått prøvd noe andre medisiner som kan gjøre den tykkere om det finnes.

Du får svar i morgen om når det blir innsett da?

Er så redd for at livmorslimhinnen er for tynn her :dead: vet ikke hva dem sier om den er i grenseland. Syns ikke den blir noe særlig tykk og har ikke fått prøvd noe andre medisiner som kan gjøre den tykkere om det finnes.
Ja får nok svar i morgen :)

Jeg var på UL på tirsdag også og da var ikke min slimhinne helt godkjent. Og egget var ikke helt klart heller da. Men bør ha kommet seg til nå, håper jeg. Håper veldig for deg :Heartred Har du opplevd å få avbrutt på grunn av tynn slimhinne før?

Jeg var på UL på tirsdag også og da var ikke min slimhinne helt godkjent. Og egget var ikke helt klart heller da. Men bør ha kommet seg til nå, håper jeg. Håper veldig for deg :Heartred Har du opplevd å få avbrutt på grunn av tynn slimhinne før?
Nei, blir mitt første innsett!

Var også på time tidligere denne uken (syklusdag 12) og fikk beskjed om at follikkel var fortsatt for liten og slimhinne for tynn. Så skal inn i morgen for å se om den er bedre og ta en el test før timen.

Har fått høy på el tester i tre dager, så er ganske sikker på at el kommer i morgen. Bare krysser for at slimhinne er tykkere!

Krysser for at alt ser bra ut for deg og at du får en dato! :Heartred Masse lykke til og denne gangen må gullegget sitte!

Nei, blir mitt første innsett!

Var også på time tidligere denne uken (syklusdag 12) og fikk beskjed om at follikkel var fortsatt for liten og slimhinne for tynn. Så skal inn i morgen for å se om den er bedre og ta en el test før timen.

Har fått høy på el tester i tre dager, så er ganske sikker på at el kommer i morgen. Bare krysser for at slimhinne er tykkere!
Follikel og slimhinne henger ofte sammen, så hvis follikel fortsatt var ganske liten så er det stor sjangse for at slimhinnen kommer seg og at begge vokser i takt :) Krysser fingre for deg :Heartred

Follikel og slimhinne henger ofte sammen, så hvis follikel fortsatt var ganske liten så er det stor sjangse for at slimhinnen kommer seg og at begge vokser i takt :) Krysser fingre for deg :Heartred
Det er sant. Men min slimhinne har kun vært 8 mm på det tykkeste og kun opplevd det to ganger på snart 1 år med sjekk ved UL :smiley-ashamed004 Og det er stress. Så uansett hvor stor follikkel klarer å bli, så blir ikke slimhinne så veldig mye tykkere.

Men skal prøve å tenke positive tanker! Kan jo gå bra, selv om den kanskje ikke blir så tykk.

Back
Topp