November 2024

Er det mulig med naturlig syklus kombinert med å sette ovitrelle så snart follikel og slimhinne er godkjent kanskje? Ser jo andre her inne gjør det
Usikker om st.olavs bruker ovitrelle ifm. innsett i naturlig syklus. Jeg hadde jo godkjent slimhinne og follikkel da vi hadde planlagt innsett i naturlig sist, likevel ble forsøket heller avbrutt pga. tull med tester enn å sette ovitrelle. Men jeg kan sikkert nevne det :)
 
Hurra for novembergruppe! :happy:

30ish - 34 - b2 - Haugesund sykehus - forsøk nr. 6, tipper det blir icsi - progynova, bemfola, (kanskje letrozol), ovitrelle, gonapeptyl og cyclogest - oppstart progynova 30.10, tentativ sprøytestart 06.11, mulig innsett uke 47.

Tenker dette skal bli måneden hvor det plutselig klaffer for oss alle sammen:HeartredGleder meg til vi er i gang og til å følge med her inne.
Enig med deg, nå må det bare klaffe snart!! :Heartred
 
iiih jeg blir med her i ventetiden - kanskje jeg rekker å starte på medisiner i slutten av november :smiley-angelic001

Norri - 33 år - B2 - UNN - FER #7 fra uttak #1 (søskenforsøk #2) - Estradot-plaster, prednisolon, albyl-e, utrogestan - innsett uke 49?
 
iiih jeg blir med her i ventetiden - kanskje jeg rekker å starte på medisiner i slutten av november :smiley-angelic001

Norri - 33 år - B2 - UNN - FER #7 fra uttak #1 (søskenforsøk #2) - Estradot-plaster, prednisolon, albyl-e, utrogestan - innsett uke 49?
Ja, bli med! Bare hyggelig at du vil henge her med oss i ventetiden :love017
 
Første syklus etter IVF-forsøk. Tester for eggløsning i håp om å kunne være litt sikrere på når jeg kan forvente neste mens, og her er det litt som etter forrige forsøk - Tror kroppen prøver hardt på å slippe et egg, men får det ikke helt til?

Har hatt blinkende smilefjes (høy fertilitet) på Clearblue Advanced Lilla i fem dager nå, de fem nederste strimlene på bildet:
5dpp.jpeg


Den nest nederste er tatt på kveldstid fordi jeg ikke var hjemme og kunne teste om morgenen i går, men tror ikke jeg har vært i nærheten av en peak ennå. Må snart kjøpe ny pakke med testpinner til Cb.

Er ikke like forvirra av dette som sist, siden det tross alt er en slags regelmessighet i det, i og med at det ligner på forrige syklus etter IVF-forsøk, men håper denne ikke varer like lenge (35 dager)… er på CD14 nå.
 
Første syklus etter IVF-forsøk. Tester for eggløsning i håp om å kunne være litt sikrere på når jeg kan forvente neste mens, og her er det litt som etter forrige forsøk - Tror kroppen prøver hardt på å slippe et egg, men får det ikke helt til?

Har hatt blinkende smilefjes (høy fertilitet) på Clearblue Advanced Lilla i fem dager nå, de fem nederste strimlene på bildet:
Vis vedlegget 446381

Den nest nederste er tatt på kveldstid fordi jeg ikke var hjemme og kunne teste om morgenen i går, men tror ikke jeg har vært i nærheten av en peak ennå. Må snart kjøpe ny pakke med testpinner til Cb.

Er ikke like forvirra av dette som sist, siden det tross alt er en slags regelmessighet i det, i og med at det ligner på forrige syklus etter IVF-forsøk, men håper denne ikke varer like lenge (35 dager)… er på CD14 nå.
Kjedelig når det drøyer sånn. Håper det snur snart :happy119 Plutselig blir den positiv!
 
Back
Topp