November 2024

Er det mulig med naturlig syklus kombinert med å sette ovitrelle så snart follikel og slimhinne er godkjent kanskje? Ser jo andre her inne gjør det
Usikker om st.olavs bruker ovitrelle ifm. innsett i naturlig syklus. Jeg hadde jo godkjent slimhinne og follikkel da vi hadde planlagt innsett i naturlig sist, likevel ble forsøket heller avbrutt pga. tull med tester enn å sette ovitrelle. Men jeg kan sikkert nevne det :)
 
Hurra for novembergruppe! :happy:

30ish - 34 - b2 - Haugesund sykehus - forsøk nr. 6, tipper det blir icsi - progynova, bemfola, (kanskje letrozol), ovitrelle, gonapeptyl og cyclogest - oppstart progynova 30.10, tentativ sprøytestart 06.11, mulig innsett uke 47.

Tenker dette skal bli måneden hvor det plutselig klaffer for oss alle sammen:HeartredGleder meg til vi er i gang og til å følge med her inne.
Enig med deg, nå må det bare klaffe snart!! :Heartred
 
iiih jeg blir med her i ventetiden - kanskje jeg rekker å starte på medisiner i slutten av november :smiley-angelic001

Norri - 33 år - B2 - UNN - FER #7 fra uttak #1 (søskenforsøk #2) - Estradot-plaster, prednisolon, albyl-e, utrogestan - innsett uke 49?
 
iiih jeg blir med her i ventetiden - kanskje jeg rekker å starte på medisiner i slutten av november :smiley-angelic001

Norri - 33 år - B2 - UNN - FER #7 fra uttak #1 (søskenforsøk #2) - Estradot-plaster, prednisolon, albyl-e, utrogestan - innsett uke 49?
Ja, bli med! Bare hyggelig at du vil henge her med oss i ventetiden :love017
 
Første syklus etter IVF-forsøk. Tester for eggløsning i håp om å kunne være litt sikrere på når jeg kan forvente neste mens, og her er det litt som etter forrige forsøk - Tror kroppen prøver hardt på å slippe et egg, men får det ikke helt til?

Har hatt blinkende smilefjes (høy fertilitet) på Clearblue Advanced Lilla i fem dager nå, de fem nederste strimlene på bildet:
5dpp.jpeg


Den nest nederste er tatt på kveldstid fordi jeg ikke var hjemme og kunne teste om morgenen i går, men tror ikke jeg har vært i nærheten av en peak ennå. Må snart kjøpe ny pakke med testpinner til Cb.

Er ikke like forvirra av dette som sist, siden det tross alt er en slags regelmessighet i det, i og med at det ligner på forrige syklus etter IVF-forsøk, men håper denne ikke varer like lenge (35 dager)… er på CD14 nå.
 
Første syklus etter IVF-forsøk. Tester for eggløsning i håp om å kunne være litt sikrere på når jeg kan forvente neste mens, og her er det litt som etter forrige forsøk - Tror kroppen prøver hardt på å slippe et egg, men får det ikke helt til?

Har hatt blinkende smilefjes (høy fertilitet) på Clearblue Advanced Lilla i fem dager nå, de fem nederste strimlene på bildet:
Vis vedlegget 446381

Den nest nederste er tatt på kveldstid fordi jeg ikke var hjemme og kunne teste om morgenen i går, men tror ikke jeg har vært i nærheten av en peak ennå. Må snart kjøpe ny pakke med testpinner til Cb.

Er ikke like forvirra av dette som sist, siden det tross alt er en slags regelmessighet i det, i og med at det ligner på forrige syklus etter IVF-forsøk, men håper denne ikke varer like lenge (35 dager)… er på CD14 nå.
Kjedelig når det drøyer sånn. Håper det snur snart :happy119 Plutselig blir den positiv!
 
Frøken66 - 28 - B1 - St.Olavs - ICSI#3 - oppstart progynova ca uke 45, stimulering ca uke 46

Skal starte med Progynova etter eggløsning, før jeg starter tredje runde med stimulering for ICSI. Forventer at det blir totalfrys, siden jeg har endt med det de to forrige rundene pga fare for OHSS.
 
Frøken66 - 28 - B1 - St.Olavs - ICSI#3 - oppstart progynova ca uke 45, stimulering ca uke 46

Skal starte med Progynova etter eggløsning, før jeg starter tredje runde med stimulering for ICSI. Forventer at det blir totalfrys, siden jeg har endt med det de to forrige rundene pga fare for OHSS.
Har de endret noe i medisinene etter de forrige rundene?
 
Frøken66 - 28 - B1 - St.Olavs - ICSI#3 - oppstart progynova ca uke 45, stimulering ca uke 46

Skal starte med Progynova etter eggløsning, før jeg starter tredje runde med stimulering for ICSI. Forventer at det blir totalfrys, siden jeg har endt med det de to forrige rundene pga fare for OHSS.
Velkommen hit! :Heartred Håper på bra stimulering for deg! ♥️
 
Første syklus etter IVF-forsøk. Tester for eggløsning i håp om å kunne være litt sikrere på når jeg kan forvente neste mens, og her er det litt som etter forrige forsøk - Tror kroppen prøver hardt på å slippe et egg, men får det ikke helt til?

Har hatt blinkende smilefjes (høy fertilitet) på Clearblue Advanced Lilla i fem dager nå, de fem nederste strimlene på bildet:
Vis vedlegget 446381

Den nest nederste er tatt på kveldstid fordi jeg ikke var hjemme og kunne teste om morgenen i går, men tror ikke jeg har vært i nærheten av en peak ennå. Må snart kjøpe ny pakke med testpinner til Cb.

Er ikke like forvirra av dette som sist, siden det tross alt er en slags regelmessighet i det, i og med at det ligner på forrige syklus etter IVF-forsøk, men håper denne ikke varer like lenge (35 dager)… er på CD14 nå.
Min kom på dag 21 etter egguttak. Kan hende den kommer snart?
 
Min kom på dag 21 etter egguttak. Kan hende den kommer snart?
Håper på det :) har hatt blødning etter egguttak, men venter på eggløsning :)
 
Har de endret noe i medisinene etter de forrige rundene?

Første runde med stimulering startet jeg med rekovelle, så fikk jeg menopur underveis. Fyremadel og gonapeptyl

Andre runde stimulerte jeg med menopur, fyremadel og gonapeptyl

Nå i tredje runde er endringen at jeg skal gå på progynova fra fem dager etter EL og frem til ny syklus og starte med stimulering. Tror det er menopur som er tenkt til stimulering denne runden også, men usikker.
 
Jeg tester etter eggløsning hver dag, med strimmeltest og Clearblue Advanced Eggløsningstest.

5dpp.jpeg

Det blinker og blinker… er på 9 dager i strekk nå, og veldig spent på om det blir maks i morgen.

Står i bruksanvisninga at 25% opplever 5-9 dager med høy fertilitet (blinkende smilefjes), og 1% opplever mer enn 10 dager.

Det står også at man bare kan slutte hvis man får mer enn 9 dager – hvis man har starta på riktig syklusdag utfra sykluslengde – men min syklus blir jo trolig mye lenger enn jeg gikk utfra da jeg starta å teste (har vanligvis 23-26 dagers sykluser), så skulle kanskje begynt litt seinere å teste siden jeg har hatt IVF-forsøk på forrige syklus.

Jeg vet at IVF-forsøk kan påvirke neste syklus noe, og ikke minst eggløsningstester som CBs (tror det står i pakningsvedlegget at hormonbehandling kan påvirke, ganske logisk og åpenbart egentlig).

Men altså, langt innlegg, beklager det! Et spørsmål på tampen:

Til de av dere som bruker Clearblue Lilla – Hva er det lengste (antall dager i strekk) dere har opplevd å få blinkende smilefjes (høy fertilitet)?
 
Jeg tester etter eggløsning hver dag, med strimmeltest og Clearblue Advanced Eggløsningstest.

Vis vedlegget 446630
Det blinker og blinker… er på 9 dager i strekk nå, og veldig spent på om det blir maks i morgen.

Står i bruksanvisninga at 25% opplever 5-9 dager med høy fertilitet (blinkende smilefjes), og 1% opplever mer enn 10 dager.

Det står også at man bare kan slutte hvis man får mer enn 9 dager – hvis man har starta på riktig syklusdag utfra sykluslengde – men min syklus blir jo trolig mye lenger enn jeg gikk utfra da jeg starta å teste (har vanligvis 23-26 dagers sykluser), så skulle kanskje begynt litt seinere å teste siden jeg har hatt IVF-forsøk på forrige syklus.

Jeg vet at IVF-forsøk kan påvirke neste syklus noe, og ikke minst eggløsningstester som CBs (tror det står i pakningsvedlegget at hormonbehandling kan påvirke, ganske logisk og åpenbart egentlig).

Men altså, langt innlegg, beklager det! Et spørsmål på tampen:

Til de av dere som bruker Clearblue Lilla – Hva er det lengste (antall dager i strekk) dere har opplevd å få blinkende smilefjes (høy fertilitet)?
3 dager :bag: men har hørt om dem som har hatt 9-10 dager
 
Jeg tester etter eggløsning hver dag, med strimmeltest og Clearblue Advanced Eggløsningstest.

Vis vedlegget 446630
Det blinker og blinker… er på 9 dager i strekk nå, og veldig spent på om det blir maks i morgen.

Står i bruksanvisninga at 25% opplever 5-9 dager med høy fertilitet (blinkende smilefjes), og 1% opplever mer enn 10 dager.

Det står også at man bare kan slutte hvis man får mer enn 9 dager – hvis man har starta på riktig syklusdag utfra sykluslengde – men min syklus blir jo trolig mye lenger enn jeg gikk utfra da jeg starta å teste (har vanligvis 23-26 dagers sykluser), så skulle kanskje begynt litt seinere å teste siden jeg har hatt IVF-forsøk på forrige syklus.

Jeg vet at IVF-forsøk kan påvirke neste syklus noe, og ikke minst eggløsningstester som CBs (tror det står i pakningsvedlegget at hormonbehandling kan påvirke, ganske logisk og åpenbart egentlig).

Men altså, langt innlegg, beklager det! Et spørsmål på tampen:

Til de av dere som bruker Clearblue Lilla – Hva er det lengste (antall dager i strekk) dere har opplevd å få blinkende smilefjes (høy fertilitet)?

Jeg hadde telefonsamtale med lege på klinikken forrige uke! Om videre vei osv osv. Spurte samtidig om det er normalt at syklus etter uttak+totalfrys er veldig annerledes, og det kunne han bekrefte. Jeg sa at jeg ikke hadde fått positiv el-test og heller ikke hatt fysiske tegn til eggløsning. Han mente det var ganske normalt og at jeg antakeligvis gikk gjennom denne syklusen uten en vanlig eggløsning, men at tr ville komme ila de neste par ukene.

Vente vente vente.....:shifty:
 
Back
Topp