November 2024

Jeg hadde telefonsamtale med lege på klinikken forrige uke! Om videre vei osv osv. Spurte samtidig om det er normalt at syklus etter uttak+totalfrys er veldig annerledes, og det kunne han bekrefte. Jeg sa at jeg ikke hadde fått positiv el-test og heller ikke hatt fysiske tegn til eggløsning. Han mente det var ganske normalt og at jeg antakeligvis gikk gjennom denne syklusen uten en vanlig eggløsning, men at tr ville komme ila de neste par ukene.

Vente vente vente.....:shifty:
@1984håp
5 min etter jeg postet dette kom TR :hilarious:

Sommerfuglen89 - 34 år - B2 - Porsgrunn - FER #2 fra uttak #1 - Synarela, progynova, cyclogest - innsett uke 45?

I gang med søskenforsøk, så blir med her! Er i gang med progynova etter et par uker med spray, så kan vel egentlig settes på stimulerer. Krysser fingrene for at det blir innsett i uke 45 :) Håper på gode resultater for alle!

Sommerfuglen89 - 34 år - B2 - Porsgrunn - FER #2 fra uttak #1 - Synarela, progynova, cyclogest - innsett uke 45?

I gang med søskenforsøk, så blir med her! Er i gang med progynova etter et par uker med spray, så kan vel egentlig settes på stimulerer. Krysser fingrene for at det blir innsett i uke 45 :) Håper på gode resultater for alle!
Velkommen hit! Ja, vi krysser fingre for mange vellykkede forsøk her i november-gruppa! :Heartred

Jeg hadde telefonsamtale med lege på klinikken forrige uke! Om videre vei osv osv. Spurte samtidig om det er normalt at syklus etter uttak+totalfrys er veldig annerledes, og det kunne han bekrefte. Jeg sa at jeg ikke hadde fått positiv el-test og heller ikke hatt fysiske tegn til eggløsning. Han mente det var ganske normalt og at jeg antakeligvis gikk gjennom denne syklusen uten en vanlig eggløsning, men at tr ville komme ila de neste par ukene.

Vente vente vente.....:shifty:
Åhh nei :arghh: som om man ikke er lei nok av venting:Heartpink

Sniker - igang med søskenforsøk her og, lykke til :)

Denne er nå vel så godt som positiv? (Eggløsning)
IMG_6543.jpeg
Endelig maks på CB Advanced også

Nærmer seg veldig der ja, endelig! ☺️ Med meg ville jeg fått helt positiv test typ 12 timer etter en sånn som er så sterk :hello2
Satser på at morgendagens er sterkere! :) Ganske stor forskjell fra i morgest:
5dpp.png.jpeg

Ikke helt toppen ennå
5dpp.png.jpeg

Hmm, de fleste skal få positive tester i 2 dager, så mest sannsynlig har den ikke vært. Men kan jo hende :)
Det har jeg aldri opplevd, tror jeg, bare fått positivt den ene dagen og så negativt igjen når egget har sluppet, som regel dagen etter. Har nok litt kort «peak».

5dpp.png.jpeg
Litt svakere i kveld. Tror jeg må gå utfra at EL har vært?

Vis vedlegget 446808
Sterk strek CD19 på kvelden og CD20 på morgenen. Litt svakere I dag, på CD21? Prøver kroppen ennå, eller har eggløsninga vært? Alt man ikke kan vite :smiley-angry003
5dpp.png.jpeg

Mye fra meg nå, beklager litt spam. Hvordan går det med dere andre?

Vis vedlegget 446808
Ser ut som at El var den 19 :joyful: det samme skjedde meg, fikk svak positiv test (syklusdag 21) og legen var også usikker etter ul om el hadde vært. Men tok en blodprøve og dem kunne bekrefte at den hadde vært!

Venter på UL tirsdag (syklusdag 12) og venter så på EL. Skal da sette inn mitt første blasto! Er så spent.

vært prøver nå i snart 2 1/2 år og det er nesten 1 år siden vi ble henvist til klinikken. Er veldig klar for å få satt inn etter uttak! Men gruer meg også, er så redd for å bli skuffa om det ikke går nå etter all ventinga:bag:

Har kun vært gravid en gang før og skulle hatt termin nå i Oktober. Men mista i SA.

Ser ut som at El var den 19 :joyful: det samme skjedde meg, fikk svak positiv test (syklusdag 21) og legen var også usikker etter ul om el hadde vært. Men tok en blodprøve og dem kunne bekrefte at den hadde vært!

Venter på UL tirsdag (syklusdag 12) og venter så på EL. Skal da sette inn mitt første blasto! Er så spent.

vært prøver nå i snart 2 1/2 år og det er nesten 1 år siden vi ble henvist til klinikken. Er veldig klar for å få satt inn etter uttak! Men gruer meg også, er så redd for å bli skuffa om det ikke går nå etter all ventinga:bag:

Har kun vært gravid en gang før og skulle hatt termin nå i Oktober. Men mista i SA.
Syns CD20 ser sterkest ut? :think005 Mener det står i bruksanvisninga at når strimmeltesten er positiv, så kan man forvente eggløsning iløpet av de neste 24-36 timene. Så jeg tenkte selve eggløsninga da var i dag? Hvis jeg setter positiv eggløsningstest i appen min (Clue) så setter den eggløsning på dagen etter positiv test.

Så spennende med innsett av blasto snart! Jeg venter på mensen og skal gå på østrogenplaster da, og sette inn den syklusen. Har hatt tre kjemiske selv, og en MA i uke 9, der termin ville vært i september i år. Ble en tøff måned.

Back
Topp