Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stavekontrollen på mobilen prøvde å rette noro-virus til moro-virus i dag… Da har vi fått omgangssjuke i hus. Bare samboeren som spyr enn så lenge, men jeg er redd jeg står for tur. Håper den lille spira klarer seg!
Superfin stigning fra i går!!Fortsatt gravid!
Vis vedlegget 449565
Ja, men det er 053 MakeSure, så vi får se i dagene som kommer Fant ikke flere BabyplanSuperfin stigning fra i går!!
Jeg hadde uttak mandagen og innsett onsdagen, så det blir vel 2-dagers, og det vil si at jeg i dag er dpo 6?Jeg hadde først lyst til å teste allerede i morgen ettermiddag/kveld, men da er jeg jo bare 7dpo forstår jo at det er altfor tidlig, men det frister såå å begynne å teste! Satt dere begge inn 5dagers?
Har så masse symptomer som jeg er sikker på bare kommer fra cyclogesten, men de hadde vært såå mye enklere å stå i om jeg visste det var en god/fantastisk grunn til alt. Har hatt så "menssmerter", vondt i korsryggen, veldig mye både lukter og smaker vondt plutselig, hodepine, trøtt og veeeldig mye humørsvingninger siden torsdag/fredag. Det er jo uansett for tidlig for at det skal ha noe med en evt graviditet å gjøre. Men nettopp derfor syns jeg det er slemt av cyclogesten å skape akkurat disse type bivirkninger
Blir noen spennende dager fremover for mange av oss!
Mener de at 7,5 mm er for tynt? På Riksen er dem fornøyd med 7mm, som jeg syns e alt for tynt. (Det må sies at 7mm er på dagen man begynner med progesteron da, som er ca 5dager før innset, sa antar at det vokser noe til, har aldri fått vite tykkelsen på selve innsett dagen)Jeg har vært hos en spesialist som ikke tror at endometriose er årsaken til at jeg ikke har blitt gravid. Det var så lite for 4 år siden og han kunne ikke se noe tegn til det på UL. Men han snakke litt om å prøve å øke slimhinnen med østrogen da den kun har vært maks 7.5 mm. Jeg har prøvd høydose progynova tbl men det har ikke funket på meg. Klinikken har snakka om at vi burde prøve plaster men det er utsolgt og vanskelig å få tak i.
Noen som vet om gel har samme effekt som plasteret? Eller har brukt gel?
Nå denne runden fikk jeg dårlig stigning med batch 53, mens hcg føyk i været, så ikke legg for mye i de strimlene daJa, men det er 053 MakeSure, så vi får se i dagene som kommer Fant ikke flere Babyplan
Ja, jeg har tenkt på å gå til privat gyn eller fastlege og spørre om det. Det føles litt rart å klusse med opplegget til klinikken, men det er vel det jeg må gjøre. Har ikke lyst til at embryoene skal gå til spille fordi Riksen ikke ønsker å prøve en gang. Ga du beskjed til klinikken om at du hadde fått skrevet ut Prednisolon av andre? Eller unngikk du å fortelle?Det synes jeg høres helt håpløst ut, iallfall siden de også er enige i at det ikke har noen bakside eller negativ risiko. Jeg ville gått til privat gynekolog eller fastlege. Jeg fikk også skrevet ut prednisolon av en annen lege enn klinikken min. Jeg skal gå på 5 mg fra syklusdag 1 og til eventuell positiv test.
Sniker inn her. Jeg fikk støttemedisiner av privat gynekolog (prednisolon, blodfortynnende og ekstra progesteron) ved forsøk på Riksen. Sa ingenting til Riksen og ble fulgt opp på støttemedisinene av den private gynekologen. Dette var mitt femte innsett. Jeg ble gravid, er nå i uke 34.Ja, jeg har tenkt på å gå til privat gyn eller fastlege og spørre om det. Det føles litt rart å klusse med opplegget til klinikken, men det er vel det jeg må gjøre. Har ikke lyst til at embryoene skal gå til spille fordi Riksen ikke ønsker å prøve en gang. Ga du beskjed til klinikken om at du hadde fått skrevet ut Prednisolon av andre? Eller unngikk du å fortelle?
Takk! Var det vanskelig å finne en privat gynekolog som var villig til å prøve dette? Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, liksom.Sniker inn her. Jeg fikk støttemedisiner av privat gynekolog (prednisolon, blodfortynnende og ekstra progesteron) ved forsøk på Riksen. Sa ingenting til Riksen og ble fulgt opp på støttemedisinene av den private gynekologen. Dette var mitt femte innsett. Jeg ble gravid, er nå i uke 34.
Gikk til terapeut tilknyttet privat klinikk og hun anbefalte meg en konkret gynekolog (han er nevnt tidligere i tråden her). Han var helt fantastisk, og det var ingen problemer å få støttemedisinene. Fikk i tillegg antibiotikakur som jeg tok syklusen før forsøket. Og hadde flere private ultralyder hos han første del av graviditeten.Takk! Var det vanskelig å finne en privat gynekolog som var villig til å prøve dette? Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, liksom.
Åh tusen takk for tips Da har jeg booket en time med vedkommende, har faktisk fått tips om samme gynekolog av venninner også, så han er tydeligvis populær!Gikk til terapeut tilknyttet privat klinikk og hun anbefalte meg en konkret gynekolog (han er nevnt tidligere i tråden her). Han var helt fantastisk, og det var ingen problemer å få støttemedisinene. Fikk i tillegg antibiotikakur som jeg tok syklusen før forsøket. Og hadde flere private ultralyder hos han første del av graviditeten.
Jeg har også opplevd mye rart på 53 batch. Tror man ikke kan bruke de for å måle stigning lengre. Da synes jeg babyplan tidlig er bedre.Jeg har testet med Makesure med den utrolig dårlige batch 32 frem til for et par dager siden og har nå åpnet to pakker fra batch 53 som skulle være den beste og opplever forskjeller på de to 53-erne også... hvorfor er det så vanskelig for produsent å lage likere tester? Hm.
Slimhinnen blir mer kompakt frem til innsett så den blir enda tynnere. Jeg synes heller ikke 7mm er så tykt, men har nå sett studier som viser at det ikke er forskjell mellom 6 og 7mm slimhinne og levende fødte barn, så 7mm burde holde. Ser jo folk som har både 14 og 16mm, men slimhinnen kan visst også bli for tykk sier dem. Men hadde jeg kunnet velge hadde jeg valgt 14mm over 7mm.Mener de at 7,5 mm er for tynt? På Riksen er dem fornøyd med 7mm, som jeg syns e alt for tynt. (Det må sies at 7mm er på dagen man begynner med progesteron da, som er ca 5dager før innset, sa antar at det vokser noe til, har aldri fått vite tykkelsen på selve innsett dagen)
Takk for tips! Men er 18dpo i dag så tror at innen jeg får Babyplan-testene i posten så er det dessverre for sent å teste noe særlig mye mer med strips. Skulle gjerne sett en dye stealer, men får heller satse på 3+ på Clearblue på onsdag. Synes det er gøy å følge med på utviklingen da, så kanskje jeg ikke klarer å holde meg fra å bestille.Jeg har også opplevd mye rart på 53 batch. Tror man ikke kan bruke de for å måle stigning lengre. Da synes jeg babyplan tidlig er bedre.
Jeg tester alltid bare frem til 12 dpo også tar jeg heller hcg målinger i blodet, synes det er stress med de strimlene som ikke gir så god indikasjon.Takk for tips! Men er 18dpo i dag så tror at innen jeg får Babyplan-testene i posten så er det dessverre for sent å teste noe særlig mye mer med strips. Skulle gjerne sett en dye stealer, men får heller satse på 3+ på Clearblue på onsdag. Synes det er gøy å følge med på utviklingen da, så kanskje jeg ikke klarer å holde meg fra å bestille.