Håper det! Skal teste igjen i morgen tidligTipper den øker på til kvelden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det! Skal teste igjen i morgen tidligTipper den øker på til kvelden
Veldig spennende!!!!Håper det! Skal teste igjen i morgen tidlig
Så klarte jeg ikke å holde meg likevel!
Men … svak positiv strek 10dpo!
Jeg er enn så lenge forsiktig optimist, (men vent med å sette meg på gravid til jeg har litt sikrere svar )
Vis vedlegget 449527
Så idiotisk av riksen. Klinikken min sa også nei så da gikk jeg til fastlegen og fikk det derGratulerer dere med positive tester! Veldig spennende, det er så godt å se når det klaffer for dere her inne, særlig etter mange forsøk. Det gir håp! Dette er forresten Ing-K, jeg har endelig laget meg en bruker da jeg innser at dette kan ta noe tid. Brukernavnet er i endring, men venter på godkjenning, hvis jeg har gjort det riktig.
Jeg har fått plan for videre behandling nå, får fryseforsøk i slutten av januar. Jeg har spurt igjen om Prednisolon på bakgrunn av den autoimmune sykdommen min, og fått kontant nei fra Riksen - igjen.. Så da er det vel ikke noe vits å mase mer. Kjedelig når jeg føler sånn på meg at det kan funke, og de selv innrømmer at det nok ikke har noe risiko eller nedside.
Synes det er litt bittert å gå inn i julen tomhendt, men det gir oss i alle fall muligheten til å prøve litt på egenhånd i to sykluser i mellomtiden. Hva med dere andre som fikk negativt denne runden, blir det nye forsøk før jul?
Gratulerer dere med positive tester! Veldig spennende, det er så godt å se når det klaffer for dere her inne, særlig etter mange forsøk. Det gir håp! Dette er forresten Ing-K, jeg har endelig laget meg en bruker da jeg innser at dette kan ta noe tid. Brukernavnet er i endring, men venter på godkjenning, hvis jeg har gjort det riktig.
Jeg har fått plan for videre behandling nå, får fryseforsøk i slutten av januar. Jeg har spurt igjen om Prednisolon på bakgrunn av den autoimmune sykdommen min, og fått kontant nei fra Riksen - igjen.. Så da er det vel ikke noe vits å mase mer. Kjedelig når jeg føler sånn på meg at det kan funke, og de selv innrømmer at det nok ikke har noe risiko eller nedside.
Synes det er litt bittert å gå inn i julen tomhendt, men det gir oss i alle fall muligheten til å prøve litt på egenhånd i to sykluser i mellomtiden. Hva med dere andre som fikk negativt denne runden, blir det nye forsøk før jul?
Jeg tenker i allefall å drøye lenge nok til at ovitrelle'n er uta av systemet. Den tok jeg forrige lørdag, så tidligst onsdag, men vil se om jeg klarer å vente til neste helg for å være helt sikker@SnartBabyNå♥️ @fix når tenkte dere å teste?
Skjønner jeg!! Jeg tok ovitrelle forrige onsdag, vurderer så å teste i morgen selv om det ikke er lurt…Jeg tenker i allefall å drøye lenge nok til at ovitrelle'n er uta av systemet. Den tok jeg forrige lørdag, så tidligst onsdag, men vil se om jeg klarer å vente til neste helg for å være helt sikker
Det synes jeg høres helt håpløst ut, iallfall siden de også er enige i at det ikke har noen bakside eller negativ risiko. Jeg ville gått til privat gynekolog eller fastlege. Jeg fikk også skrevet ut prednisolon av en annen lege enn klinikken min. Jeg skal gå på 5 mg fra syklusdag 1 og til eventuell positiv test.Gratulerer dere med positive tester! Veldig spennende, det er så godt å se når det klaffer for dere her inne, særlig etter mange forsøk. Det gir håp! Dette er forresten Ing-K, jeg har endelig laget meg en bruker da jeg innser at dette kan ta noe tid. Brukernavnet er i endring, men venter på godkjenning, hvis jeg har gjort det riktig.
Du har vel passert 10 dager siden ovitrelle, men hvor mange dager dpo blir det? synes det er skummelt jeg, risikerer å ødelegge schrödingers baby-bobla mi hvis den blir negativSkjønner jeg!! Jeg tok ovitrelle forrige onsdag, vurderer så å teste i morgen selv om det ikke er lurt…
Det høres rart ut. Jeg har startet på prednisolon fra 1 mensdag og albyl E dagen før innsett.Er det noen her inne som har erfaring med prednisolon og Albyl-e fra tidligere? Har fått beskjed om å ta 10 mg prednisolon fra eggløsning, og så starte med Albyl-e 1 uke etter innsett... Er ikke det litt sent å starte med Albyl-e?! Da vil jeg jo være 12 dpo allerede.
Det høres rart ut. Jeg har startet på prednisolon fra 1 mensdag og albyl E dagen før innsett.
Ville bare gjort som du selv ville jeg 5 mg er uansett en svært lav dose, så den gjør nok ikke det store. Jeg gikk på 10 mg.Ja sant?! Det var på en måte dette jeg så for meg!! Kanskje jeg skal dobbeltsjekke..
Ja er vel dag 10 etter ovitrelle i dag, og 8dpo Skjønner det..Du har vel passert 10 dager siden ovitrelle, men hvor mange dager dpo blir det? synes det er skummelt jeg, risikerer å ødelegge schrödingers baby-bobla mi hvis den blir negativ
Jeg fikk også beskjed om å ta albyl-e lenge etter eggløsning. Jeg begynte dagen etter uttaket. Gravid nå.Er det noen her inne som har erfaring med prednisolon og Albyl-e fra tidligere? Har fått beskjed om å ta 10 mg prednisolon fra eggløsning, og så starte med Albyl-e 1 uke etter innsett... Er ikke det litt sent å starte med Albyl-e?! Da vil jeg jo være 12 dpo allerede.
Riksen gir ikke Prednisolon dessverre (kanskje innimellom). Spør fastlegen eller gått til privat gynekolog med kjennskap til ivf. Aage ved Oslo City legesenter er god dersom du bor i Oslo.Gratulerer dere med positive tester! Veldig spennende, det er så godt å se når det klaffer for dere her inne, særlig etter mange forsøk. Det gir håp! Dette er forresten Ing-K, jeg har endelig laget meg en bruker da jeg innser at dette kan ta noe tid. Brukernavnet er i endring, men venter på godkjenning, hvis jeg har gjort det riktig.
Da begynner det vel å nærme seg at en tidlig-test kan gi svar?Ja er vel dag 10 etter ovitrelle i dag, og 8dpo Skjønner det..
Jeg hadde først lyst til å teste allerede i morgen ettermiddag/kveld, men da er jeg jo bare 7dpo forstår jo at det er altfor tidlig, men det frister såå å begynne å teste! Satt dere begge inn 5dagers?@SnartBabyNå♥️ @fix når tenkte dere å teste?