November 2024

Så kjedelig at de er trege! Håper tidsbruken skyldes at de bruker tid er for å finne en god individuelt tilpassa behandlingsplan som øker sjansene. Skal krysse fingrene for at du får raskt svar!

Det er lov å håpe, men ser ikke for meg at dette er tilfellet akkurat :hilarious::hilarious: Jeg hører nok med dem en gang på fredag bare for å være sikker:shy:

Dårlig nyheter. Ingen utvikling hos meg. Legen avbryter IVF. Men de vil sette inn sperma med injeksjon (IUI) slik at forsøket blir ikke helt bortkast. Setter i morgen ovitelle og Injeksjon skjer på fredag.
Det var veldig kjedelig! Var det to eggposer du hadde som var store nok? Godt at du får prøvd med IUI istedet da, det gir vel litt bedre odds enn naturlig prøving det :)

Så spennende å følge med på dere som fortsatt er midt oppi reisen i November!:love017 Følger med og krysser fingrene for dere alle!!:Heartred

Her fikk jeg beskjed om at videre behandlingsplan ikke er 100% klar ennå, og at jeg skal sjekke igjen med dem neste uke.. Dvs vi rekker ikke nytt innsett i desember. :sorry: Skikkelig skuffa, sendte en i overkant depressiv melding til Porsgrunn :shy: Håper de skal få ut fingeren, men da må det vel et tidlig julemirakel til.:smiley-angelic001
Aaoff så irriterende når det er treg lege som gjør at man evt misser en eggløsning. Men det kan fort snu, plutselig er planen klar! En gang fikk jeg tommel opp for forsøk og henvisning til UL på syklusdag 9, og UL var bare to dager senere. Så vi får bare håpe planen blir klar før eggløsningen din, så er det sjangs for å rekke det :nailbiting: Regner med du har Erling? Han har brukt 3-4 dager på meg i det siste før jeg får ny plan.

Det var veldig kjedelig! Var det to eggposer du hadde som var store nok? Godt at du får prøvd med IUI istedet da, det gir vel litt bedre odds enn naturlig prøving det :)
Hei, ja 2 eggposer som var fine men han mente den ene vokser ikke lengre. Det lønner seg ikke med bare 1 egg på uttak. Krysse fingere på IUI

Det er lov å håpe, men ser ikke for meg at dette er tilfellet akkurat :hilarious::hilarious: Jeg hører nok med dem en gang på fredag bare for å være sikker:shy:
Slitsomt med forsinkelser. Vi gikk sannsynligvis glipp av et forsøk i juni fordi behandlingsplan sendes pr post og ikke legges i HelseNorge der jeg hører til…

7 dpo! Har hatt sånne tydelige stikkinger i nedre del av magen både i går og i dag. Veldig spennende. I går var jeg kvalm, på en måte som minnet veldig om svangerskapskvalme, og en Farris med sitron smakte helt annerledes enn forventa, men tipper alt det skyldes Gonapeptylen jeg tok samme dagen. Føler meg så glad og håpefull, blir plutselig klar over at jeg sitter og smiler. Skal nyte det så lenge jeg kan, det er en god og positiv følelse. Føles som om noe skjer i kroppen. Mannen vil vi skal vente helt til klinikkens testdato (13. desember) med å teste, men spørs om jeg klarer å vente lenger enn til 13-14 dpo.

Da er embryoet vårt plassert i livmora mi :shy: :nailbiting: fortsatt ingen væske i livmor og jeg føler det nesten er for godt til å være sant! De satt inn uten UL hos meg også..
Det blir noen veldig spennende dager fremover.

Har fått testdag allerede 9/12, så det er jo ikke sååå lenge til!

Tusen takk for alle lykketil og gode tanker i dag :shy::Heartpink

Åå nå er vi mange som nettopp har satt inn:love017 Lykke til alle sammen, måtte det ry inn med positive graviditetstester fremover!

Når starter dere å teste? Jeg skal prøve å holde meg til 7 dager etter innsett, altså 12 dpo :shy:

Åå nå er vi mange som nettopp har satt inn:love017 Lykke til alle sammen, måtte det ry inn med positive graviditetstester fremover!

Når starter dere å teste? Jeg skal prøve å holde meg til 7 dager etter innsett, altså 12 dpo :shy:
Jaa, du satt inn i går jo!!! :gen014 Det håper jeg virkelig for oss alle :Heartpink
Uff jeg vet ikke, jeg har vært litt inne på tanken på å starte i morgen også teste ut ovitrellen… Porsgrunn har jo ulovlig sein testdag, 16 dager etter innsett :nailbiting: Så litt usikker, vurderer også 12dpo!

Aaoff så irriterende når det er treg lege som gjør at man evt misser en eggløsning. Men det kan fort snu, plutselig er planen klar! En gang fikk jeg tommel opp for forsøk og henvisning til UL på syklusdag 9, og UL var bare to dager senere. Så vi får bare håpe planen blir klar før eggløsningen din, så er det sjangs for å rekke det :nailbiting: Regner med du har Erling? Han har brukt 3-4 dager på meg i det siste før jeg får ny plan.

Jaa er vel stort sett Erling sin signatur jeg har sett ja :hilarious: Lurer på om de er litt ekstra travle nå mot slutten av året.. Fikk en fin melding tilbake faktisk, jeg kunne sende ny melding i morgen og høre.:angelic: Føler meg litt masete, men samtidig hadde det vært sååå fint å få til noe nå i desember!! Har forventet el på tirsdag eller onsdag, men da er jeg allerede cd13/14 så spørs om vi rekker det:nailbiting:

Back
Topp