Altså, ærlig talt!! Gidder ikke å lese? Om du finner tid og overskudd, kanskje du burde sende inn en klage på dette? Dette er for dårlig.Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke bry meg om den dårlige og utrygge behandlingen jeg får på riksen nå før jul. Fortrenge det litt og fokusere på embryoet som forhåpentligvis forsøker å feste seg.
Men jeg må bare fortelle dere hva legen som satt inn embryoet i går faktisk sa. Det er tragikomisk hele greia.
Vi fikk beskjed på mandag at de hadde satt av 30min på innsettdagen fordi de skulle sjekke om det hadde fylt seg opp med væske og evt tappe denne før innsett. Legen da sa at vi burde si ifra om dette med en gang vi kom på innsettet fordi "det går litt fort i svingene her, og da er vi sikre på at legen som gjør innsettet er klar over dette".
Spol frem til i går og vi forteller "innsett-legen" hva jeg fikk beskjed om å si. Hun sa at det kun var satt av 15min og vanlig innsett. Det sto ingenting om væske osv sa hun. "Så det var veldig bra dere sa! For du skjønner at om journalen er veldig lang så gidder vi ikke alltid å lese. Haha" Jeg og mannen min så på hverandre og tenkte "wtf? Er det kødd?". Hun var ellers veldig hyggelig og flink, sjekket om det var væske osv og alt gikk bra. Men vi var helt satt ut over at hun faktisk var så ærlig at hun sa at de ikke gidder å lese journalen når den er så lang som min. Det er jo nettopp det vi har følt hele veien, men hun var den første som faktisk SA det til oss.
Jeg er fortsatt satt ut av det, men orker ikke å ta det helt innover meg og reagere/si noe på det til de akkurat nå.
Jeg måtte bare fortelle det til dere.
Håper du tross dårlig oppfølging klarer å finne roen frem til testing