Jeg har allerede lyst til å teste
Jeg vurderer å teste allerede 8-9dpo...
Kjenner meg igjen Hadde så lyst til å starte testingen samme dag, men syns det gikk litt lettere etter hvert som dagene gikk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har allerede lyst til å teste
Jeg vurderer å teste allerede 8-9dpo...
Veldig lov å sende melding hver dag å høre tenker nå jeg Veldig irriterende at de ikke selv kan si når saken er klar, men at man selv må etterspørre. Men krysser fingrene for deg, tenker du potensielt rekker det hvis du får UL på tirsdag/onsdag også!Jaa er vel stort sett Erling sin signatur jeg har sett ja Lurer på om de er litt ekstra travle nå mot slutten av året.. Fikk en fin melding tilbake faktisk, jeg kunne sende ny melding i morgen og høre. Føler meg litt masete, men samtidig hadde det vært sååå fint å få til noe nå i desember!! Har forventet el på tirsdag eller onsdag, men da er jeg allerede cd13/14 så spørs om vi rekker det
Etter 10 dager er det vel vanlig å si. Meen så kan det jo være individuelt. Jeg testet ut forrige gang og det var ute etter 6 dpo hos meg. Skal ikke teste så tidlig denne gangen, for jeg ble jo helt manisk sistNår er det egentlig 'vits' i å teste? Kan ikke testene reagere på ovitrelle?
Jeg har også hørt mye dårlig om Riksen, så mange historier derfra som ikke er bra. Men jeg går heldigvis privat (altfor gammel for offentlig ). Jeg går hos Medicus. De er nok ikke de mest villige til å dele ut medisiner, men kanskje hvis jeg klarer å være tydelig nok om mistanken min om endo. Men jeg har jo også mistanke om polypper så jeg tror de er litt lei Men det er jo fordi jeg føler at det er noe som ikke er helt som det skal og at jeg ikke får en ordentlig gjennomgang av opplegget. Så jeg tror uansett at jeg må «sette ned foten litt».Hvor er det du får behandling? Hvis det er Riksen så... vet ikke om jeg burde si det... men jeg hadde nok søkt meg til Porsgrunn. Riksen har sagt plent NEI! til meg angående Prednisolon eller andre støttemedisiner hele veien. På tross av at jeg ble sendt til endo-operasjon og helt åpenbart har/hadde endo... Mulig de har fått andre rutiner de siste par årene da, du kan jo høre. Jeg er traumatisert av hele den klinikken, så det farger nok mitt råd om å søke deg vekk dersom du kan. Mange snakker uansett veldig varmt om Porsgrunn. Der får man visst Prednisolon osv også.
Hvis du ikke får Albyl-e på resept så gjør aspirin det samme (begge er acetylsalisylsyre). Ta baby aspirin (81mg) slik man får i USA, men det finnes ikke i Norge uten resept men du kan dele en aspirin 500mg i 4 og dermed hacke systemet litt. Vet ikke om det er lov å gi slike tips her, beklager til moderator hvis det ikke er innafor. Men jeg har gjort det selv under behandling hos Riksen og jeg lever enda. Ble ikke gravid da, men det er jo fordi vi hadde dårlige embryoer kanskje (vi har donor nå).
Å, du er så god! Jeg vet ikke helt om jeg fortjener alt, men det rørte meg til tårer likevel Tusen takk for veldig fine ord. Og jeg tenker at alle vi damer som går gjennom dette er krigere (eller så blir vi det underveis). Det krever en helt spesiell styrke fra oss alle, på hver vår måte. JegDet høres ut som du er mer reflektert og er hakket sterkere enn gjennomsnittet. Om det er lov å si Du har allerede hatt en lang og vond reise, men du klarer å ha det fokuset og innstillingen du har. Det er det som imponerer meg, og gir meg motivasjon for min egen reise.
Hold ut og vit at vi er mange her som krysser og håper for deg òg
Stor sannsynlighet for at jeg blir veeldig opphengt hvis jeg først begynner tror jeg må prøve å holde meg opptatt med andre tingEtter 10 dager er det vel vanlig å si. Meen så kan det jo være individuelt. Jeg testet ut forrige gang og det var ute etter 6 dpo hos meg. Skal ikke teste så tidlig denne gangen, for jeg ble jo helt manisk sist
Det har du helt rett i. Jeg tar meg selv i å avfeie det hver gang noen anerkjenner det jeg og vi står i, og har måttet gå igjennom de siste årene. Men som jeg sa til ei venninne så klarer de fleste mye mer enn de/vi tror. Bare det er viktig nok.Å, du er så god! Jeg vet ikke helt om jeg fortjener alt, men det rørte meg til tårer likevel Tusen takk for veldig fine ord. Og jeg tenker at alle vi damer som går gjennom dette er krigere (eller så blir vi det underveis). Det krever en helt spesiell styrke fra oss alle, på hver vår måte. Jeg
Stor sannsynlighet for at jeg blir veeldig opphengt hvis jeg først begynner tror jeg må prøve å holde meg opptatt med andre ting
Jeg har aldri kunnet teste med en reell sjanse for at det skal dukke opp to streker før. Så jeg gleder meg jo, men jeg også tror jeg kanskje vil bli litt craycray om jeg starter så tidlig som jeg har planer om.Kjenner meg igjen Hadde så lyst til å starte testingen samme dag, men syns det gikk litt lettere etter hvert som dagene gikk
Jeg har en kompis som har høner og her om dagen hadde den ene høna «lagt seg klukk», et fenomen jeg aldri hadde hørt om. Måtte google, og identifiserte meg veldig ned den høna, må jeg si!Yes, har satt deg på ruger Masse lykke til med "rugingen" dere som hadde innsett idag
Aner ikke hvorfor vi kaller det ruging egentlig, som en høne som ruger på ett egg liksom
Tror det er ulike rutiner på ulike klinikker. Jeg hadde innsett 25/11 og må vente helt til 13/12 med å ta blodprøve. Fryseforsøk og 5-dagers blasto.Jeg har aldri kunnet teste med en reell sjanse for at det skal dukke opp to streker før. Så jeg gleder meg jo, men jeg også tror jeg kanskje vil bli litt craycray om jeg starter så tidlig som jeg har planer om.
Det er heldigvis bare 12 dager til blodprøven. Er det fordi jeg ikke trengte å sette Ovitrelle at jeg ikke trenger å vente lengre kanskje? Om noen vet?
haha! Jeg måtte google å lese mer selv, og må si jeg også identifiserer meg som klukkhøne;Jeg har en kompis som har høner og her om dagen hadde den ene høna «lagt seg klukk», et fenomen jeg aldri hadde hørt om. Måtte google, og identifiserte meg veldig ned den høna, må jeg si!
Vis vedlegget 449351
Wikipedia: Klukkhøne
Så rart. Men måtte du sette Ovitrelle? Jeg tenkte at det var fordi den måtte utTror det er ulike rutiner på ulike klinikker. Jeg hadde innsett 25/11 og må vente helt til 13/12 med å ta blodprøve. Fryseforsøk og 5-dagers blasto.
Jeg har aldri kunnet teste med en reell sjanse for at det skal dukke opp to streker før. Så jeg gleder meg jo, men jeg også tror jeg kanskje vil bli litt craycray om jeg starter så tidlig som jeg har planer om.
Det er heldigvis bare 12 dager til blodprøven. Er det fordi jeg ikke trengte å sette Ovitrelle at jeg ikke trenger å vente lengre kanskje? Om noen vet?
3dpo i dag ved innsett. Testdagen min er en dag før forventet mens/samme dag. Jeg mener å ha lest at det er vanlig med selvtest ved ICSI og blodprøve ved IVF? Er så forvirrende med alle den forskjellige praksisenBeklager at jeg ikke har fulgt helt med i timen, men var du 5 dpo I dag ved innsett? Isåfall vil du være 17 dpo ved blodprøven, tror det er ganske vanlig både om man tar ovitrelle og ikke, den skal være ute for lengst da Men er ikke helt sikker, i Porsgrunn er det kun selvtest 16 dager etter innsett uansett hvilken dpo man er...
3dpo i dag ved innsett. Testdagen min er en dag før forventet mens/samme dag. Jeg mener å ha lest at det er vanlig med selvtest ved ICSI og blodprøve ved IVF? Er så forvirrende med alle den forskjellige praksisen
Sniker3dpo i dag ved innsett. Testdagen min er en dag før forventet mens/samme dag. Jeg mener å ha lest at det er vanlig med selvtest ved ICSI og blodprøve ved IVF? Er så forvirrende med alle den forskjellige praksisen
Sniker også - tror det bare er forskjell fra klinikk til klinikk. Vi hadde icsi ved Porsgrunn og Hausken, og der var det selvtest begge steder. Vet det gjelder de som «bare» har hatt vanlig ivf ved de to klinikkene og3dpo i dag ved innsett. Testdagen min er en dag før forventet mens/samme dag. Jeg mener å ha lest at det er vanlig med selvtest ved ICSI og blodprøve ved IVF? Er så forvirrende med alle den forskjellige praksisen
Nei, jeg har ikke satt Ovitrelle denne gangen.Så rart. Men måtte du sette Ovitrelle? Jeg tenkte at det var fordi den måtte ut