November 2024

Jeg kan ikke tro det! Nå ringte de! Kvart på fire, i siste sekund ringte de- og det var ingen funn. Betennelse var på null(!) og killer cells var under 300 som er grensa. Så da blir det innsett på mandag:happy093

Jeg er nesten i sjokk! Nå håper jeg bare planen om innsett går bra! Jeg skal få beroligende før innsett for å se om livmor holder seg mer i ro. Krysser fingre og alt jeg har for at dette kommer til å gå bra på mandag. Og tusen takk til alle dere som sendte oppmuntrende ord når jeg var nede i bølgedalen- dere er en fin gjeng:Heartred
Åh så bra!! :love7 Jeg skal krysse ALT for deg også :Heartpink

Kan jeg spørre om du da slutter med støttemedisiner? Du er vel også i Porsgrunn, så din offisielle test-dato er vel ikke før over helga en gang?
Ja, jeg slutter på støttemedisinene. Har fått det bekreftet med blodprøve, og fastlegen sa jeg kunne forvente blødning snart. Så da er det ikke noe poeng i å fortsette.

Og er det noen her som har tatt ekstra progesteron? I tillegg til cycglogesten? Jeg lurer på om jeg vil spørre om jeg kan få det?
Tok cyclogest pluss prolutex under mitt siste forsøk, og er nå gravid i uke 32. Pga blødninger i første trimester gikk jeg på begge ganske lenge. Klinikk Hausken bruker denne kombinasjonen til de fleste som har endometriose, men kan sikkert ha god effekt hos andre og.

Ja, jeg slutter på støttemedisinene. Har fått det bekreftet med blodprøve, og fastlegen sa jeg kunne forvente blødning snart. Så da er det ikke noe poeng i å fortsette.
Drit når det går den veien! Sender deg varm klem:Heartred

Har du noen flere egg på frys eller må du starte nå ny runde med sprøyter? :Heartred

Tok cyclogest pluss prolutex under mitt siste forsøk, og er nå gravid i uke 32. Pga blødninger i første trimester gikk jeg på begge ganske lenge. Klinikk Hausken bruker denne kombinasjonen til de fleste som har endometriose, men kan sikkert ha god effekt hos andre og.
Takk for svar :happy: Jeg har ikke endometriose, men jeg lurer jo litt på om det er noe med livmor når det ikke fester seg. Jeg har kun hatt en kjemisk, og det er det nærmeste gravid jeg har kommet. Men de to andre forsøkene var begge på dag 4 så nå er jeg også litt nysgjerrig på om det kan ha noe med det å gjøre. Men kanskje det også bare er stopp i utviklingen og at det sitter når det sitter:Heartred Jeg har en tendens til å over-analysere ting:smiley-ashamed004

Drit når det går den veien! Sender deg varm klem:Heartred

Har du noen flere egg på frys eller må du starte nå ny runde med sprøyter? :Heartred
Takk for omtanke fra deg, og alle andre her :Heartred Har 2 igjen på frys. Men jeg har mistet 3 ganger på rad nå (har blitt gravid på 3 av 4 innsett) så vi skal nok utredes for habituell abort før vi går videre med flere innsett.

Takk for omtanke fra deg, og alle andre her :Heartred Har 2 igjen på frys. Men jeg har mistet 3 ganger på rad nå (har blitt gravid på 3 av 4 innsett) så vi skal nok utredes for habituell abort før vi går videre med flere innsett.
Sender deg mange gode tanker :Heartred Jeg ble og gravid på 3 av 4 innsett, men mistet. Ble utredet for habituell abort, uten at det ble avdekket mer enn det vi allerede visste. Fikk antibiotikakur og støttemedisiner før innsett 5 og da satt det endelig. Håper dere får noen svar!

Sender deg mange gode tanker :Heartred Jeg ble og gravid på 3 av 4 innsett, men mistet. Ble utredet for habituell abort, uten at det ble avdekket mer enn det vi allerede visste. Fikk antibiotikakur og støttemedisiner før innsett 5 og da satt det endelig. Håper dere får noen svar!
Takk for at du deler :Heartred Det hjelper å høre en lignende historie som har lykkes :joyful::HeartredTok du endometrietest og fikk utslag på den, eller fikk du antibiotika uten en påvist grunn? Fikk du antibiotikaen privat? Jeg tenkte å ta endometrietest i tillegg til utredningen vi får av det offentlige.

Her ble det en kjemisk graviditet. Har ikke blødd enda, men blodprøver bekreftet at hcg er synkende. Så setter meg selv på ikke-gravid. Håper videre for alle dere andre :Heartred
Det var veldig trist Skogjente:( Håper du tar litt ekstra vare på deg selv i helgen. Stor klem og masse medfølelse til deg:Heartred

Så utrolig gode nyheter!!! Jeg tar prolutex i tillegg denne runden.

Takk! :joyful: Er det på grunn av noe spesielt de ville sette deg på mer progesteron? Jeg vet jo ikke om det hjelper, men har hørt at det skal hjelpe med å roe livmoren litt. Og det er akkurat det jeg tror jeg trenger:smiley-ashamed004

Takk for at du deler :Heartred Det hjelper å høre en lignende historie som har lykkes :joyful::HeartredTok du endometrietest og fikk utslag på den, eller fikk du antibiotika uten en påvist grunn? Fikk du antibiotikaen privat? Jeg tenkte å ta endometrietest i tillegg til utredningen vi får av det offentlige.
Det hjelper veldig å ha folk å dele med her inne :Heartred Man føler seg så innmari alene i denne kampen. Den tredje gangen jeg mistet viste seg å skyldes partiell mola, og jeg fikk flere mndr karantene fra å prøve igjen. Var da 39 og kjente veldig på tiden som rant fra meg og frykten for å aldri ville lykkes. Da jeg endelig fikk klarsignal til nytt forsøk, så var privat gyn enig i at det var verdt å forsøke antibiotika uten å bruke mer tid på tester osv først. Er jo vanskelig å vite hva som gjorde at det funket på innsett nr 5, men tenker uansett det var verdt å ha prøvd så mye som mulig.

Det hjelper veldig å ha folk å dele med her inne :Heartred Man føler seg så innmari alene i denne kampen. Den tredje gangen jeg mistet viste seg å skyldes partiell mola, og jeg fikk flere mndr karantene fra å prøve igjen. Var da 39 og kjente veldig på tiden som rant fra meg og frykten for å aldri ville lykkes. Da jeg endelig fikk klarsignal til nytt forsøk, så var privat gyn enig i at det var verdt å forsøke antibiotika uten å bruke mer tid på tester osv først. Er jo vanskelig å vite hva som gjorde at det funket på innsett nr 5, men tenker uansett det var verdt å ha prøvd så mye som mulig.
Ja, det er så fint å kunne dele erfaringer med hverandre. Har lært veldig mye her inne :) Så flott at det var en gynekolog som var villig til å prøve det lille ekstra. Vanskelig å vite akuratt hva som gjør utslaget når man har prøvd en stund ja, var det antibiotikaen, støttemedisiner, bare flaks og det riktige embryoloet eller en kombinasjon av alt? Sånt får man jo aldri vite, men synes det er mange her inne som endelig lykkes etter flere forsøk med antibiotika og/eller støttemedisiner. Takk igjen for at du deler og masse lykke til med den lille som kommer snart :Heartred

Back
Topp