November 2024

Tusen takk for betryggende ord :Heartred det hjelper!! Da stoler jeg på doseinnstillingen jeg tok.
Har første ultralyd på tirsdag, så veldig spent på det. Fikk masse EL-slim i dag :oops:
Det har jeg også fått mye utflod, men det er normalt grunnet livmorslimhinnen som blir tykkere (noe den skal bli før innsett).

Leste dette på nett :-)

God morgen :) jeg var på UL i går, dag 10 med stimulering. Jeg hadde en litt dårlig følelse som viste seg å stemme. Folliklene hadde vokst treigt denne runden og det var ikke så veldig mange heller (her bruker jeg mine egne tidligere uttak som referanse, ikke generelt!!). Høyre side hadde bare greid å produsere to stk, en litt liten og en på 15 mm. Venstre hadde bedre antall, rundt 6-7 stk som ble talt men de fleste mellom 9-13 mm. Jeg har stort sett hatt over 10 follikler på kontrollene, så det er vanskelig å ikke bli litt skuffet når utgangspunktet denne gang er færre og mindre follikler. Har jo ingen garanti for at de små fortsetter å vokse. Jeg ønsker flest mulig follikler fordi rundt halvparten av eggene de får ut hos meg som regel er umodne og befruktningsraten heller ikke er topp. For andre kan det være helt uproblematisk med et antall på 3-4 egg, fordi kvaliteten på deres egg er god :) Uansett, dosen medisiner er oppjustert og det blir ny kontroll på mandag. Håper inderlig at folliklene får seg en god boost i helgen og at kontrollen på mandag blir en litt bedre opplevelse.
Det eeer så knusende å få dårlige nyheter på UL. Man lever jo i håp og dør i fortvilelse i denne prosessen her. Men min opplevelse er i alle fall at veldig mye kan skje på få dager! Jeg hadde flere under 10 mm 4-5 dager før uttak, som vokste seg store nok til at vi fikk ut egg på dem. Krysser fingrene for deg på mandag!

Det eeer så knusende å få dårlige nyheter på UL. Man lever jo i håp og dør i fortvilelse i denne prosessen her. Men min opplevelse er i alle fall at veldig mye kan skje på få dager! Jeg hadde flere under 10 mm 4-5 dager før uttak, som vokste seg store nok til at vi fikk ut egg på dem. Krysser fingrene for deg på mandag!
Ja, det er helt sant.. det er så altoppslukende hver gang! Takk for at du deler din opplevelse, det hjelper på :Heartred Hvordan går det med deg?

Ja, det er helt sant.. det er så altoppslukende hver gang! Takk for at du deler din opplevelse, det hjelper på :Heartred Hvordan går det med deg?
Altoppslukende ja :banghead:. Takk som spør, jeg har vel egentlig landet på at jeg skal gjøre en stimulering og uttak til, og vente med innsett til januar. Jeg skjønner at det er lurt om vi skal ha flere barn. Men kroppen knyter seg ved tanken på å ikke gjøre innsett denne gangen, gå gjennom julen igjen som ufrivillig barnløs og fertilitetspasient og gjøre enda en simulering. Da blir det fjerde uttak på 6 måneder. Merker jeg er blitt mørk til sinns de siste dagene, og vil bare bli ferdig med alle sprøytene, ubehaget og stresset. Har UL i morra!

Altoppslukende ja :banghead:. Takk som spør, jeg har vel egentlig landet på at jeg skal gjøre en stimulering og uttak til, og vente med innsett til januar. Jeg skjønner at det er lurt om vi skal ha flere barn. Men kroppen knyter seg ved tanken på å ikke gjøre innsett denne gangen, gå gjennom julen igjen som ufrivillig barnløs og fertilitetspasient og gjøre enda en simulering. Da blir det fjerde uttak på 6 måneder. Merker jeg er blitt mørk til sinns de siste dagene, og vil bare bli ferdig med alle sprøytene, ubehaget og stresset. Har UL i morra!
Ja, det forstår jeg må være ganske brutalt nå når du egentlig straks skulle være i mål med stimulering. Fire uttak på seks mnd er jo heilt sprøtt... jeg har hatt tre uttak på seks måneder og syns det var veldig intenst. Du har min største medfølelse altså.. blir neste stimulering i januar da? Livet kan være ganske urettferdig noen ganger. Håper at UL går fint i morgen :Heartred

:happy:Altoppslukende ja :banghead:. Takk som spør, jeg har vel egentlig landet på at jeg skal gjøre en stimulering og uttak til, og vente med innsett til januar. Jeg skjønner at det er lurt om vi skal ha flere barn. Men kroppen knyter seg ved tanken på å ikke gjøre innsett denne gangen, gå gjennom julen igjen som ufrivillig barnløs og fertilitetspasient og gjøre enda en simulering. Da blir det fjerde uttak på 6 måneder. Merker jeg er blitt mørk til sinns de siste dagene, og vil bare bli ferdig med alle sprøytene, ubehaget og stresset. Har UL i morra!
Huff, det forstår jeg så godt :Heartred Fire uttak på 6 mnd høres jo veldig brutalt ut! Har du mange egg på frys? Jeg har faktisk ikke tenkt på at det kunne vært lurt å ta alle uttakene før man starter på fryseforsøk… jeg har jo 1 uttak igjen i pakken min, og skal sette fryseforsøk imorgen. Men jeg er 42 og alene, så tviler uansett på at jeg orker å gå gjennom dette sirkuset en gang til for søskenforsøk. Jeg har hele tiden innstilt meg på at jeg er for gammel for søskenforsøk:hilarious:

Wæææ er så sykt at jeg ikke har ord! Kan settes opp som gravid :alien

Vedlegg

• IMG_7070.jpeg
    IMG_7070.jpeg
    2,5 MB · Visninger: 47
Wæææ er så sykt at jeg ikke har ord! Kan settes opp som gravid :alien

Æææææ gratulerer!! :Heartred :Heartred :love017
Hvilken dpo er du på nå?? Har du merket noe eller kjent noen symptomer?:angelic:

Last edited:
Æææææ gratulerer!! :Heartred :Heartred :love017
Hvilken dpo er du på nå?? Har du merket noe eller kjent noen symptomer?:angelic:
15 dpo i dag :alien

Større bryst og murringer av og på. Ellers ingen andre symptomer. Har litt ømme nipler om jeg kjenner etter men kjenner det ikke ellers. Men sist jeg var gravid hadde jeg andre symptomer, sa var så sikker på at det ikke gikk. Fikk svak rosa blødning for noen dager siden. Men hadde ikke det sist gang, så trodde jeg spottet og forventet mens

Huff, det forstår jeg så godt :Heartred Fire uttak på 6 mnd høres jo veldig brutalt ut! Har du mange egg på frys? Jeg har faktisk ikke tenkt på at det kunne vært lurt å ta alle uttakene før man starter på fryseforsøk… jeg har jo 1 uttak igjen i pakken min, og skal sette fryseforsøk imorgen. Men jeg er 42 og alene, så tviler uansett på at jeg orker å gå gjennom dette sirkuset en gang til for søskenforsøk. Jeg har hele tiden innstilt meg på at jeg er for gammel for søskenforsøk:hilarious:
Jeg skal krysse alt for deg i morgen
:Heartpink

Ja, det forstår jeg må være ganske brutalt nå når du egentlig straks skulle være i mål med stimulering. Fire uttak på seks mnd er jo heilt sprøtt... jeg har hatt tre uttak på seks måneder og syns det var veldig intenst. Du har min største medfølelse altså.. blir neste stimulering i januar da? Livet kan være ganske urettferdig noen ganger. Håper at UL går fint i morgen :Heartred

Takk for forståelse og trøst! Tre uttak på seks mnd og seks totalt er voldsomt det også :Heartred Hvordan går det med deg? Det er ekstra krevende å vente når man har fått noen dårlige nyheter, iallefall går jeg inn i worst-case scenario da. Må mandagen komme fort!

Back
Topp