Skjønner så godt hva du føler på Jeg fikk bare ut 3 egg, hvor kun 1 ble befruktet og så fryst ned (pga masse problemer, mislykket forsøk på fjerning av av eggleder osv). Jeg var også naivt og unormalt optimistisk til at det kunne gå på første. Vi har veldig godt utgangspunkt mtp prøver av begge, men jeg har crohns og har bla hatt tarmenperforasjon som ødla og og skapte mye sammenvoksninger i eggledere og buk. Så jeg tenkte at så lenge vi får hjelp til å plassere embryoet så vil det gå bra.Da blir det innsett på Lørdag. av 4 hentet var 1 modent og derav 1 befruktet. Kjenner jeg er mega skuffet. Hadde en drøm om at dette skulle gå på første, vet det var naivt og at man ikke skal ta sorgene på forskudd… man trenger jo bare 1. Men er så skummelt at alt skal ligge på at det ene overlever til lørdag. Det er nesten sånn at jeg bare vil bli ferdig med dette sånn at jeg kan starte på ny runde. Ville så veldig ha flere egg i «banken».
Etter alt ble avbrutt og det ene embryoet lagt på frys i vår så har jeg vært VELDIG mye mer pessimistisk. Vi har bare ett forsøk nå.. er livredd for at det ikke skal overleve opptining. Skal sette det inn nå siste uka i november...
Jeg og prøver som deg å tenke at "man trenger jo bare ett" ett gullegg... men det føles som verdens dårligste odds og så går vi all-inn likevel.
Jeg jobber hardt med å lete etter positive tanker og jeg skal sende mange til deg også, om jeg finner de Jeg skal uansett krysse for deg, som jeg krysser for resten av den fine gjengen her.