Ja det er fryseforsøk i naturlig syklus. Dette er beskjeden jeg har fått:
1. Du skal ta kontakt med oss når menstruasjonen har kommet for å bli satt opp til en ultralydkontrolltime. Skriv HASTER TIN I NATURLIGSYKLUS, dato for mens og at du trenger kontrolltime. Dette blir rundt syklusdag 9.
2. Du skal begynne med eggløsningstester fra syklusdag 9. Bruk Clear Blue (ikke bruke advance) og morgenurinen. Får du positiv eggløsningstest må du allikevel komme til ultralydkontroll.
3. VIKTIG! Du skal starte med Cyclogest dagen etter positiv eggløsningstest.
Så de ser da også på follikelen for å bergene ca eggløsning? Eller vet du hvorfor de måler den?
Ang hvorfor jeg ikke tror det er blasto er fordi i brevet så sto det "Embryo" der hvor det sto "Blastocyst" i brevet til ei venninne som tidligere har vært igjennom samme runde. Og jeg har lest at når det kun er et egg så dyrker de det ikke til blasto? (Mulig jeg husker feil her også)
Jeg syns det stort sett er håpløst å få svar på alt jeg lurer på fra Riksen, men jeg skal spørre om alt dette på kontrolltimen. Skjønner jo de har veldig mye å gjøre og at disse spørsmålene da blir små detaljer for dem, men føler noen av de blir litt oppgitte over spørsmål vi har. (Men er klar over at jeg har vært hormonell og overfølsom hver gang jeg har fått snakke med noen)
Takk for svar