30ish
Forelsket i forumet
Wow!! Gratulerer SÅ mye!!! Så kjekt å se positiv test11 dpo og svake positive tester i dag. Er litt redd for kjemisk, men setter meg selv på gravid enn så lenge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow!! Gratulerer SÅ mye!!! Så kjekt å se positiv test11 dpo og svake positive tester i dag. Er litt redd for kjemisk, men setter meg selv på gravid enn så lenge
Hurra, utslag på digital test er vel et veldig godt tegn! Håper den sitter11 dpo og svake positive tester i dag. Er litt redd for kjemisk, men setter meg selv på gravid enn så lenge
Gratulerer Krysser for at det fortsetter å stige!11 dpo og svake positive tester i dag. Er litt redd for kjemisk, men setter meg selv på gravid enn så lenge
Nei, kun det ene på frys. Jeg håper jo at jeg får beskjed før innsett om det er noe på endometritesten. Og jeg kan ikke skjønne noe annet enn at jeg skal få svar i tide. Jeg har innsett om 1 uke (mandag) og på torsdag denne uken er det 3 uker siden jeg tok testen. De mente helt sikkert at svaret senest ville komme 3 uker etter test. Mest sannsynlig innen 2 uker. Det gjorde det jo ikke, men jeg må jo bare satse på at det kommer et svar innen torsdag. Og hvis det er store utslag så avbryter jeg forsøket, og venter til neste syklus. Akkurat nå håper jeg det ikke er utslag. Jeg har gjort store endringer i kosten, tar mer tilskudd og vitaminer enn tidligere og er en plan på å roe ned livmor ved innsett (jeg har hatt mye murringer og kraftig diaré (sorry hvis tmi!) etter innsett tidligere. Så nå skal jeg få beroligende før innsett for å se om det hjelper.Ååå ok, så du tenker å kjøre på med innsett uansett? Har du flere på frys?
Jeg kjenner meg veldig igjen og jeg har «bare» holdt på i 10 mnd men bare hatt 3 innsett. Jeg føler nesten på større skuffelse når innsettet ble utsatt pga ulike omstendigheter enn negativ test. Det føles så kjipt og vondt å måtte vente en hel måned så er det ikke sikkert det går da heller, åsså får man ikke gjort noe med det :/ men håper for oss begge at dette bare er vonde minner snart
Tusen takk hvordan bytter jeg bruker navn ?Lykke til! Håper på flere egg for deg Kan du få byttet brukernavn så er det enklere å huske deg?
Gratulerer så mye med positive test <311 dpo og svake positive tester i dag. Er litt redd for kjemisk, men setter meg selv på gravid enn så lenge
Her står det hvordan:Tusen takk hvordan bytter jeg bruker navn ?
Takk da har jeg endret
Føler den! Men husk at 9 dpo fortsatt er veeeldig tidlig, det er fortsatt håp!Negativ test her i dag, 9 DPO. Har tidligere ved mine graviditeter fått første antydning til positiv test 9 dpo, så innstiller meg mentalt på at dette ikke går veien. Vet ikke om jeg heller skulle ønske at jeg ventet med å teste, eller om jeg synes det er «like greit å få det unnagjort». Blah Tester igjen i morgen såklart.
Hurra! Den der ventetiden er så utrolig nervepirrendeRuger!!
Lyst til å teste i dag, jeg
Så spennende! Håper du får minst 4 ut, kan bli et greit utgangspunkt det Vet du når de bestemmer dag for innsett? Eller ser de ann?Da er UL overstått, ikke mange egg som så klare ut men hvert fall 4stk som er i god størrelse så da blir det egguttak på onsdag Og hvis alt går bra innsett fredag/lørdag
Håper det Legen var litt forvirret men sykepleier sa at det er mulig at et par til som kunne hente seg inn. De skulle se det an, virket som at det var litt kaos der i dag, så var vanskelig å informasjon, så sitter igjen litt forvirret, men det ordner segSå spennende! Håper du får minst 4 ut, kan bli et greit utgangspunkt det Vet du når de bestemmer dag for innsett? Eller ser de ann?
Vi håper på det Ordner seg sikkert, du får nok dato for innsett når du er på egguttaketHåper det Legen var litt forvirret men sykepleier sa at det er mulig at et par til som kunne hente seg inn. De skulle se det an, virket som at det var litt kaos der i dag, så var vanskelig å informasjon, så sitter igjen litt forvirret, men det ordner seg
Tusen takk Innsettet mitt gikk fint 4 av 5 hang med enda, men de 3 siste ville de se an til i morra før de evt frøys dem. Så vi vet ikke hvor mange vi får på frys før i morra.
Nei jeg fikk ikke noe tydelig svar på det.. Og jeg er så på felgen om dagen og føler jeg ikke jeg orker å ta flere "kamper" enn jeg må. Samboern sier at han skal ta det med de på kontrolltimen å få ordentlig svar på hvorfor de har vurdert det sånn denne gangen. Jeg har på en måte "roet" meg med at jeg tar prednisolon på egenhånd og orker ikke blande de inn. (Blodfortynnende må jeg ha uansett så det har de skrevet ut) Men det er jo selvfølgelig best at de både vet og at de er med på det. Jeg forstår det. Jeg er bare så sliten psykisk nå.Hmm, vet du hvorfor de var forsiktige med prednisolon? De legene jeg har spurt sier at det er ganske så ufarlig over en kort periode og på lav dose. Jeg tror jeg ville spurt dem om hvorfor de mente det ikke var riktig denne runden. Særlig siden du har gått på det tidligere. Nå venter jeg på svar på endometritest hvor behandling ved funn er prednisolon og albyl-e (blodfortynnende). Jeg fikk beskjed om at dette er ved høy immunrespons for at ikke kroppen skal støte ut egget. Men jeg vet at progesteron også skal hjelpe med det, så jeg vurderer å snakke med legen om ekstra progesteron støtte ved neste innsett om de ikke finner noe på endometritesten.
Jeg er som deg, i utgangspunktet høy tillit til legene, men etter flere opplevelser av at de ikke kan forklare hvorfor de gjør visse ting eller ikke gjør ting så er jeg blitt mer skeptisk. Men noen ganger er det åpenbare svar til hvorfor de råder også til noe. Jeg har vent meg til å spørre om «hvorfor» og det hjelper meg når jeg skal ta beslutninger sammen med legene.
Høres veldig lovende ut det da! Krysser alt for at du får noen på frysTusen takk Innsettet mitt gikk fint 4 av 5 hang med enda, men de 3 siste ville de se an til i morra før de evt frøys dem. Så vi vet ikke hvor mange vi får på frys før i morra.