November 2022

Heisann :) Jeg er ny i denne gruppa. Hadde egguttak mandag 7.nov. Og innsett nå på fredag. Dette er mitt andre forsøk (forrige i aug/sept) Så da er vel jeg i ruge kategorien, om jeg har forstått systemet riktig :)

LillePrinsesse - 42 - 2 større barn fra før - Medicus -ivf forsøk nr 2 - Cyclogest - Insett 11/11.
Velkommen! Og gratulerer med innsett og flere på frys :)

Takk ☺️ Ja det var blitt blastocyst på dag 4. Og så fikk jeg netopp melding om tre egg på frys.
Fantastisk!
Jeg skal på ul i morgen og se hvordan det ligger Ann, er da på stimuleringsdag 9.
Jeg er 41 år. På første forsøk var det kun en befruktet som endte i sa. Andre forsøk fikk vi en blasto på frys som ikke er brukt enda. Dette er da mitt 3 og siste forsøk. Er spent på hvordan det ser ut og om de velger å sette inn 2- dagers som første gangen eller vente og se om noen overlever til blasto. Sist var det kun en av fire som gjorde det. Første gangen var det ingen..

Fantastisk!
Jeg skal på ul i morgen og se hvordan det ligger Ann, er da på stimuleringsdag 9.
Jeg er 41 år. På første forsøk var det kun en befruktet som endte i sa. Andre forsøk fikk vi en blasto på frys som ikke er brukt enda. Dette er da mitt 3 og siste forsøk. Er spent på hvordan det ser ut og om de velger å sette inn 2- dagers som første gangen eller vente og se om noen overlever til blasto. Sist var det kun en av fire som gjorde det. Første gangen var det ingen..
Masse lykke til i morgen! Krysser fingre for mange modne egg til uttak uti uka som kommer.

Fantastisk!
Masse lykke til i morgen ❤️

Kanskje teit spørsmål, da jeg var offentlig fikk jeg ut en del egg men alle overlevde bare til dag 2 og 3,ingen på frys, i private så har ca 7 av 10/13 blitt befruktet hver gang men bare ett har overlevd til fryseforsøk men ingen flere på frys. Jeg skal jo nå gjennom mitt suste forsøk nå i nov, samme medisiner som de 2 andre gangene men kan befruktning bli bedre eller kan den plutselig blitt enda verre nå siden jeg var 38 da jeg starter privat og nå er 39? Håper dere skjønner hva jeg mener❤️

Kanskje teit spørsmål, da jeg var offentlig fikk jeg ut en del egg men alle overlevde bare til dag 2 og 3,ingen på frys, i private så har ca 7 av 10/13 blitt befruktet hver gang men bare ett har overlevd til fryseforsøk men ingen flere på frys. Jeg skal jo nå gjennom mitt suste forsøk nå i nov, samme medisiner som de 2 andre gangene men kan befruktning bli bedre eller kan den plutselig blitt enda verre nå siden jeg var 38 da jeg starter privat og nå er 39? Håper dere skjønner hva jeg mener❤️
Eggene bli jo dessverre ikke bedre i kvalitet med tiden.. MEN du kan jo treffe på syklus med gullegget, bedre egg, bedre sædkvalitet osv..
masse lykke til.

Eggene bli jo dessverre ikke bedre i kvalitet med tiden.. MEN du kan jo treffe på syklus med gullegget, bedre egg, bedre sædkvalitet osv..
masse lykke til.
Tusen takk ❤️ jeg har pcos så mange egg men gjelder nok å finne gullegget, men sku ønske jeg hadde fått noen på frys og liksom. Kvaliteten til samboeren er visst perfekt selv om han er 40 så er meg som er problemet ❤️

Tusen takk ❤️ jeg har pcos så mange egg men gjelder nok å finne gullegget, men sku ønske jeg hadde fått noen på frys og liksom. Kvaliteten til samboeren er visst perfekt selv om han er 40 så er meg som er problemet ❤️
Skjønner godt det med å få noen på frys- det er en liten trygghet å vite at man har noe i reserve. Verden er ikke rettferdig dessverre. Såå mange som får unger til høyre og venstre som ikke kan eller vil stille opp for ungene, så har du sånne som min samboer som løper beina av seg for mine barn og som aldri har fått egne barn :grumpy:

Hvor raskt etter innsett tester dere? Ikke helt sikker på hva jeg skal gå for denne gangen. Forrige gang startet jeg 4dpt, men det føltes egentlig litt tidlig.

Hvor raskt etter innsett tester dere? Ikke helt sikker på hva jeg skal gå for denne gangen. Forrige gang startet jeg 4dpt, men det føltes egentlig litt tidlig.
Jeg har også startet 4dpt ved de fleste tidligere innsett. Sist ventet jeg til 5dpt. Denne gangen får vi besøk av mammaen min til helgen så jeg venter nok til neste mandag (innsett idag). Men vi får se...

Har nettopp vært på akupunktur. Fikk det i forkant av siste innsett også. Veldig deilig, blir så avslappet av det. Innsett om en liten time :happy:
Jeg og synes akupunktur er bare helt herlig ❤️ og jeg har troa på det for å bedre forholdene i livmor. Hadde jeg bare bodd litt nærmere behandlingssted hadde jeg brukt deg fast før behandling.

Jeg begynner også 9dpo fordi da vet jeg at jeg alltid før har testet positivt, foruten ved kjemiske, da har gjerne hcg steget sent og da også testet sent positivt:-)

Jeg og synes akupunktur er bare helt herlig ❤️ og jeg har troa på det for å bedre forholdene i livmor. Hadde jeg bare bodd litt nærmere behandlingssted hadde jeg brukt deg fast før behandling.
Ja det er jo noen studier nå som faktisk viser effekt på fødselsrate. Og uansett så har vi godt av å slappe av ❤️

Back
Topp