Ser at jeg ikke har fått lagt deg til på listen - vil du skrive deg opp som på forsiden?Pergoveris og menopur på 225 av hver i 8 dager pluss fyremadel i de 5 siste. Prednisolon på 5hentet dem idag. Så er det ovitrelle pluss gonapeptyl
startet idag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser at jeg ikke har fått lagt deg til på listen - vil du skrive deg opp som på forsiden?Pergoveris og menopur på 225 av hver i 8 dager pluss fyremadel i de 5 siste. Prednisolon på 5hentet dem idag. Så er det ovitrelle pluss gonapeptyl
startet idag
![]()
Jeg har også vurdert å selvmedisinere dette, men heller nok mot å la være siden jeg ikke har snakket med lege om det.Hehe åja sånn ja. ja men jeg har fått ok for å begynne med albyl-e hvis jeg blir gravid. Og har lest om flere her som sier de går på det mens de prøver? Men ja vi skal jo ikke oppfordre til å drive med selv medisinering.
Så så lenge man har forhørt seg, så får man jo ta et eget valg på det![]()
Første jeg har hørt sol syns lutinus er bedre. Jeg har bare prøvd lutinus, men syns det fungerer helt fint. Har ikke noe stygt å si om det.Bruker bare truseinnlegg hver dag og bytter flere ganger om dagen så er det ikke noe stress.Andre dagen med Lutinus her og jeg begynner å få litt bivirkninger. Trett og lett hodepine. Men så er det også november og konstant regn, så hvem vet hva som er hvaMå si at så langt foretrekker jeg faktisk lutinus over crinone (uvanlig, jeg vet). Det er ikke gøy at det renner ut, men jeg syns det er enda verre med crinone som bygger seg opp der inne. Tror også at jeg vil føle meg litt tryggere på at det er nok progesteron når jeg tar flere doser om dagen (men vet at det ikke skal ha noe å si).

Tusen takk! Og det var veldig oppløftende å lese!! Hvordan var kvaliteten på eggene? Forrige syklus fikk vi ut 9 egg, 8 befruktet, men ingen delte seg korrekt, så vi fikk ikke satt inn noe.Jeg fikk ut flere egg den syklusen jeg var på Pergoveris! Lykke til.![]()
Eggene mine var nok for gamle, kan ikke skylde på medisinen tror jeg.Tusen takk! Og det var veldig oppløftende å lese!! Hvordan var kvaliteten på eggene? Forrige syklus fikk vi ut 9 egg, 8 befruktet, men ingen delte seg korrekt, så vi fikk ikke satt inn noe.
Japp, samme her. Men kan tenke meg at det blir litt stressende hvis man blir gravid og det rinner mye der nede.Første jeg har hørt sol syns lutinus er bedre. Jeg har bare prøvd lutinus, men syns det fungerer helt fint. Har ikke noe stygt å si om det.Bruker bare truseinnlegg hver dag og bytter flere ganger om dagen så er det ikke noe stress.![]()
Statistisk sett like sjanser ved innsett av fersk eller frys, men større sjanse for 5 dagers enn 2 og 3dagers.Da har jeg snakket med sykepleieren min på klinikken, og hvis jeg vil ha fryseforsøk så blir ikke det før januar, men får jeg mensen si rundt 30 nov så kan vi rekke fersk forsøk før jul, men jeg har bare hatt fersk forsøk offentlig for 1,5 år siden av 2 og 3 dagers da ingen overlevde 5 dager, men siste forsøkene privat så har ett egg hver gang overlevd til å bli fryst ned på dag 5.dem vet jeg ikke ønsker å sette inn på dag 2 eller 3, men er litt redd for å sette inn fersk blasto når klinikken har stor tro på frys
Ja sant, er bare at klinikken har sagt de har større tro på frys enn ferskStatistisk sett like sjanser ved innsett av fersk eller frys, men større sjanse for 5 dagers enn 2 og 3dagers.
Er det ikke en viss sjans for at fryst ikke tåler opptining? Vi har en blasto på frys som jeg har et lite håp til, men så redd for at det ikke skal tåle opptining..Ja sant, er bare at klinikken har sagt de har større tro på frys enn fersk
Sniker.Er det ikke en viss sjans for at fryst ikke tåler opptining? Vi har en blasto på frys som jeg har et lite håp til, men så redd for at det ikke skal tåle opptining..
Vet du prosenten? Den er mitt lille store håp hvis ikke det går denne runden herSniker.
Blastoer (5 dagers) har gode prognoser når det gjelder opptining.![]()
Klinikken min har 100% opptining rate, jeg har fryst blasto tidligere og begge overlevde. Men dem fryser bare ned blasto. Jeg kunne få fersk hvis jeg ikke blir overstimulert og at livmora ikke trengte hvile etter uttakEr det ikke en viss sjans for at fryst ikke tåler opptining? Vi har en blasto på frys som jeg har et lite håp til, men så redd for at det ikke skal tåle opptining..
Dessverre vet jeg ikke det. Dette var bare det jeg fikk vite fra overlegen ved Haukeland. Hadde bare to på frys og var også veldig spent på om de skulle overleve.Vet du prosenten? Den er mitt lille store håp hvis ikke det går denne runden her![]()

Dessverre vet jeg ikke det. Dette var bare det jeg fikk vite fra overlegen ved Haukeland. Hadde bare to på frys og var også veldig spent på om de skulle overleve.
Masse lykke til.![]()
Masse lykke til med ruging. Er det blasto du satt inn?HeisannJeg er ny i denne gruppa. Hadde egguttak mandag 7.nov. Og innsett nå på fredag. Dette er mitt andre forsøk (forrige i aug/sept) Så da er vel jeg i ruge kategorien, om jeg har forstått systemet riktig
LillePrinsesse - 42 - 2 større barn fra før - Medicus -ivf forsøk nr 2 - Cyclogest - Insett 11/11.
TakkMasse lykke til med ruging. Er det blasto du satt inn?