November 2022

Da er jeg ruger etter innsett av fryseegg idag :) Så nå er det bare og lide seg gjennom ventetiden før testepsykopaten i meg går amok ! :-D
Hurra for ruging! :happy: Hvor lenge håper du å stå i mot? :laughing002 Jeg testet 4 dpt sist, håper å holde noen dager lengre neste gang.

Pergoveris og menopur på 225 av hver i 8 dager pluss fyremadel i de 5 siste. Prednisolon på 5 :) hentet dem idag. Så er det ovitrelle pluss gonapeptyl :) startet idag :D
Oi, ikke bare bare den dosen der, altså :) masse lykke til! Leste også innsatsen dere har gjort hjemme med vitaminer osv, håper det bærer frukter!

Da begynner vi sånn sakte. Ble ikke progynova, da jeg ikke hadde EL denne mnd. Istedet ble det oppstart på primolut forrige uke for å få mens. Venter nå på den og så blir det pergoveris. De har sagt den er mer potent enn gonalen eller Menopur, så grugleder meg litt.

Da begynner vi sånn sakte. Ble ikke progynova, da jeg ikke hadde EL denne mnd. Istedet ble det oppstart på primolut forrige uke for å få mens. Venter nå på den og så blir det pergoveris. De har sagt den er mer potent enn gonalen eller Menopur, så grugleder meg litt.
Jeg fikk ut flere egg den syklusen jeg var på Pergoveris! Lykke til. ❤️

HildeFraNordSør - Barn nr 3 - Innsett nr 2 - Procren Depotsprøyte, Progynova, Utrogestan, (aspirin) - oppstart fryseforsøk uke 45, innsett slutten av november eller starten av desember
Mensen er her! Rart hvor glad man blir når man likevel forventer den.

Blitt litt endringer, så teksten min kan rettes til:

HildeFraNordSør - Barn nr 3 - Innsett nr 2 - Progynova, Utrogestan, (aspirin) - innsett forhåpentligvis 28/11

Kan jeg spørre hvilken type aspirin du bruker eller man får?
Tenkte hvis det finnes noe jeg kan ta en liten dose av uten resept :)
Det bruker å være 75 eller 100 mg de foreskriver. I utlandet får man dette reseptfritt, og det kalles "baby aspirin" i England. I Norge får man 500 mg reseptfritt, mens den lavere dosen heter albyl-e og krever resept. Jeg har rett og slett kjøpt 500 mg aspirin, delt dem i 6 ca like store deler og tar da 1/6 tablett hver dag. Det er ca 83 mg. :)

Det bruker å være 75 eller 100 mg de foreskriver. I utlandet får man dette reseptfritt, og det kalles "baby aspirin" i England. I Norge får man 500 mg reseptfritt, mens den lavere dosen heter albyl-e og krever resept. Jeg har rett og slett kjøpt 500 mg aspirin, delt dem i 6 ca like store deler og tar da 1/6 tablett hver dag. Det er ca 83 mg. :)
Åja! Men er det ikke litt rart at albyl-ekrever resept når det er lavere dose?

Åja! Men er det ikke litt rart at albyl-ekrever resept når det er lavere dose?
Det er visst pga "indikasjon". Lav dose blir brukt som blodfortynnende og høy dose som smertestillende. Førstnevnte skal man sikkert ikke drive på med selvmedisinering av. :bag:

Det er visst pga "indikasjon". Lav dose blir brukt som blodfortynnende og høy dose som smertestillende. Førstnevnte skal man sikkert ikke drive på med selvmedisinering av. :bag:
Hehe åja sånn ja. ja men jeg har fått ok for å begynne med albyl-e hvis jeg blir gravid. Og har lest om flere her som sier de går på det mens de prøver? Men ja vi skal jo ikke oppfordre til å drive med selv medisinering. :dance008
Så så lenge man har forhørt seg, så får man jo ta et eget valg på det ;)

Back
Topp