November 2022

Jeg hadde mensen selv 24 oktober så kommer nok ikke før slutten av november og utifra Era testen jeg tok i styrt syklus så blir vel innsett i styrt syklus fryseforsøk på dag 6 i januar antageligvis
Åh så da blir det for sent for å rekke det før jul? Så kjipt. Men da blir det tidlig i januar i hvert fall. Håper at dette føles ok for dere ❤️

Heihei, melder meg inn her igjen for 3 gang. Vi skal igang med fryseforsøk og forhåpentligvis innsett på Mandag. Første dag med Lutinus idag :)
Spennende! Ble det innsett idag? Hvis du skriver deg opp så som på forsiden så skal jeg legge deg in :)

Åh så da blir det for sent for å rekke det før jul? Så kjipt. Men da blir det tidlig i januar i hvert fall. Håper at dette føles ok for dere ❤️
Tror egentlig å ha hatt innsett nærme jul hadde vært verre da jeg hadde vært redd for at jula hadde blitt ødelagt ❤️

Alle ønsker å lykkes og jeg håper vi alle vil lykkes til slutt ❤️

Nei, altså, når august skjedde så sa klinikken at de skulle snu hver sten og se hva de kunne gjøre før siste innsett. Men når jeg melder inn mens så får jeg beskjed om samme regla som alle innsett før dette igjen. Gidder ikke spørre klinikken igjen engang, selv om jeg sikkert burde...
Så irriterende, spørs om de har vurdert det på nytt eller ikke... Skjønner at du er lei. ❤️

HildeFraNordSør - Barn nr 3 - Innsett nr 2 - Procren Depotsprøyte, Progynova, Utrogestan (aspirin) - oppstart fryseforsøk uke 45, innsett slutten av november eller starten av desember

Kult :D jeg skal også starte med sprøyter, bare at det blir i morgen når vi har hentet dem :) fikk vite det dag, så blir en lengre kjøretur i morgen :p kort protokoll :)
Hvis du ikke har gjort det allerede er det lurt å ringe apoteket for å være sikker på at de har alt du trenger inne. Ofte har de ikke så mye inne av gangen.. vi måtte litt rundt på forskjellige apotek denne gangen for å få tak i menopur b.l.a
Ingen hadde nok bemfola så resterende er bestilt og kommer i morgen..

Kontroll idag og alt så fint ut. Innsett neste mandag :happy: Jeg spurte om dette med at Riksen setter inn blasto på dag 7 med progesteron, og fikk svar at de har en diskusjon om det og at jeg kunne prøve dag 6 hvis jeg ville. Mye mer fleksibelt enn ventet! Så jeg vil nok gå for dag 6.
Så herlig å bli møtt slik når man lufter egne tanker :)

Hvis du ikke har gjort det allerede er det lurt å ringe apoteket for å være sikker på at de har alt du trenger inne. Ofte har de ikke så mye inne av gangen.. vi måtte litt rundt på forskjellige apotek denne gangen for å få tak i menopur b.l.a
Kan ikke understreke dette nok! I år har jeg måtte hentet Cetrotide i Stavanger og Procren i Arendal, begge deler 2-2,5 timer unna, i hver sin retning. :banghead: :hilarious: Har fått tak i de andre medisinene ved å bestille i forveien, men det kan være helt håpløst når man har kontakt med klinikker som har liten forståelse for at man ikke kan få tak i medisiner (eller blodprøvesvar) på kort varsel.

HildeFraNordSør - Barn nr 3 - Innsett nr 2 - Procren Depotsprøyte, Progynova, Utrogestan (aspirin) - oppstart fryseforsøk uke 45, innsett slutten av november eller starten av desember
Må rette på meg selv: skal være et komma mellom utrogestan og (aspirin). Utrogestan er progesteron, jeg fikk det til å se ut som aspirin.

Takk for advarsel, men dem hadde inne på sykehusapoteket :D om vi må hente mer etter hvert plutselig, går det også fint :) skal du gå lenge på disse?

Takk for advarsel, men dem hadde inne på sykehusapoteket :D om vi må hente mer etter hvert plutselig, går det også fint :) skal du gå lenge på disse?
Så bra :)
Jeg skal på UL til mandag, så i første omgang frem til da. Men de andre gangene har jeg måtte stimulere noen ekstra dager, så blir nok frem til onsdag ca.. Dette er mitt 3 uttak.

Kan ikke understreke dette nok! I år har jeg måtte hentet Cetrotide i Stavanger og Procren i Arendal, begge deler 2-2,5 timer unna, i hver sin retning. :banghead: :hilarious: Har fått tak i de andre medisinene ved å bestille i forveien, men det kan være helt håpløst når man har kontakt med klinikker som har liten forståelse for at man ikke kan få tak i medisiner (eller blodprøvesvar) på kort varsel.
Høres ut som du bor i mandals området?
Kanskje det er mest her på Sørlandet de ikke har ting inne? Ble veldig nervøs når ingen hadde menopur inne og det var leveringsproblemer fra produsent så de visste ikke når det kom igjen. Kjørte rundt hele kr.sand for å få samla inn to pakker :dead:

Høres ut som du bor i mandals området?
Kanskje det er mest her på Sørlandet de ikke har ting inne? Ble veldig nervøs når ingen hadde menopur inne og det var leveringsproblemer fra produsent så de visste ikke når det kom igjen. Kjørte rundt hele kr.sand for å få samla inn to pakker :dead:
Ja, stemmer. Så unødvendig stress!
Jeg var helt på gråten for en måned siden da jeg måtte kjøre til Arendal for å hente Procren-sprøyte, og så kunne jeg ikke finne noen som ville sette den, og slutten på dagen nærmet seg! Det var sånn veldig "obs, helsepersonell må sette denne" i pakningsvedlegget. Heldigvis beholdt samboeren hodet kaldt og fikk blandet sprøyta, og med heiagjeng på meldinger fikk jeg satt den selv. Var ikke verre eller annerledes enn alle de andre sprøytene jeg har satt.

Back
Topp